۶۳۳۵۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ماچک: جزو پنج تیم اول آسیا هستیم

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی هندبال ایران گفت: سعی خواهیم کرد از طریق مسابقات قهرمانی آسیا، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال آینده را کسب کنیم.

خبرگزاری تسنیم: بورت ماچک، سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی هندبال آذر ماه همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی وارد ایران می‌شود و برای سومین بار سکان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

ماچک در حال حاضر سرمربی یک تیم باشگاهی است و به همین دلیل امکان امضای قرارداد با این مربی تا پایان بازی‌های آسیایی وجود ندارد و فعلا ماچک هدایت تیم ملی ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت.

ماچک در گفت‌وگوی اختصاصی به مسائل مختلفی اشاره کرده که در زیر می‌خوانید:

زمان ورودتان به ایران و آغاز اردوها کی خواهد بود؟

همانطور که می‌دانید در حال حاضر در باشگاه العربی کویت کار می‌کنم. آنها نسبت به من خیلی محبت داشتند و این اجازه را به من دادند تا هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرم چون لیگ اینجا دو ماه تعطیل است. بین تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۳ دسامبر (۱۹ تا ۲۲ آذر) وارد ایران خواهم شد و اولین اردو هم ۱۰ یا ۱۱ دسامبر (۱۹ یا ۲۰ آذر) در تهران تنها با حضور بازیکنان لیگ داخلی (۱۰ بازیکن لژیونر نمی‌توانند به جمع ما ملحق شوند)، آغاز خواهد شد. تا این لحظه که دارم با شما صحبت می‌کنم نمی‌دانم آنها (لژیونرها) چه زمانی به ما ملحق خواهند شد، از این رو این موضوع کمی برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

ماچک: جزو پنج تیم اول آسیا هستیم

در جریان لیگ ایران هستید و عملکرد بازیکنان داخلی را تحت نظر دارید؟

به طور مرتب با دوستانم در ایران در تماس هستم و درباره بازیکنانی که در تیم ملی بازی می‌کنند یا پتانسیل قرار گرفتن در لیست ۱۸ نفره‌ برای حضور در مسابقات آسیایی را دارند؛ اطلاعات لازم را دارم.

با توجه به اینکه قرارداد شما دو ماهه است، امکان حضورتان برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی در تیم ملی ایران وجود دارد؟ در این مورد صحبتی با شما شده است؟

هدف اول ما در حال حاضر مسابقات قهرمانی آسیاست و این بدین معناست که سعی خواهیم کرد تا از این طریق جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده را کسب کنیم. پس از پایان این ماموریت که امیدوارم با موفقیت همراه شود، در مورد احتمال همکاری‌مان در آینده صحبت خواهیم کرد.

چه برنامه‌ای برای اردوی برون مرزی و تورنمنت‌های خارجی دارید؟

از آنجایی که ۱۰ بازیکن در خارج از ایران بازی می‌کنند، غیرممکن است که چهار اردو در ایران با تمامی بازیکنان برگزار کنیم. با این وجود سعی می‌کنیم تمامی بازیکنان‌مان را یک‌جا جمع کنیم و امیدوارم باشگاه‌های اروپایی هم اجازه بدهند بازیکنان ایرانی‌شان بین تاریخ‌های ۲۵ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۴ تا ۱۵ دی) در اسلوونی به جمع ما ملحق شوند.

برگزاری دو بازی دوستانه با تیم سوم جهانی یعنی اسلوونی را ترتیب داده‌ایم و منتظر پاسخ از سوی کرواسی، مجارستان و الجزایر برای انجام بازی دوستانه هستیم. بنابراین امیدوار به برگزاری 3 یا 4 بازی دوستانه در اسلوونی هستیم. از تاریخ 6 ژانویه تا 12 ژانویه 2018 (16 تا 22 دی) در تورنمنتی در قطر شرکت خواهیم کرد و سه بازی در آنجا انجام می‌دهیم و سپس از همان جا مستقیم به کره جنوبی می‌رویم تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. مشکل اصلی این است که نمی‌دانیم تمامی بازیکنان چه زمانی به تیم ملحق خواهند شد.

جایگاه هندبال ایران را در آسیا چطور می‌بینید؟

بارها گفته‌ام و باز تکرار خواهم کرد که ایران یکی از پنج تیم برتر آسیاست، اما نیاز به حمایت بیشتری دارد. احساس می‌کنم با رئیس جدید فدراسیون می‌توانیم در مسیر درستی گام برداریم و به نتایج خوبی هم برسیم. از بین 6 تیم ایران، ژاپن، کره جنوبی، بحرین، قطر و عربستان، چهار تیم می‌توانند جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند و به شخصه تمام تلاشم را خواهم کرد تا ایران یکی از این چهار تیم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج