۶۳۴
۱۶۷ نظر
۶۵۹۸
۱۶۷ نظر
۶۵۹۸
پ

مصاحبه با غلامعلی سلیمانی، موسس شرکت کاله

مصاحبه با موسس شرکت کاله ، مردی که برند ساختن را به دنیا آموخت. ۶۱ ساله و اهل آمل است. او نتیجه یک عمرکار و تلاش بی‌وقفه و خلاقانه است. با او در شرایطی مصاحبه کردیم که به تازگی و پس از ماه‌ها درمان جراحت‌های حادثه تصادف خودرو، برسرکار آمده بود، اما همانند گذشته فعال و پرجنب و‌جوش.

پشتکار و جدیت دور اندیشانه

61 ساله و اهل آمل است. او نتیجه یک عمرکار و تلاش بی‌وقفه و خلاقانه است. با او در شرایطی مصاحبه کردیم که به تازگی و پس از ماه‌ها درمان جراحت‌های حادثه تصادف خودرو، برسرکار آمده بود، اما همانند گذشته فعال و پرجنب و‌جوش. به کارش عشق می‌ورزد و اعتقاد دارد "این کشور نیازمند تولید و صنعت است. ما چند دانشگاه صنعتی داریم بدون اینکه صنعت داشته باشیم و یا به آن اهمیت بدهیم ."

درگفته‌های او هزاران نکته است. ازشکست و تلخ کامی می‌گوید، از تدریس خصوصی و پرداخت دستمزد کارگران با درآمد تدریس. از عدم همراهی‌ها، نامرادی‌ها ومهم تر از همه بی‌اعتنایی خودش به ناهمواری‌های راه می‌گوید.

سلیمانی نمونه یک کارآفرین ایرانی است. فکر و ایده نو را در تولید به کار انداخته و به دنبال منابع مالی و تجهیز رفته، خطر را پذیرفته، جانانه تلاش کرده تا توانسته است موفقیت را در آغوش بگیرد. حال که اندکی گشایش ملی پیدا کرده، فرصتی را برای دیدن و کاویدن از دست نمی‌دهد. به این‌جا و آن‌جا می‌رود تا از روند‌های مشابه در کشورهایی که در این حوزه‌ها جلوترند خبر بگیرد . نمایشگاه‌های صنعت مربوطه را از دست نمی‌دهد. کتاب‌های مدیریتی می‌خواند. با مشاوران مدیریت نیز بیگانه نیست. از آموزه‌های مدیریت به خوبی استفاده می‌کند. مجموعه فراورده‌هایی که زیر نظر او تولید و پخش می‌شوند بسیار متنوع است طوری‌که گاه نگران می‌شویم آیا این همه تنوع گرفتاری‌زا نیست. با غلامعلی سلیمانی در پاییز 84 در دفتر کارش در خیابان آذربایجان گفت و گو کردیم .

مصاحبه با غلامعلی سلیمانی، موسس شرکت کاله

لطفا خودتان را معرفی کنید.
غلامعلی سلیمانی متولد 25/3 / 1325 در شهرستان آمل . دوره دبستان و دبیرستان را درآمل گذراندم و بعد به تهران آمدم. دو سال پشت کنکور ماندم. پس از آن وارد دانشگاه ملی شدم و در رشته ریاضی تحصیل کردم. از سال دوم دانشگاه مشغول به کار شدم از همان سال هم شهریه دانشگاه را خودم پرداخت کردم. پدرم بابت این موضوع یک سال با من قهر کرد. از سال سوم و چهارم هم اولین کسی بودم که به دانشگاه ملی شهریه ندادم. خدا رحمت کند پروفسور پویان را که می‌گفت: چرا شهریه نمی‌دهی؟ گفتم: پول ندارم چه کار کنم، حاضر نیستم کار کنم و پول شهریه بدهم. با این همه پول نفت چه اثری دارد که من شهریه بپردازم یا نپردازم ؟گفت: سال قبل چه کار کردی؟ گفتم: سال قبل از بانک گرفتم. گفت: چرا الان نمی‌گیری؟ گفتم: صلاح نمی‌بینم، حالا من باید بمانم یا بروم؟ گفت: بمان. بعد گفتم: استاد شما ماهیانه سیصد تومان به دانشجویان پرداخت می‌کنید. امکان دارد به من هم این پول را بدهید؟ گفت: نمی‌دانم تو آمدی شهریه بپردازی یا شهریه بگیری؟ با این وجود پذیرفت ماهیانه آن سیصد تومان را به من نیز بپردازد .

در دوران سربازی هم کار می‌کردم . یک روز می‌رفتم دانش‌سرا درس می‌دادم. بقیه روز‌ها هم تدریس خصوصی می‌کردم. همان روز‌ها شرکتی راه انداختیم و تلاش کردیم پروفورم بفروشیم . سفارت‌های مختلف می‌رفتیم و نشانی به دست می‌آوردیم. آن زمان پروفورم را بیش‌تر برای اقلامی می‌خواستند که در ساختمان به کار می‌رفت .

از سال 50 تا 57 که به صورت جدی کار را شروع کردم، دو شرکت تاسیس کردم. یکی همان شرکت پروفورم و شرکت دیگری هم به نام مارکتینگ سرویس. اند. ریسرچ که با یک آمریکایی و یک هندی تاسیس کرده بودم. این شرکت درآمدی داشت و هزینه‌های شرکت دیگر را نیز جبران می‌کرد. و برای بقیه مخارج از بانک وام می‌گرفتیم. خلاصه انقلاب که شد آن دو از ایران رفتند . شرکت‌ها عملا سود آوری نداشتند . با تدریس خصوصی، هم امورخودم را می‌گذراندم و هم حقوق کارمندان را می‌دادم .

سال 1356، در مکان فعلی شرکت کاله کارم را شروع کردم. این مکان مال خواهرم بود، می‌خواستند این جا را ماهی هفده تومان اجاره بدهند. به خواهرم گفتم این مکان را از شما ماهی بیست تومان اجاره می‌کنم. گفتند :مگر تو پول داری؟ چه طور می‌توانی این کرایه را بپردازی ؟ گفتم: نه، کار می‌کنم پول در می‌آورم و کرایه شما را می‌پردازم .

بالاخره همین مکانی را که امروز می‌بینید از خواهرم اجاره کردم و از صفر شروع کردم . پخش سوسیس و کالباس را با شرکت کالباس‌سازی گیلان آغاز کردم. قضیه از این قرار بود که آن زمان پودر سیر کیلویی 28 تومان بود و ما از چین پروفورم گرفته بودیم کیلویی هفت تومان. حتی هفت هزار تومان هم نداشتم که یک تن پودر سیر بیاورم و کار را راه بیندازم . شرکت گیلان قبول کرد پنج تن درخواست بدهد و ما پنج تن برایش آوردیم و به آن‌ها تحویل دادیم . بعد یک روز مدیر شرکت گیلان آمد و گفت الا و بلا باید با من کار کنی . گفتم: من خودم شرکت دارم. گفت: تو آدم پی‌گیر و سالمی هستی . حدود دوسال و نیم حداقل هفته‌ای دومرتبه به من زنگ زدی که یک تن یا پنج تن پودر سیر بفروشی. به خاطر این کار و پی‌گیری‌هایت حتما باید با من کار کنی . گفتم : من شرکت دارم. خودم کار می‌کنم دلیلی ندارد آن را ول کنم. البته وضعمان هم خوب نبود . گفت: نه، حتما باید با من کار کنید. در نهایت با آنها به توافق رسیدیم که با هم همین‌جا پنجاه پنجاه کار کنیم . قرار شد پخش گیلان را راه بیندازیم . در ضمن خرید موادشان را از خارج و داخل تامین کنم. قرار شد ماهی ده هزار تومان به من بدهند . دو سه ماهی که گذشت گفتند نمی‌خواهیم در پخش با شما شریک باشیم .

مدت دو ماهی که آن جا بودم تولید کارخانه سه برابر شد. قبلا هر روز چهار تن تولید می‌کردند، اما ما چهار تن را به دوازده تن رساندیم. قبل از آن یک وانت جنس می آوردیم قرار بود یک هفته ای بفروشیم. حالا هر روز یک کامیون جنس می‌آمد و ما می فروختیم. کارگرها را تشویق می کردم روز و شب کار کنند و دست مزدشان را هم خودم می دادم. آن طرف در پخش سود می بردم و روزی پنج تومان یا ده تومان به کارگرها می دادم و آن ها هم می ماندند و کار می‌کردند. میکائیلیان شریکی داشت که می گفت در این کارخانه یا جای این آدم است یا جای من. شما انتخاب کنید. این آقایی که این جوری کار می کند دو روز دیگر صاحب این کارخانه است. من نمی توانم این موضوع را تحمل کنم. در نهایت، من با آن ها حساب و کتاب کردم و از هم جدا شدیم. اما بعد از فوت میکائیلیان همسر ایشان دوباره سراغ من آمد و گفت، شما باید در تولید به ما کمک کنید و بدون این که شریکش متوجه شود من در تولید با ایشان پانزده در صد سهیم شدم و کار را شروع کردیم. ظرفیت کارخانه را همان دوازده تن حفظ کردم. چون وضع مالی ام خوب شده بود ،آن ده هزار تومان را هم از آن ها نمی گرفتم .

آن زمان آن ها یک سری دستگاه هایی داشتند که نصب نکرده بودند و همسر میکائیلیان با شریکش سر این موضوع اختلاف داشت. شریک میکائیلیان نمی خواست دستگاه ها نصب شود. همسر میکائیلیان به من گفت ،چه کار کنیم. گفتم : کارخانه که حتما نباید در گیلان باشد. می توانیم در آمل کارخانه بزنیم. مجوز گرفتیم و من با یکی از دوستانم که تجربه کار در شرکت های پیچک، و یک و یک را داشت صحبت کردم و از او خواستم با ما کار کند . گفتم هر چه پیچک به تو می دهد من 25 در صد بیش تر می دهم بیا با من کار کن .

در نهایت رضایت آن آقا را گرفتم، اما بعد خانمشان گفتند من آمل زندگی نمی کنم و دوست دارم تهران بمانم. ایشان در وزارت صنایع کار می کرد گفتم شما یک مجوز کالباس سازی برای من در تهران بگیر آن وقت ما هم می آییم تهران. این خانم شیرازی بود و خداوند به تازگی فرزندی به آن ها داده بود و مادرشان برای مراقبت از فرزند ایشان به تهران آمده بود. من برای دیدن آن ها به منزلشان رفتم و دیدم این خانم تا چند روز دیگر باید سر کار برود و نوزاد احتیاج به مراقبت دارد و به هر حال اوضاع حسابی ناجور است . گفتم چرا با خودت لج می کنی. تو می توانی برگردی شیراز در وزارت صنایع کار کنی مادرت هم از پدرت و هم از بچه ات نگه داری کند و یک مجوز هم برای ما می گیری ما هم می آییم آنجا و یک کارخانه سوسیس و کالباس سازی درست می کنیم. من آنجا نماینده پخشی داشتم که با او تماس گرفتنم و گفتم شما جایی سراغ ندارید که برای ما اجاره کنید من می خواهم شیراز کارخانه بزنم . گفتند من خودم یک جایی دارم . من و شریکم رفتیم و محل را دیدیم . خلاصه قرار شد که به اندازه اجاره قانونی محل پخش کننده شیرازی سهام بدهیم. ماشین ها را از کارخانه گیلان برداشتیم و آن دوستم را هم که تجربه کار و تولید در دو کارخانه را داشت مدیر تولید کردیم. حالا کارخانه آماده بود، اما پولی نداشتیم که گوشت بخریم و ماشین ها را راه بیندازیم. از هر که می شناختیم پول قرض گرفتم و گوشت خریدم. فردی از نزدیکان میکائیلیان در کارخانه اش کار می کرد. به او گفتم تو در سوسیس و کالباس سازی استادی من می خواهم بیایی شیراز و این کاری را که بلدی به ما یاد بدهی او هم قبول کرد. تمامی این ماجراهایی که گفتم قبل از انقلاب اتفاق افتاد.

اوایل انقلاب بود . یک روز ساعت شش صبح داشتم می رفتم دفتر که یکی از این پخش کننده ها ی دوره گرد به نام شاطر حسین جلوی من را گرفت و سلام کرد. گفتم چه طوری؟ زد توی سرش و گفت بدبخت شدم. گفتم چرا ؟گفت من، نه تا بچه داشتم دیروز خانمم یک دو قلو به دنیا آورد، حالا شدند یازده تا. تو هم که سوسیس کالباس نداری من مانده ام این یازده تا بچه را چه طوری سیر کنم. گفتم خدا بزرگ است، ناراحت نباش. اما واقعیتش برای شاطر حسین ناراحت شده بودم . همان موقع یکی از مشتری هایم که برایش دو دستگاه همبرگرزنی وارد کرده بودم با من تماس گرفت و گفت من این دو دستگاه را نمی خواهم. هر جور که می توانی این ها را رد کن و پولش را برایم بفرست. ساعت هشت بود و از گیلان هم سوسیس و کالباس نیامده بود. می گفتند گوشت نیست. عصر رفتم یک چرخ گوشت خریدم و تصمیم گرفتم در همین دفتر همبرگرسازی راه بیندازم. آن دو دستگاه همبرگر ساز را هم که برای مشتری آورده بودم ،خودم برداشتم . با آدم هایی که در این زمینه کار کرده بودند صحبت کردم و از آنها خواستم همبرگر سازی را یادم بدهند . روز اول از ساعت شش صبح تا ساعت دوازده شب به کمک چهار کارگر،197 عدد همبرگر زدیم. سوسیس و کالباس کم بود. امثال شاطر حسین هم تعدادشان زیاد بود،آنها می آمدند جلوی شرکت و همبرگر ها را تازة تازه می بردند و حتی به سردخانه هم نمی بردیم. بنابراین، همبرگر را در همین شرکت راه انداختیم و سوسیس و کالباس در شیراز راه افتاد .

از پدر و مادر و خانواده خود بگویید .
من در یک خانواده صد درصد مذهبی بزرگ شدم. پدرم وکیل دادگستری بود. آن زمان بیش از چهار کلاس درس نبود. مادرم هم همان چهار کلاس درس را خوانده بود. پدرم از مکتب خانه شروع کرده بود چون علم و درس جدید در آن زمان نبود. بعد از مکتب به تهران آمده و در تهران درسش را تمام کرده بود. ابتدا معلمم بود و بعد وکیل دادگستری شد .

شما فرزند چندم هستی ؟
از پدرم دهم و از مادرم اول .

چند خواهر و برادر دارید ؟
برادرانم همه در سنین پایین فوت کردند. الان دو برادر و دو خواهر دارم. که همه از من کوچکترند. یک برادر، مدیر عامل فراورده های گوشتی آمل و دیگری مدیر عامل کاله است .

وقتی شما صحبت میکنید معلوم است محور همه فعالیت ها یک نفر بوده، غلامعلی سلیمانی . از کی حس کردید نمی توانید با دیگری کار کنید؟
من همیشه حس می کردم می توانم با دیگران کار کنم. اما این جا آدم ها خیلی اهل کار نیستند. همه آدم ها یی که ابتدا کار را با من شروع کردند، به زور مجبورشان می کردم شریکم شوند. مثلا موقعی که همبرگر سازی را شروع کردم از یکی از دوستانم خواستم بیاید و با من کار کند پیشنهاد کردم پنجاه در صد بیش از کار سابقش به او حقوق بدهم و در سود هم شریکش کنم. گفت اگر نتوانی پولم را بپردازی چه؟ البته درست میگفت ،چون آن موقع پولی نداشتم. می رفتم تدریس خصوصی می کردم تا سر ماه بتوانم پول ایشان را بپردازم .

پس رشته ریاضی خاصیتش همین است؟
نه . دو خاصیت دارد. اول این که سلول های مغزی آدم را باز می کند. آدم می داند که چه راهی را باید برود . البته به دیگران جسارت نمی کنم .

من هنوز منتظرم پاسخ سوال قبل را بشنوم.
از کلاس هشت و نه به این فکر بودم که کار آزاد داشته باشم. آن موقع به هم کلاسی هایم که الان بعضی از آن ها همکاران من هستند، می گفتم ما می توانیم با دو هزارتومان یک تاکسی بخریم و در شهر آمل با هم کار کنیم. آن موقع می توانستیم این کار را بکنیم. به ویژه این که یکی از دوستانم وضع خوبی داشت و می توانست این پول را فراهم کند. اما همکلاسیهایم به من می خندیدند و می گفتند توخل شدی.

بعد در دانشگاه هم به این فکر می کردم که باید کار کنم. با این که در خانواده‌ای مرفه بزرگ شده بودم، اما مرتب به این فکر می کردم که باید کسب وکار راه بیندازم. پدرم مخالف بود. می گفت آدم باید عالم باشد. باید درس بخواند. چون خودش عاشق درس خواندن بود. اما من اعتقاد نداشتم که آدم باید فقط درس بخواند. می گفتم آدم باید زندگی کند. برای زندگی علاوه بر این که نیاز به فکر و عقل هست، نیاز به پول هم هست. برای به دست آوردن پول هم باید کار کرد. بنا بر این همیشه به این فکر می کردم که چه کاری باید انجام دهم. آن موقع که دانشجو بودم بیش از ماهی هزار تومان در آمد داشتم. سیصد تومان از دانشگاه میگرفتم . هفته ای دو روز هم در یک مدرسه کار می کردم. ماهی سیصد تومان هم آن جا در آمد داشتم. ماهی ششصد یا هفتصد تومان هم تدریس خصوصی می کردم. خلاصه وضعم از بقیه دانشجو ها بهتر بود. چون عقیده داشتم باید پول در بیاورم تا بهتر زندگی کنم. از همان موقع می گفتم با کسانی که کار می کنم حتما نباید پول داشته باشند باید یک طوری آن ها را شریک کنم. می گفتم شما شریک شوید این حقوقتان این هم حق شراکتتان. دیگر هر روز نمی آمدند به من بگویند حقوقمان کم است. در واقع، هر چه در آمد بهتر بود دریافتی آنها هم بهتر بود. آن ها را با علاقه آوردم. تولید را به آن هایی سپردم که تجربه داشتند. البته برای شریک کردن آدم ها هم منطقی داشتم، همه این افراد را بر اساس روابط و برخوردهایی که داشتم به خوبی می شناختم. بر اساس این شناخت هر کدام از آن ها را برای کاری انتخاب می کردم و در کار با او شریک می شدم. همه این افراد پیش از شراکت مشاوران من هم بودند.

در واقع، من هم دستگاه ها و هم بازار را می شناختم، هم نیازها را می دیدم، هم صنعت را می شناختم. از بین سی تا چهل صنعت مختلف صنایع گوشتی را انتخاب کردم. آن شرکت مارکتینگ سرویس . اند . ریسرچ خیلی به من کمک کرد. با این که بورس، بورس راه و ساختمان بود . من صنایع غذایی را انتخاب کردم . چون می دیدم آینده بهتری دارد. از صنایع غذایی هم گوشت را انتخاب کردم. چون سوددهی بیش تری داشت .

شما از یک مقطعی بالاخره تشکیل هیات مدیره دادید. چند نفر از اعضای هیات مدیره از خانواده شما هستند؟
روزهای اول که شرکتی را تاسیس می‌کردیم مثل شرکت سولیکو یا دمس یا شرکت تهران، براساس شرکایی که داشتیم اعضای هیات مدیره تشکیل می شد. شرکت آمل را که تاسیس کردیم، چون برادرم آمل بود من و دو تن از برادرانم و یکی از دوستانمان اعضای هیات مدیره شدیم. در بوشهر هم هیات مدیره چهار نفره بود که همه غریبه بودند. در کاله هم چون سهام دار اصلی خودم بودم اعضای هیات مدیره غیر از خودم، دو تن از برادرانم و یکی از دوستانم بودند. اما تصمیم گیرنده در همه این شرکت ها خودم هستم.

نفر چهارم در هیات مدیره چه می کند؟
در واقع، کار خانه ها دو نفره اداره می شوند. کل کارهای مربوط به شرکت را انجام می دهند . کلیه برنامه ریزی، بازاریابی، فروش، خرید ماشین آلات با خودم بوده و هست . این افراد فقط تصمیمات من را اجرا می کنند .

چرا؟ چه فلسفه ای دارید که نمی خواهید هر یک از اعضای هیات مدیره حوزه خاصی را اداره کنند؟
یک موقعی هست که کار تازه شروع می شود. ما نه امکانات و نه بودجه ای داریم تا بتوانیم کار را بر اساس روال مهندسان مشاور تنظیم کنیم. هر واحدی که شروع کردم از صفر شروع کردم. یعنی حتی زمینش را قسطی می خریدم. ماشین را هم دست دوم می خریدم. تمام این ها را با حد اقل هزینه می خریدم. به این راه حل ها هم خودم می رسیدم. ممکن بود توزیع را به کسی محول کنم. اما با نظر من با دستور من و با برنامه من انجام می شد. این همه مسئولیت را به عهده می گرفتم برای این که بتوانم کار را جمع کنم. اما امروزکه این شرکت ها شکل گرفته است، شرکت ها را بر اساس سیستم های مدیریتی نوین اداره می کنم. یعنی می گویم در اعضای هیات مدیره باید یک فرد آشنا به امور مالی، فردی آشنا به بازاریابی یا تولید وجود داشته باشد. خودم هم هستم. آن ها هر کدام یک رای دارند، خودم دو رای. چون آن ها را از بین نیرو های جوان استخدام می کنم. همه جا کنار آدم های قدیمی یک آدم جدید استخدام می کنم. ۹۹ در صد آن ها فوق لیسانس هستند و از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل شده اند. چون می خواهم از ترکیب تجربه قدیمی ها و علم جدید بهره وری خوبی داشته باشم. این روش را هشت نه سالی هست که پیاده می کنم.

چه چشم اندازی برای این مجموعه دارید؟ برای نسل آینده آن را چه طور می بینید؟
من می خواهم این شرکتها را در حد شرکت های صاحب نام اروپایی امریکایی پیش ببرم . الان دارم با شرکت های بزرگی چون نستله، دنون، کمپینا، بل، هوخلند و امی صحبت می کنم. با هر کدام در زمینه ای خاص برای سرمایه گذاری صحبت می کنم. من محتاج پول نیستم، اما به تجربه دویست ساله آنها نیاز دارم. این شرکت ها پس از بررسی هایی که انجام دادند مجموعه ما را به عنوان بهترین در ایران تشخیص دادند. این برای من افتخار است که بعد از پانزده بیست سال به جایی رسیدم که شرکتی اروپایی ما را قبول دارد. توزیع و فروش را از جایی کپی نکردیم، بلکه ابداع کردیم. پیش از ما هیچ کس در ایران لبنیات را در سراسر ایران توزیع نمی کرد، اما ما این کار را انجام دادیم. از ابتدا روی کیفیت کار کردیم. استاندارد کیفی را از اول برای خودمان در نظر گرفتیم که حتی از استاندارد کیفی در ایران هم با لا تر بود. یعنی کیفیت محصولات ما طوری است که اروپایی‌ها آن را در حد استاندارد‌های اروپایی می بینند. با امکانات و تجهیزات و ماشین آلاتی که ما کار میکنبم در تصور اروپایی ها نیست که بتوانیم محصولات را بااین کیفیت در این جا تولید کنیم و برایشان شگفت آور است.

به هر حال مسئله جانشین واقعیتی است که نمی توان از آن فرار کرد. آیا فکر کرده اید این سازمان باید بعد از شما هم حداقل به خوبی الان بچرخد؟
صد در صد باید بهتر از الان باشد. از روز اول به این موضوع فکر کرده ام. این مجموعه‌هایی که می سازم هیچ کدام را برای خودم نمی سازم. این ها را به وجود می‌آورم و تحویل یکی از آقایان می دهم. اگر دیروز من با کمک دوستان، کارخانه ای را راه‌اندازی کردیم امروز ما در ردیف دوم هستیم. ردیف اول مدیران جوانی هستند که این کارخانه را اداره می کنند. اگر ما کاله را با چهار لیتر شیر راه انداختیم و امروز با چهار صد تن شیر و ده تن پنیر به کارش ادامه می دهد، ما در ردیف دوم هستیم و مدیران جوان این کار را ادامه می دهند. روش ما مثل دوی چهار صد متر است. صد متر اول را ما رفتیم، برای صد متر دوم کار را به مدیران جوان سپردیم. و آن ها هم باید صد متر سوم را به دیگران بسپرند. اما شرکت باید به صورت عمودی بالا برود. من حیفم می آید، چون شرکتهای اروپایی رشدشان از من هم بیش تر است. من می خواهم شتابم را از آنها بیش تر کنم. مجموعه ام را بهتر کنم. من دنبال نو آوری و تاسیس شرکت های جدید هستم.

آیا ضوابط کاله ،شرایط وارد شدن به بورس را دارد؟
من نمی خواهم وارد بورس بشوم.

نمی‌خواهید شرکت را سهامی عام کنید؟
نه. من نیازی به پول ندارم. من نیاز به اطلاعات و نو آوری دارم. این ها برای من میلیاردها دلار ارزش دارد. من به کمک این اطلاعات می توانم بقیه واحد ها را بهتر بسازم و راهبری کنم. واحدهای جدید را با اصول اروپایی بسازم.

ضعف های عمده نظام سیاست گذار ما کجاست؟
من وارد این مقولات نمی شوم کاری به این ها ندارم. هر چه باشد من مسائلم را حل می کنم و تا به حال هم همین اتفاق افتاده است. بگذارید مثالی برای شما بزنم. دولت و وزیر صنایع وقت گفت به تو ارز نمی دهم. می خواستم کارخانه لبنی آمل را راه بیندازم. از وزیر وقت در خواست ارز برای وارد کردن ماشین آلات کردم اما نپذیرفتند. این موضوع مرا نا امید نکرد. با ارز آزاد ماشین های دست دوم خریدم و کارم را راه انداختم . یک روز همان آقای وزیر، کارخانه دارها را جمع کرد تا نسبت به ارزی که از دولت گرفته بودند پاسخ گو باشند. من یک کارتن همراه خودم به جلسه برده بودم. وقتی نوبت به من رسید کارتن را باز کردم و انواع پنیری را که تولید کرده بودیم به ایشان نشان دادم: پنیر گودا، پارمسان، پروسس. پرسید اینها چیست؟ گفتم مگر نمی خواهید پنیر تولید کنید. من بدون ارز دولتی این پنیرها را تولید کرده ام. این آدم یک مرتبه رنگ و رویش عوض شد . اخلاقش عوض شد و گفت آقایان من فردی مثل ایشان می خواهم. گفتم شما ارز را به این ها دادید، کار را از من می خواهید؟ گفت چه می خواهید؟ گفتم ارز، مجوز. به من دویست هزار دلار بدهید که این سه ماشینی که احتیاج دارم بیاورم. به هر حال من با هرسازی که بزنند می رقصم تا بتوانم مشکلم را حل کنم . هدف دارم و هدفم پول در آوردن نیست که بگویم برای من می ارزد یا نمی ارزد. هدف من ایجاد کار است. ایجاد صنعت است. بقای کشور را در صنعت می بینم نه تجارت، متأسفانه مملکت به سمت تجارت پیش می رود.

تنوع محصول شما زیاد است. حتی محصولاتی که با سلیقه و ذایقه ایرانی‌ها هماهنگی ندارد. به همین دلیل بخشی از محصولات شما با استقبال عمومی مواجه نمی شود. با چه نگاهی به تولید محصول جدید می پردازید؟
من از ابتدا دنبال نوآوری بودم. هرچیزی که در اروپا می دیدم می خواستم این جا تولید کنم. بعضی از محصولاتم مورد استقبال هم واقع نمی شد. دولت ما را به علت نوآوری جریمه می کرد. ما جریمه را هم قبول می کردیم. جنس ما را حراج کردند به این علت که جنس نو تولید می کردیم. اما من باز هم جنس نو تولید می کردم. سهمیه من را قطع کردند. اما باز هم جنس نو تولید می کردم. این یک خواسته است. یادم می آید روزی در شرکت داشتیم ماست می خوردیم. ماست آن موقع ۵/۲ درصد چربی بود که صنایع شیر تولید می کرد. روی میز مقداری خامه بود. با ماست مخلوط کردم دیدم چیز جالب و خوشمزه ای است به مدیر تولید گفتم فردا باید ماست خامه ای تولید کنی؟ گفت ماست خامه ای چیه؟ گفتم : هیچی چربی شیر را بالا می بری یک کمی هم خامه می ریزی می شود ماست خامه ای. چون صنایع شیر ( پگاه ) ماست ۵/۲ درصد داشت به بچه ها گفتم ماست کارخانه ما باید حداقل سه درصد چربی داشته باشد. ما باید فرق داشته باشیم. در مورد ماست چکیده هم همین اتفاق افتاد. فکرکردم چرا نباید ماست سنتی خودمان را تولید کنیم. شاید بیش از یک سال طول کشید تا ما توانستیم تولید ماست چکیده را ماشینی کنیم .

واقعیت این است که برایم مهم نبود بازار این را قبول می کد یا نه. من تولید و نوآوری را دوست دارم. فکرمی کنم هرکس ذایقه ای دارد. هیچ دلیلی وجود ندارد همه از پنیر فتا خوششان بیاید. من عشقم تولید و نوآوری است. این تنوع تولید باعث ضرر من هم می شود. اما برایم مهم نیست. ضرر را هم قبول می کنم تا لذت ببرم.

منبع : Emodiran.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود و سلام بر اینچنین انسانهای بزرگ و موفقی

    • سياوش

      مصاحبه جنابعالي را بار ها خواندم برايم بسيار جالب بود و انرا براي ديگران نقل قول كردم براي انان نيز فوق العاده جالب بود.من حيلي مايلم از نزديك با شما مصاحبي داشته باشم . سياوش فاضلي

    • مسعود فانی آملی

      بزرگترین و موفقترین کارآفرین ایران.

    • سعيد محمدزاده بازارياب كاله

      عالي!

    • رضا یوسف زاده اندواری

      با سلام و خدا قوت به جناب آقای سلیمانی و همه ی عوامل شرکت کاله؛ مصاحبه ی جنابعالی را با دقت و شوق فراوان خواندم و درس های زیادی از آن گرفتم.اینجانب تعصب زیادی نسبت به شرکت کاله و مخصوصا شهرم آمل دارم و افتخار می کنم و به خود می بالم که یک آملی هستم و از این بابت خدا را شاکرم. از آنجایی که اینجانب دانشجوی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی تهران هستم تمام تلاشم بر این بوده تا کنفرانس ها و پژوهش هایم مخصوصا در واحد درسی مدیریت منابع انسانی(HRM) در ارتباط با شرکت کاله باشد تا بتوانم سهم ناچیزی در معرفی شرکت کاله به ورودی ها و اساتید رشته ی خود داشته باشم.
      در پایان امیدوارم جهانی شدن شرکت کاله محقق شود.
      سلامتی و طول عمر را برای جنابعالی و هممه عوامل شرکت کاله از حضرت حق خواسنارم.
      رضا یوسف زاده(دانشجوی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی تهران)

    • محمود

      باسلام فروشگاه همکار کاله تو جاده ساری به بابلسرتون هستم خواستم فروشگاه 50متری رو به 250متر گسترش بدم به کمک فکری احتیاج دارم لطفا راهنمایم کنید منتظر تماستون هستم

    • سعید

      درود بر بزرگترین کارآفرین ایرانی-افتخار ایرانی. مرد آملی----کاله کاله کاله ،کاله کاله کاله ،کاله آمل،کاله آمل

    • مسعود

      با درود بر بزرگ مرد عرصه صنعت و افتخار شهروندان آملی،
      ضمن قدردانی از اهمیت دهی حضرتعالی به امر اشتغال زایی و .... خواهشمند است نسبت به وضعیت استخدامی و شرایط پذیرش سلیقه ای پرسنل مربوط به گزینش متخصصان بازنگری و پیگیری جد صورت دهید

    • رضا

      باسلام بر مرد پر تلاش من یکی ازبازاریابهایشما هستم و خیلی افتخارمیکنم که برای شما کارمیکنم

    • میلاد آشفته

      با سلام و خدا قوت خدمت شما مرد خلاق ایرانی و تمامی کارکنان شرکت کاله
      ممنون از صحبت های پراز انرژی مثبتتون که به ما امید میده.دیروز با من در شرکت شما مصاحبه استخدامی انجام شد امیدوارم که بتونم وارد گروه بسیار موفق شما بشم.

    • امید

      باسلام امید هستم کنار دریا ملکی دارم میخام مرکز خرید بزنم با 1فروشگاه مواد غذایی اگه خواستید میتونم تبلیغات شمارو انجام بدم بخاطر کیفت و برند کاله بتشکر

    • ساجدی

      اقای سلیمانی شما انسان موفق شریف وبزرگواری هستید و مایه افتخار ایران وایرانی! میخوام از شما تشکر کنم هم برای تولید محصولات بی نظیرتون (بخصوص بستنی هاوپنیرهای مخصوص وباکیفیتی که تولید میشه)وهم برای حس انسان دوستی واحترامی که برای مردم وسنت های قدیم ویاد اوری گذشتگان قایل شدید از حال وهوای سررسید سال پیش کاله میگم که هم تاریخچه وخاطرات تقویم کاری وپشتکار مثال زدنی تون رو نشون میداد وهم تصاویر وجملاتی با امضای شما که به دل نشسته
      من این دفتر رو تو قفسه کتابهام گذاشتم چون که خیلی برام جالب بود عشقی که شما نسبت به ایران دارید که نگاهی پدرانه است نسبت به فرزند خود . خیلی خوشحالم از اینکه همسرم از کارکنان شرکت شماست وما زیر سایه شما بزرگوار هستیم امیدوارم در هر جای این دنیای زیبا هستید سلامت و پایدار و تندرست باشید و همیشه در اوج مو فقیت ! راه وروش شما الگوی فرزندان ما ست به راهتون ادامه بدین که دست پر مهرخدا در دستان شماونگهدار شماست.

    • امير الماسي

      دمت كرم خدا يارت باشه خيلي دوست دارم كارخانه را ازنزديك ببينم

    • گمنام

      کمتر پاچه خواری کنید

    • امیر خانی

      سلام من بازاریاب هورکای فست فود البرز هستم . دستور بفرمایید یه امکانی باشه به راحتی از کارخانه بازدید کنیم ضمنا موفقیت شما رو در مدیریت این مجموعه بزرگ تبریک میگویم .

    • حسین غلامی

      من تحصیلات دانشگاهی ندارم ولی توانستم در منطقه 3و1 تهران باعنوان سرپرست و ویزیتور در شرکت دمس برند کاله را به زانو در اورم به گونه ای که شما را مجبور کردم تا 10 درصد به مغازهها تخفیف دهید

      پاسخ ها

      • آرش

        خندیدیم...

      • احمد

        سلام بر شما دوست عزیز و پر تلاش.اگر واقعا تونستی این کار رو انجام بدی من به عنوان فارغ التحصیل ارشد مدیریت بازرگانی بهت تبریک میگم و برات آرزوی موفقیت روزافزون دارم

      • رضا

        دمس که سال 73 تعطیل شد

    • رضا حسنی

      از تلاش بی دریغ شما برای توسعه شرکت ......وافزایش کار در آمل متشکرم......

    • سهیل

      سلام اقای سلیمانی خیلی فیض بردیم هم شما وهم ما موفق باشیم که چهارنفر دارن نون میخورند که سرشان بلندجلوی زن وبچه شان انشالله عاقبت بخیر باشیم

    • محمود

      با سلام چند بارمتن شمارو خوندم ولی متاسفانه هیچ جوابی نگرفتم منتر راهنمایتون هستم

    • رضاحسین پور

      باسلام و خسته نباشیدخدمت شما جناب سلیمانی :محورمصاحبه شما حول خودکفایی و نواوری وخلاقیت بود بنده خواستم در رابطه با همین موضوع راجب به برند جهانی کاله یه نواوری و پیشنهادی خدمتتون عرض کنم.بنده میتونم با یه تعقیری در شکل لوگوی کاله (به طوری که نه فونش عوض شود نه رنگش)که هم قابل خوانده در کشور عزیزمان باشد و هم درسراسر جهان که بیشتر روی کانتیتر تریلر های ترانزیت کاربرد داد.اگر مایل هستید یه نیم نگاهی به پیشنهاد من داشته باشد بنده در خدمت شما هستم.

      پاسخ ها

      • فرشید

        دوست عزیز بهتر نیست یکم فارسی یاد بگیری تا تو مطلب به این کوچیکی غلط املایی نداشته باشی ؟؟؟!!!

    • فرشاد راعی

      بعضیا طوری نظر میدن که انگار خود سلیمانی میاد اینجا و این نظرات رو میخونه!!!!!
      آقا اگه کاری واسه فروش و بازاریابی و این چیزا دارین برید تو سایت شرکت کاله و یا با پشتیبانی فروش تماس بگیرید.
      یکی گفت میخوام یه مغازه بزنم تبلیغاتتون رو انجام بدم با من تماس بگیرید!!!!! ظاهرا از عظمت شرکت کاله خبر ندارن ایشون..... مگه یه کارگاه تولیدیه که رئیسش بیاد باهات صحبت کنه که تبلیغاتشو انجام بدی؟؟!!!!
      این کارو بخش روابط عمومی شرکت انجام میده.

      پاسخ ها

      • احمد

        اول سلام بعد کلام...
        در جواب شما باید بگم مدیری که به سایت خودش سری نزنه و نظرات مشتریانش رو نخونه مدیر نیست.اینو کارشناس ارشد مدیریت که نه بلکه پدر علم مدیریت میگه
        البته بلا نسبت جناب سلیمانی باشه.اما یادمه از کودکی حدیثی آموختن که میگفت انقدر نگید من من من!من شیطان است.
        و متاسفانه در بیانات تاثیر برانگیز و قابل تحسین مرد موفق خطه سرسبزمون بارها از این لفظ استفاده شده!که اگر همان دوستان و آشنایانی که خودشون در مصاحبه فرمودند با ایشان همکاری نمی کردند الان همچین سرافرازی نداشتیم.پس امیدوارم این من ها باعث نفاق و نابودی و سقوط این موشک پیشرونده خطه سرسبزمان مازندران و بخصوص شهرستان آمل نشود.

      • بدون نام

        عالی بود

    • مجیدمیرزای

      باسلام خدمت بزرگ مرد کارافرین ایران...........
      خیلی دوست دارم شما روازنزدیک ببینم. من کارشناس امور دام هستم خیلی سعی کردم که استخدام شرکت کاله بشم ولی بنا به دلایلی...............نشد.امیدوارم که روزی به ارزوم برسم وبه شرکت کاله خدمت کنم.

    • کوهکن

      با سلام واحترام

      شرکت ما تولید کننده پاکت استریل یا همان تتراپک است و برای تامین پاکتهای شیر 200 سی سی شما بارها به شرکت کاله اعلام امادگی کردیم ولی تا به این لحظه نتیجه ای نگرفته ایم لطفا شخصا دستورات لازمه را به مهندسین شرکتان بفرمایید
      نمونه پاکتها رو برای دفتر شما دوباره ارسال می کنم

      باتشکر فراوان

    • کپک

      زبانحال همسریک کارگرزحمت کش که بعد عمری ....بگو پسرباباپدرنیامدچرا دلم گرفته خدا این همه سعی وتلاش عزیزم خسته نباش سکوت سردخانه دورازطنزوترانه عمرش شده کارخانه حقوق کم کارزیاد مردن هرچه فکرشاد این همه شورومعلومات بسنده نیست مدرک مباد مهندسی به مدرک است به کتاب وبه متلک است نه تجربه ودست کار تولیدخوب سود بی شمار روز قیامتی هست روز شفاعتی هست شرکت کاله وکار مشقتی هست استقلال کشورما خودش مزیتی هست....

    • موسی یعقوبی راننده سابق تریلی کاله

      خدا همه رفتگان شمارابیامرزدوعمرطولانی بشماوخانواده محترم عطافرماید بنده بعنوان یک همشهری شما وراننده سابق ان شرکت محترم ازشمابزرگوارکمال تقدیروتشکررامینمایم وحاضرم یکی ازکلیهای خودم راافتخارابه یکی ازاعزای محترم خانواده شماهدیه کنم

    • بدون نام

      با سلام خدمت شما بزرگ مرد.چند وقت پیشا داشتیم میرفتیم شمال از کنار کارخونتون رد شدیم.ایوول بابا عجب وویییویی داره حال کردم

    • محسن

      با سلام آقای سلیمانی من تقریبا یک سال به عنوان تحویل دهنده برای یکی از نمایندگی های پخش شما کار کردم و داشتم با جدیت و علاقه کارم را ادامه می دادم که یک شب به علت دعوای لفظی با یکی از نیروهای تحویل دهنده تازه کار(که واقعامن مقصر نبودم)باعث شد من کارم را از دست بدهم آن نیرو تازه کار اصلا برایش مهم نبود که اخراج شده و به راحتی رفت ولی من اصلادلم نمی خواست بروم چون واقعا با کارم ارتباط خوبی برقرار کرده بودم ولی در اثر یک اشتباه من هم اخراج شده بودم حدود یک ماه دنبال هیچ کاری نرفتم هنوز امید داشتم که بشود کاری کرد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد می گفتند چون حکم اخراجت خوده دیگر هیچ کاری نمی شود کرد الان حدود دو سال و نیم است به عنوان راننده ماشین پخش ،آزادبرای شرکت شما کار میکنم من کارم را خیلی بهتر از قبل یاد گرفتم ولی من به عنوان یک مهره سوخته کار می کنم ولی این برند را دوست دارم نمی دانم چرا فکر میکنم خیلی قوی است آدم احساس قدرت می کندوقتی در این پخش کارمی کند نمی دانم می شود یا نمی شود اگر شما بخواهید حتما می شود که به نمایندگی پخش و کار سابقم برگردم امیدوارم که این مطالب را بخوانید و حتما ترتیب اثر دهید به امید آن روز می مانیم 09128511834

    • محبوبه

      سلام بر شما مرد شریف وزحمتکش خوش به حال شما که با درست زندگی کردن هم این دنیا را دارید وهم اخرت از خدا میخوام هر کسی که زحمت میکشه با نیت خیر خدا کمکش کنه من درسن36سالگی وارد دانشگاه شدم ودرسن 41سالی فارغ التحصیل از رشته مهندسی صنایع غذایی شدم با توجه به اینکه 2بچه دارم که پسرم الان سال سوم دندانپزشکی ودخترم در مقطع دبیرستان تحصیل میکنه وباتوجه به مشکلات زندگی هیچ موقع فکر نمیکنم 41 سالمه به خودم میگم سن وسال کنتوریه که هر روز شماره میندازه ومن با خواندن مصاحبه شما کلی لذت بردم وانرژی گرفتم واز خدا میخوام الان که پیگیر کار هستم جایی کار کنم که این انرزی صد چندان بشه چون بر این باورم که امروز باید با فردا فرق کنه وباید پویایی وتحرک باشه

    • نردبان ساز

      وقتی با شکست روبرو میشوی آن را به عنوان نشنانه ای بپذیر که نشان می دهدبرنامه هایت کامل نبوده اند.سپس از نو برنامه ریزی کن و دوباره به سمت هدف حرکت کن. نردبان ساز

    • نا شناس

      با سلام
      چرا این همه از اسمه مرحوم میکائیلیان استفاده کردین نگفتین که تمام تجاربتون را از ایشون یاد گرفتین و داماد ایشون شدن آینده را برای شما در صنعت سوسیس و کالباس تضمین کرد

    • لیلا نبوی

      با سلام من همیشه می خواستم با شرکت کاله همکاری کنم هنرم عکاسی است ولی موفق به تماس نیستم حتی ثبت نام هم کرده بوذم ولی موفق به جواب نشدم لگفا سایت ثبت نام را برایم ایمیل کنید

    • بدون نام

      سلام خدمت اقای سلیمانی من شهروندی از بوشهر هستم خواهشمندم ازشما که بیشتر توجه به بوشهر داشته باشیداینجارئیس شرکت حق خوری زیادکرده ومیکندوشرکتی که شما این همه زحمت براش کشیدین رو داره به باد میده اقای راستگو.

    • سلیمان پور

      با سلام
      جناب آقای سلیمانی
      من در رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شده ام . و مدتی در کاله کار کرده ام ولی بدلیل تمام شدن پروژه و تعدیل نیرو ادامه همکاری با شرکت کاله مقدور نبوده و من تمام سعی خود را کردم که همکاری خود را با کاله ادامه دهم ولی به دلایلی نشد و من واقعا از این بابت ناراحتم خواهشمندم در صورت مطالعه این مطلب راهنماییم نمایید.

    • هاشم ترابی

      با سلام.من از نیروهای پخش هورکای البرز هستیم.متاسفانه در این قسمت تمای تصمیمهای گرفته شده بر علیه کارگران پخش میباشد.نداشتن مدیریت و نظارت بر پخش هورکا(فست فود و رستوران وهمچنین قنادی)باعث نارضایتی کارگران این قسمت شده است.از جمله تصمیمات غیر منصفانه گرفته شده برای این بخش تغیر ساعت کاری از 7:30 به 12:00 میباشد.با توجه به کند بودن سیستم گردش کاری و سیستم تسویه حساب خزانه شرکت میبایستی تا ساعات آخرین شب در شرکت حضور داشته باشیم تا تسویه انجام بشود.لطفا رسیدگی شود.

    • گمنام

      با سلام خدمت اقای سلیمانی
      من به مدت 3 سال است که ویزیتور شرکت کاله در قسمت نوشیدنی هستم ولی متا سفانه حقوق ما هیچ گونه تغییری نکرده و مدیریت بسیار ضعیفی حکمفرما است به طوری که ویزیتور هارا با برگه خروج اجازه خارج شدن دارن.لطفا پی گیری شود.

    • standardloan

      آیا شما نیاز به یک وام
      آیا شما بد اعتباری?
      شما نیاز به پول برای پرداخت صورتحساب
      شما نیاز به شروع کسب و کار جدید?
      پروژه ناتمام در دست با توجه به بودجه ضعیف دارید؟
      تماس با ما از طریق پست الکترونیکی
      standardloan1990@outlook.com

    • حسن

      سلام اقا سلیمانی
      ته خسته تن بلارم
      بنده دیپلم اولین رشته فنی صنایع غذای دراستان مازندران هستم اگه میشه دسته ما را هم بگیریداز شما ممنون دار میشیم....با تشکر

    • دوست دار شما

      با همه تلاشی که برای کشور انجام می دهید و با خدمتی که به پرسنل خود می کنید متاسفانه برخی ازپرسنل مورد اعتمادتان دستشان تو کاسه رقبای شماست...

    • بدون نام

      من رامک را بیشتر میپسندم خصوصا کشکاشا میشه با مالک رامک مصاحبه کنید

    • میلاد

      عالی بود تشکر میکنم

    • سارا

      من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و ما ک از محصولات این شرکت استفاده میکنیم خیلی با کیفیت خوبی است .این شرکت واقعا تو شهر من خیلی معروف است من یک اذری زبان هستم و واقعا عاشق محصولات کاله هسم
      سلام ب اقای سلیمانی ک این چنین انسان با خلاقیتی میباشند

    • بابک

      سلام تورو خدا به فکره زیر اب زنی ای کارکنان تون باشی،بخاطره خود شیرینی تورو خدا نان هیچ کسیو قطع نکنید

    • مهدی بختیار

      سلام.کار شما جای هیج حرفی نیست.من در تهران چاپخانه دارم.اماده همکاری با شما در صورت صلاحدید هستم.سپاسگزارم.تلفن همراه09198938610

    • بدون نام

      سلام جناب اقای سلیمانی خدا خیرت دهد که این همه زحمت کشیده ایداگه میشه یه لطفی کنیدبه حقوق بچه ها رسیدی کنید من نیروی شمادر قسمت ماست کار میکنم ولی متاسفانه هنوز حقوق ما بالا نرفته متشکر میشیم که به این کار رسیدی کنی

    • بدون نام

      با سلام واحترام فراوان
      جناب آقای سلیمانی بنده یکی از کارمندان شرکت خوب کاله هستم و 4سال است که در این شرکت مشغول هستم وتقاضای بنده از جنابعالی این است که شخصا" از واحد سون تن بازدید نمایید واز مشکلات پرسنل این واحدوخصوصا" فروشگاه های کاله مطلع شوید.
      باعث افتخار بنده است که درشرکت خوب کاله مشغول به کار هستم.
      باتشکر وسپاس فراوان از شما جناب آقای سلیمانی کار آفرین نمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ آخ گفتی

    • بدون نام

      با سلام شرکت شما خيلي عاليه اگه خدايي ناکرده بسته شه امليها بيچاره ميشن فداتون

    • ناشناس

      باسلام خدمت آقاي سليماني لطف كنيدبه وضعيت كارگران انبار شعبه كرج واقع درجاده ماهدشت بيشتررسيدگي كنيد.باتشكر

    • حسن

      عالی

    • ناشناس

      اقای سلیمانی سلام

    • شهرام محودخانی

      با سلام خدمت استاد بزرگوار آقای سلیمانی
      baraye chandomin mosahebeye shoma ro badeghat motale karadam.injaneb va hamkaranam dar kalle tehran tamame tavan khod ra baraye mohaghagh shodan kalle jahani be kar mibadim be omid rozi ke berand kallehamcon setrei dar seman jahan bederakhshad.taasobi ke injaneb va hamkaranam da bakhsh tolid kalle tehtan darim mesal zadanis.ba tashakor az soma

    • بدون نام

      سلام

    • مهدی کبیری اصل

      با سلام وعرض خسته نباشی خدمت آقای سلیمانی،من در پخش بستنی قم سعادت کار در شرکت کاله رو دارم،آقا خیالت راحت باشه ما اینجا کمر میهن و دومینو رو شکوندیم و به زمین زدیمشون.برو اروپا برا گسترش محصول خیالت از این بابات راحت باشه که ما هستیم.

    • محمد آملی

      شرکت پنار سراسر آمل رو گرفته.همه جا پر شده.برند پنارمراغه

    • اسحاقی

      با سلام
      جناب آقای سلیمانی بنده یکی از صدها پرسنل واحد فروش شرکت هستم با توجه به شناخت از سیاست واهداف سازمانی شما مبنی بر نواوری وکارآفرینی ومشتری مداری برخود لازم دانستم موردی که بمرور زمان ایجاد مانع وضرر زیان برای مجموعه میگردد را باشما درمیا ن بگذارم مشکل نظارت ناکافی بر توزیع محصولات و جوابگو نبودن مسئولان مربوطه بمشکلات مشتریان میباشد که با توجه به شرایط حاضر درصد زیادی از مشتریان رانسبت بخرید وتوزیع محصولات بمصرف کنندها دلسرد نموده است خواهشمندم برای رفع این مشکل راهکار جدیدی ارائه فرمایید

    • لیلا نبوی

      متاسفانه جوابی برای نظراتی که داده میشود را دریافت نمی کنیم

      پاسخ ها

      • لیلا نبوی

        با سلام خدمت آقای سلیمانی با تعریفی که از شما شنیدم در مورد کار آفرینی با اجازه شما جهت همکاری می خواستم معرفی شوم به کجا می توانم مراجعه کنم آمل مسکن هستم تحصیلاتم عکاسی وتصویر برداری است وبا کامپیوتر آشنایی کامل دارم با تشکر فراوان

      • لیلا نبوی

        ببخشید جوابی دریافت نکردم

    • بدون نام

      جناب آقای سلیمانی
      باسلام و احترام
      من یکی از پرسنل آریس آمل(بستنی کاله) هستم . امیدوارم خداوند به شما سلامتی و عمر با عزت نصیب کند جرا که فرد بسیار لایق و کارآفرینی هستید .من پس از تعدیل نیرو از یک شرکت دولتی در آغاز ریاست آقای روحانی به کاله پیوستم وتمام تلاش خودم را در جهت افزایش تولید و فروش محصولات کاله خواهم نمود .
      باتشکر

    • معصومه علیرضایی

      باسلام خسته نباشید .لیسانس صنایع غذایی هستم .ارزوی من اینه که روزی کارمند کاله شوم.

    • موسی

      شما روی کمر دامدارها بالا رفتی مواظب باش نیفتی

    • نام

      شمایی که از خصوصی تعدیل شدی...باید بگم به زودی از کاله هم تعدیل میشی...مثل من

      دست سلیمانی درد نکنه اما قراردادی هستیم مثل تمام شرکتهای ایرانی

      پس:شب بلند است و قلندر بیدار

      سایت کرمان کار میکردم

    • ویزیتور

      سلام.آقا جم کنید بستی قم رو،تخته کنید درشو
      توقع دارین با میهن و دومینو رقابت کنید.
      بستنی قم با این مدیریت به هیچ جا نمیرسه

    • ناشناس

      سلام آقای سلیمانی خسته نباشیدبنده یکی از کارکنان شرکت در واحد بستنی تبریز هستم لطفا به این مدیریت بد شرکت در تبریز چاره ای بیاندیشیدواقعا شعبه ی تبریز با این روند جزسرافکندگی اسم کاله چیزی در پی نداردبه آقای رشیدی مدیریت منطقه هم خیلی متاسفم که کاله رو در این راستا قرار داده.با تشکر

    • نادری هستم از آمل

      باشگاه کاله در روند برند رو به رشد کاله بدون تاثیر نبوده .حالا بخاطر ندادن تیم در سوپر لیک والیبال این برند دچار خلله میشود

    • مهدی منتظمی

      با سلام و احترام من یکی از پرسنل شرکت بهاران گل کاله در کرج بودم که از ۹۲/۲/۲۱ در شرکت بهاران گل کاله تا ۹۲/۱۲/۲۹ در این شرکت مشغول به کار بودم ولی متاسفانه با اینکه ۵ ماه از تسویه داخلی از شرکت می گذرد هنوز تسویه مالی با بنده نشده است حتی مبلغی 20هزار از ما بابت صندوق اعطای وام به پرسنل کم می شد که اون مبلغ هم هنوز به حساب من واریز نگشته است خواهشمندم از شما مدیریت محترم به مشکل من رسیدگی فرمایید

    • حسن

      سلام توبخش تولیدتون هستم یه خرده به فکرسلامتی مردم باشین

    • بابک نیکفرزا

      باعرض ادب وسلام خدمت جناب سلیمانی.از ویزیتورهای ارومیه هستم درقسمت لبنیات.بنده لیسانس حسابداری و8سال سابقه درهمین زمینه دارم.با علاقه و اختیار به خدمت شرکت محترم کاله درآمدم جهت ویزیتوری.متاسفانه وسیله نقلیه ندارم و منزل تا سردخانه و همچنین مسیرهایم جهت ویزیت بسیاردورهستندبه لحاظ مالی در مضیقه ام.استدعا دارم تسهیلاتی به شکل وام دستورفرماییددراختیارم بگذارند تا توفیق خدمتگذاری بیشتر وبهترنصیب حقیرگردد..بااحترم:نیکفرزا

    • سعید09117479908

      دم هر چی بچه آمل گرم. اقای سلیمانی بنده به آملی بودن خودم افتخار میکنم. چون همشهری موفقی مثل شما دارم.

    • بدون نام

      باسلام. خواندن خاطره کاری شما برای من جالب وآموزنده بود امید. به. اینکه بتونم استفاده کنم؟ چون در حال ورود به کار تولید وپخش مواد غذایی هستم. باکمترین امکانات لازم........!

    • م ب

      بجنب هدفي كه به خاطرش زنده هستي داره تحديد ميشه كاله نياز به تحول داره تغيير و گسترشش بده موفق مي شي

    • محمد

      با سلام خدمت آقاي مهندس سليماني
      مايه مباهات است كه دركشور ما افرادكارآفريني چون شما وجود دارد.لطفا راهي را مشخص نماييد تا افراد بخصوص متخصصين بتوانند بطور مستقيم با شما ارتباط برقرار كنند.با تشكر

    • حبیب رمضانی

      با عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب اقای سلیمانی مرد همیشه خسته ناپذیر و کارافرین این مرز وبوم.اینجانب ح.ر از کارگران توزیع کننده ی شعبه لبنیات استان تهران(احمد اباد مستوفی) از جنابعالی خواهشمندم نگاهی ویژه به شعبه ی تهران داشته باشید.مشکلهای این شعبه نداشتن جاده ی اسفالت مناسب ،پرداخت نکردن حقوق مناسب به کارگران پخش بخصوص کارگران کمک توزیع کننده،نداشتن سرپرست خوب وبا اخلاق سکوهای بارگیری وسرپرست های ۲۲گانه استان تهران میباشد.اینجانب از اقای مهندس سلیمانی عاجزانه خواهشمندم در جهت پیشرفت وتوسعه ی شعبه ی احمد اباد گامی به بلندی اهدافی بزرگتر بردارند.باتشکر.

    • مهدی

      با سلام
      محصول جدیدی دارم می خوام تو ساختش باشما شریک شوم

    • سعيد حكمت ارا

      با سلام و عرض ادب بنده يكي از هم وطناي در سطح متوسط جامعه هستم اين درست كه كيفيت محصولات كاله حرف نداره منتها قيمت تندي نسبت به شركت هاي ديگه داره و اين باعث ميشه كه هميشه ما و امثال ما هميشه فقط از بسته بندي شيك و رنگ و بارنگ محصولتون تو ويترين مغازه ها بهرهمند شيم نه از لذت و كيفيتش جناب سليماني عزيز ما هم ايروني هستيم ما هم دل دارم بخدا....موفق و مويد باشيد انشا ....

    • محسن حبیب نتاج عمرانی

      سلام..ما به چنین مدیران با تجربه ای افتخار میکنیم .با تشکر

    • فرزند کاله

      سلام آقای سلیمانی من پرسنل شما در بانی چاو آمل بودم با سابقه شش ساله در فروش محصولات شما اما به خاطر نمی دونم چی به دستو آقایی اخراج شدم البته این اخراج شامل همه با سابقه ها بوده لطفا کنترل بیشتری در امور این مدیران داشته باشید امیدوار روزی دوباره به این شرکت برگردم .فرزند کاله که با شرکت شما بزرگ شدم

    • جابر

      سلام اقای سلیمانی خسته نباشی شما که شرکت به این بزرگی داری مارم ببر سرکار ازت ممنون میشیم خیلی از بچه های قائمشهر بیکارند چون شرکت خوبی مثل شرکت شما نداره اینجا

    • کارمند کاله

      به نظر من شما تلاش زیادی برای رسیدن به این موفقیت کردید و زحمات زیادی کشیدید ولی به نقطه ای رسیدید که مدیرانی که پیشرفت شما اصلا برایشان ارزشی ندارد در راس امور قرار کرفتند و هرکاری میکنند تا حقوق خود را از دست ندهند این در حالیست که عده زیادی کار میکنند در هر سمتی و فقط حقوق کارکری میکیرند و حتی هیچ حرفی نمیکذارند بزنند ودر یک لحظه اخراج میشوند انان که عاملان اصلی پیشرفت شرکت هستند وهیچ ارزشی برای انان قایل نیستند وظلم زیادی در حق انان میشود لطفا به این مسایل هم رسیدکی شود با تشکر و ارزوی پیشرفت برای شرکت کاله و شرکتهای وابسته

    • باغی

      باسلام وعرض ادب خدمت برادر عزیزوبزرگوارم حاج اقا سلیمانی تمام مطالب فوق را خواندم امیداست بامدیریت قویتان وبابرنامه ریزی درست وباهمت وتلاش کلیه همکارانم در واحد تولید سوسیس وکالباس کاله بتوانیم شرکتی پایدار ومحصولاتی باکیفیتی عرضه نمایم به امیدفردایی بهتر برای کاله برتر. بدرود

    • zakaryapalik111

      سلام‌خسته‌نباشی‌خدمت‌شما‌‌نمازوروزقبول‌درگاه‌الهی‌بنده‌شعبه‌بندرعباس‌مشغول‌کاربودم‌تسویه‌کردم‌۴۱۸۰۰۰هزارتومان‌بابت‌کسرسبدازکارگرگرفتن‌سبدکه‌رسیدداشته‌باشم‌چرابایداقای‌باشی‌پیگیرنباشدپاس‌دادن‌به‌اقای‌yغیره‌م‌به‌اطااع‌رساندم‌ازحق‌کارگردفاع‌کنید‌کمال‌تشکردارم

    • مهدی خسروی

      جناب آقای سلیمانی قبل از هر چیز برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و لحظه های شادی رو از خداوند متعال خواستارم مصاحبه شما را مطالعه کردم فقط میتونم بگم باعث افتخاره که سرزمین من چننین مردان بزرگی چون شما را دارد وجودتان و کارهای بزرگی که انجام داده اید اعم از سختی های که تحمل کرده اید باعث انگیزه میشود با افتخار میگویم در مجموعه بزرگ کاله کار میکنم و از دور دستان توانمند شما را میبوسم به امید موفقیت های بزرگتر خدانگهدارتان باشد

    • ناشناس

      باسلام وخسته نباشي خدمت جناب اقاي سليماني لطف بفرماييد به سرپرست هاي انبار شعبه عباس آبادكرج(اقايان صالحي و رويانيان) تذكر بدهيد مراعات روزه دار بودن كارگران انبار را بفرمايند و در اين ماه عزيز اينقدر انها را مورد اذيت و آزار روحي قرار ندهند با تشكر.

    • پرستو

      براووووو

    • علی ب

      جانباز از دست راستم سه تا دختر دارم حقوقم 600هزار توماناست یکی دانشجو دوتا محصل اولی نامزد است کمک برای جهیزیه دارم

    • علی

      سلام بچه آملم ساکن ایلام میخوام کمکم کنید نمایندگی بگیرم دنبال کار میگردم راهنماییم کنید

    • علیرضا

      بابا جمع کنید این کاسه کوسه هارو من یکی از ویزیتورای کاله تو البرزم لبنیات فقط میهن

    • حميدحاضربيان

      سلام چكونه ميشود با اقاي غلام علي سليماني ارتباط برقراركرد كارواجب دارم لطفأ كمكم كنيد.

    • کارمند کاله

      با عرض سلام و خسته نباشید لطفا دستور فرمایید در مورد کارکنان که از شرکت رفتند تسویه حسابشان را زود انجام دهند طوری که من حدود 5 ماهه از شرکت استعفا دادم تسویم نیامده است جالبه اکه یک ریال به این شرکت بدهکار باشی به ضامنت زنگ میزنن ولی من حدوده دو میلیون از این شرکت طلبکارم کسی نیست جوابکو باشه حتما کاله محتاجتر ازماست اکه پولشون کمه بزار بخورند ولی این پولارو نمیشه خورد

    • حميد حاضربيان

      سلام جناب اقاي غلامعلي سليماني ضمن عرض تبريك براي موفقيتها من چندسالي است درزمينه اختراعات فعاليت دارم به خاطرهمين مسئله كارگاه توليد دستگاه ورزشي تأسيس كردم توليدات من حتي بانمونهاي خارجي رقابت ميكرد ولي متأسفانه عدم برگشت سرمايه وهمچنين تحريم ها ورشكست شدم نزديكبه 20اختراع دارم وچندتا از ان خيلي مهم است اگر تمايل داشته باشيد به كمك شما اين كار را انجام دهيم وموجب اشتغال وافتخاربراي مملكت بشه نمونه اختراعات برايتان ارسال خواهم كرد باكمال تشكر.حميدحاضربيان عضوانجمن مخترعين كشور.ت ٠٩٣٦٣٠٨٤٨٣٢
      مبخشيد من دوباراين درخواست را براي شما ارسال كردم وجواب نيامد فكركنم به دست شما نرسيده

    • بدون نام

      سلام آقای سلیمانی جوانی هستم نوری دست وبالمان خیلی خالی است اگه مقدوره یه جوری دست منو هم بگیرن 09303966500

    • ح ل

      با سلام خدمت شما جناب آقای سلیمانی قطعه شهری که مربوط به شرکت شماست را برایتان می خوانم انشالله متوجه اوضاع شرکتان خواهید شد.
      خواب اند وزیران خراب اند وکیلان بردن به سرقت همه سیم و زر ایران ما را نگذارند به یک خانه ویران یارب بستان داد فقیران ز امیران
      اینجانب به مدت 7سال در شرکت شما افتخار فعالیت داشته ام ولی اکنون دیگر نیستم

    • حمید احمدی کاله

      با سلام و درود اینجانب حمیداحمدی از طایفه کاله از شهرستان شوشتر کارآفرینی جناب آقای سلیمانی رو در این زمینه تبریک میگویم- یک سوال از آقای سلیمانی داشتم می خواستم بدونم اسم کاله از کجا گرفته شده آیا اسم طایفه ایشان کاله بوده یا ازجای دیگری این اسم رو پیدا کردند وبلاگی در مورد طایفه کاله راه اندازی کردم که این طایفه از کجا آمدند کجا زندگی می کنند.
      با تشکر مدیر وبلاگ کاله حمید
      شماره تماس:09387603821

    • بدون نام

      سلام اقای سلیمانی لطفا به مدیران و مهندسان شرکت کوچین متذکر شوید باتشکر

    • بدون نام

      سلام عرض میکنم خدمت جناب آقای سلیمانی
      امیدوارم درسلامت کامل وپشتکار پی در پی همیشه مؤفق وسلامت باشید
      خواهشم اینه که حتما این پیام من رو بخونید و واقعا یه فکری برای ما کارکنان شما انجام بدید
      من یکی از کارکنان این شرکت مؤفق درسایت خوزستان شهر اهواز هستم
      گله ایی دارم از شرکت که اگر امکانش هست برطرف شود
      ماهیچ چشم داشتی به شرکت وسود شرکتی نداریم
      اما سؤالم اینه که یک شرکتی مثل شرکت کاله که میتونم به جرأت بگم بهترین وپر سود ترین شرکت کشور به حساب میاد
      چرا همچین شرکتی باید از نظر رفاهی بابقیه ی شرکت ها فرق داشته باشه
      الان کلی شرکت های ضعیف هست اما از بهترین امکانات رفاهی استفاده میکنن
      مثلا همین ماشین هایی که ما با آنها پخش روزانه انجام میدهیم
      همین ماشین ها خودشون به زور حرکت میکنن بعد ماباکلی زحمت کار خودمون راباآنها انجام میدهیم
      بیشتر ماشین ها خاور فرسوده هستن که همیشه مشکل دارن
      هم صدای زیاد هم حرارت وگرمای زیاد
      منی که به عنوان تحویل دهنده کل روز کاریم رو بااین خاور سنگین سپری میکنم باتعداد چهل الی چهل و پنج فاکتور باهمچین ماشین پر سرو صدا انجام میدم
      نه اخلاقی میمونه نه رابطه ی خوبی با مشتری
      بحث دوم درمور جنس های اضاف و تعداد فاکتور های سوری وجابه جایی های زیاد
      شرکت ما هم چیزی به عنوان برگشتی وجود نداره وباید همیشه جنس های اضافه را به صورت امانی در شرکت نگه داریم وهروز این محصولات را بارگیری کرده وببریم که بفروشیم وبیاییم
      به نظر شما من یک تحویل دهنده ام یا فروشنده
      خواهشا همکاری لازم را مبذول فرمایید
      این یک گله ایی بود از طرف کلیه ی کارگران شما در شهر اهواز
      خیلی متشکرم

    • بهار

      مرحبا و صد آفرین بر شما اسطوره قرن 20 ام!
      واقعا از پشتکار شما لذت بردم.
      چه خوب است که بتوانیم شما عزیزان را الگوی موفقیت خود کنیم!
      واقعا خدا قوت و خسته نباشید

    • کمیل

      با سلام

      من یکی از پرسنل سایت مشهد هستم و افتخار می کنم 6 سال در این مجموعه بسیار بزرگ کار می کنم،مشکل اصلی ما تغییر مدیریت پی در پیه که داره رفع میشه

    • بهمن

      با سلام و احترام چند بار مصاحبه شما رو خواندم درود بر شما من فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش مالی هستم و همسرم فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی هست دارای دو سال سابقه کار در موسسه حسابرسی و نوزده سال سباقه کار حسابداری (شانزده سال مسئول مالی بیمارستان 316 تختخوابی )می باشم تمایل دارم تحت حمایت جنابعالی در کرج فعالیت تولیدی داشته باشم تا بتوانم هم کسب درآمد کنم و هم تعدادی نیروی انسانی را بکار گیرم لطفا در صورت امکان اینجانب را راهنمایی و به حضور بپذیرید .با تشکر

    • محسن

      محصولات كاله تا زمانى كه جا نيفتاده بود كيفيت قابل قبولى داشت ولى الان متاسفانه خيلى بى كيفيت شده هم پروتيىنى هم لبنيات

    • هاشم

      دوستان مازندرانی لطفا اینقدر پاچه خواری نکنید!این بنده خدا با تلاش به اینجا رسبده نه پاچه خواری! شمام ازش یاد بگیرید، بسه دیگه زشته بخدا شما ها هرجا میرسید شروع میکنید یا یکیو تا عرش خدا بالا میبرید و بت میکنید!یا همچین زیرابشو میزنید که...زشته بخدا این اخلاقتونو عوض کنید،با این کارا آدم پیشرفت نمیکنه و فقط خدا شایسته پرستشه و بس.

    • مشتریان قم

      جمع کنید این وضع توزیع شماست

    • بدون نام

      سلام خدا گواهه اینجا در اهواز اسم کاله بیاد مشتری فرار میکنه اینجا سه تا دبه سفارش میدی ده تا میاد بیایید یه فکری بحال ما کنید وگرنه اسم کاله در اهواز فراموش میشه الان شرکتهای رقیب زیاد شدن

    • روح الله مهدیان

      دوستانی که اینجا پیام دادن و پیشنهاد دادن بنده برای یک طرح زمان زیادی رو برای ارتباط با جناب سلیمانی صرف کردم با ارتباط مستقیم با شرکت کاله اما هیچ کس حاضر به شنیدن نبود.

    • ویزیتور کاله

      باسلام خدمت آقای سلیمانی ، خواهشمندم در مورد مرخصی کارکنانتون و ظلم و ستمی که مدیران و روسایی که در حق ما ویزیتورا روا میدارن بیشتر تحقیق کنید ، ما حق رفتن به مرخصی نداریم ، اجناس برگشتی و تاریخ گذشته از حقوق ما کسر میگردد و خیلی بی عدالتیهای دیگری که به فروشندگان روا میدارند شاید شما در جریان نباشید اما گفتم که بدانید ، مدیر موفق کسی است که برای حق و حقوق زیر مجموعه خود ارزش قاعل باشد ، با تشکر .

    • میثم سلیمیان

      باسلام واحترام و پیشاپیش تبریک سال جدید. همانطور که در صحبت های خودتان اعلام نمودید همیشه به دنبال پیشرفت , طرقی, نوآوری ودسترسی به قله های موفقیت هستید و این با درایت و مدریت یک پارچه ای که حضرتعالی دارین تا کنون بدست آمده وخواهد آمد.اینجانب شخصا حرفها ی شما را چندین بار در طول ماه مرور مینمایم همانطور که فرمودین باید 100متر دوم را به نیروهای جوان سپرد واز کنار آنهارا کنترل کرد هدف کار کردن وایجاد اشتغال ونوآوری ودادن طرح ها وایده های بسیار و قابل پردازش در صورت صلاحدید حضرتعالی می باشد ؛ حال اگر بتوان یک برنامه ای جامع و مدون چید که پرسنل نظرات کار آمد و قابل اجرای خود را از طریق سایت آن هم فقط شخص حضرتعالی برسی کرده و اعلام نظر نمایید کار اجرایی وپتانسیل شرکت چشم انداز بهتری فراتر از آسیا که سهله فراتر از اروپا خواهد رفت این را میدانم که حضرتعالی نیاز مالیتان وابسته به درآمد شرکت نیست فقط علاقه - طرقی - نوآوری و خدمت در اولویت است و با علم بر اینکه به غیر از اعلام خاطراتتان در مصاحبه خود ,میدانم با چه زحمت و مشقتی این تشکیلات را به ثمر رساندین خواهشمندم در خصوص دریافت نظرات بیشتر مد نظرتان باشد به لحاظ اینکه مطمعنا باعث پایین آمدن هزینه ها و نوآوری خواهد شد. باتشکر فراوان و به امید آینده ای موفق تر از دیروز برای شما وپرسنل خدومتان......... سال نو مبارک.

    • بدون نام

      سلام خدمت همه من ک با بغض دارم مینویسم شوهر من با کلی ارزو و خوشحال از اینکه کار پیدا کرده رفت دومینو اما اونجا مثه ی زندانی باهاش برخور کردند و سر کارگرا فقط توهین میکردند واقعا چرا ؟؟؟؟

    • محمد کرمی گشتی

      جناب اقای سلیمانی خدا قوت من لیسانس حسابداری هستم به 15 سال سابقه مصاحبه شما را خواندم خیلی لذت بردم و دوست دارم در کنار شما کارکنم عاشق کار کردن باشما هستم

    • احمد قیاسوند

      درود عالیجناب سلیمانی :از اینکه 20ساله سرباز شما هستم احساس غرور می کنم .
      در سال 1375توسط آقای ولی قیاسی به جناب آقای صرافی معرفی شدم .از آن سال تا امروز 20سال گذشته و من با شما پستی و بلندیهای زیادی را تجربه کرده ام .
      ان موقع ما از تعداد انگشتان دست هم کمتر بودیم مدیریت فوق العاده جنابعالی این تعداد را به 15000نفر رسانده است

      سایه عالی مستدام باد.

    • جمعی از رانندگان تانکر حمل شیر کاله

      با سلام و احترام فراوان و تشکر وقدردانی از شما الان به مدت9 سال است در خدمت گذاری شما و شرکت شما مشغول به حمل شیر میباشیم بعد از گذشت این همه سال گرما وسرما و بی خوابی الان به مدت15 روزه که از طرف مسؤلان شما عذر مارو خواسته اند که ماشینهای مدل80 به پایین باید از شرکت خداحافظی کنند تمامی این رانندهها بومی هستند وبیشتر آنها ماشین های خود را تغییر کاربری داده به تانکر حمل شیر تغییر داده ولی بنا به دستور راهنمایی و رانندگی کاربری آنها برگشت داده نمیشود خواهشمندیم خودتان این مشکل را برایمان حل کنید بنا به گفته شما که فرمودید که این شرکت رو شماها باید بگردونید خواهشن این مشکل را برایمان حل کنید همه بچه ها بدهکاری دارند قسط دارند ممنون با تشکر خواهشن بعد از خوندن بهمون جواب بدید سپاسگذارم دست بوس شما رانندگان حمل شیر

    • بدون نام

      باسلام از شما ممنونم

    • بدون نام

      سلام اقای سلیمانی من رو برای کار در ازمایشگاهتون بخواهید تو رو بخدا مهندس شیمی هستم یا حق

    • بدون نام

      این آشغالها چیه دست مردم میدین؟ اگر قیامت وروزهای حسابی باشه وای بر حالتان

    • بی نام

      من از پرسنل یکی از شعب جنوب هستم.لطفا به داددل مابرسید.نه مرخصی نه اعصاب نه ارامش

    • یکی از رانندگان شما در سایت احمد آباد و قلعه حسن خان

      آقای سلیمانی سلام
      در کل شرکت و کل پرسونل از خوبیها و مرام شما همیشه صحبت بوده و هست تاچه حد بزرگوارید
      ولی مدیران زیر دست شما جدا و بدور از چشم شما رفتار و عملکرد درستی با این قشر کارگر ندارند
      لطفا به داد دل ما برسید

    • مجید

      با سلام و خسته نباشيد خدمت آقای سلیمانی
      اینجانب یکی از پرسنل شما در واحد فروش هستم که به دلیل بعضی از مشکلات تا آخر تیر نود و پنج افتخار کار در شرکت کاله رو خواهم. داشت و با تمام کمال و احترام یک انتقاد و پیشنهاد داشتم
      انتقاد:شما تمام تمرکز خودتون رو برای ارتقاع سطح تولید و کیفیت گذاشته که بسیار کار شایسته و پسندیده ای است ولی متاسفانه از این قافل شده اید که تمام فروش بر عهده واحد فروش است آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که نیروها با میل باطنی مشغول به کار هستند یا نه فقط به خاطر شرایط نامناسب شغلی در کشور حاضر به کار شده اند خواهشمندم گوشه ای چشمی نیز به مشکلات پرسنل خود داشته باشید
      پیشنهاد :خواهشمندم که افرادی رو برای رسیدگی به مشکلات پرسنل از شعبات استان در نظر بگیرید تا جویان شوند که آن مزایا یا پورسانت های که شما برای واحد فروش تعیین کرده اید به طور کامل و بدون هیچ کم و کاستی دست نیروها میرسد یا نه؟ که تمامی نیروها شک در واریز صحیح حقوق خود در قبال انجام کار خود دارند
      با تشکر
      دوران عزت طولانی باد

    • امین اقاجانی پور

      سلام خسته نباشید چندینو چند ماهمیخام مشورت بگیرم از اقای سلیمانی شاید خده اور باشه ولی این کارو انجام میدم..تابه قله اهدافم برسم

    • بدون نام

      باسلام خدمت اقای سلیمانی من هم انشاالله در اینده یک شرکت بزنم شرکت لبنیات

    • زانیار صباحیان

      باسلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای سلیمانی انشاالله موفق باشید . باتشکر

    • منوچهر

      با عرض سلام خدمت شما جناب آقای سلیمانی بسیار مشتاق هستم شما رو از نزدیک زیارت کنم من چندین ساله در شرکت شما مشغول به کار هستم در تهران اما تا به حال سعادت نداشتم شما رو از نزدیک ببینم و بسیار حرفهایی نا گفته دارم امیدوارم روزی بتونم به خدمت برسم دوستدار واقعی شما منوچهر

    • همسر راننده شتابان کاله

      با سلام خدمت آقای سلییمانی.شما با مدیریت صحیحتو کارخونه رو به ثمر رسوندین .کاش مدیریت بیشتری روی مدیرانتون داشته باشید

    • saeid hajihatamloo

      با سلام.
      بنده حاجی حاتملو هستم ممایندگی خامه قنادی آذربایجان غربی و شرقی با یه برند رو دارم تعریف کاله رو خیلی شنیدیم محصولات لبنی کاله که حرف نداره ولی تا به حال خامه قنادی رو مصرف نکردیم آیا نمایندگی به آذربایجان غربی و شرقی رو می دین و شرایط نمایندگی چطوره در صورت کار خوب می تونیم محصولات رو.توضیح کنیم به شرطی که کیفیت خوب باششه خامه از لحاظ طعم و.سفتی خوب باششه ممنون می شم با تشکر آرزوی موفقعیت برای شرکت و.مدیران با تششکر

    • علی

      سلام مرد بزرگ من از کارگران پمینا هستم در اصفهان 2ساله اونجا کار میکنم خیلی خوشحال میشدیم اگه از نزدیک ملاقاتتون میکردیم.

    • سعید حاجی حتملو

      با سلام اخذ نمایندگی به آذربایجان غربی و.شرقی آیا امکان پذیر می باشد اینحانب نماینده خامه یه شرکت دیگه هستم و هم سردخانه و.هم ماشین های سردخانه مجزا می باشد با تشکر

    • بدون نام

      جناب سلیمانی با سلام ، بنده فوق لیسانس مهندسی صنایع دارم و علاقمندم در شرکت کاله کار کنم هم در وب سایت شرکت ثبت نام کردم و هم به صورت حضوری مصاحبه شدم و اتفاقا جلسه مصاحبه خیلی خوبی با آقای مهندس بایست داشتم خواهشمندم برای کار اینجانب در شرکتتان کمکم کنید.

    • بهلول قلی زاده

      خیلی عالی بود من خیلی دوست دارم در خدمت شما کار کنم چون خودم عاشق اشپزی هستم و نظرات خوبی برای تولید همبرگرهای مختلف دارم

    • یعقوب مکتبی

      من یکی از کار کنان قدیمی هستم از شعبه ادر بایجان به خاطر خیال واحی یک مدیر به راحتی کفتن خدا حافظ ایا این درست است این است انصاف این شرکت با کار کنان

    • یعقوب مکتبی

      اقای سلیمانی مدیر محترم ما شما را ندیدیم ولی باهر باریکه توسط ماشینهای شرکت برای ما ارسال می شد تعریف شما را از اقایان می شنیدیم من حقیر از اول انبار دار این شرکت در شهر میاندواب بودم بعد باحفظ سمتم مسول توزیع ترابری وانبار توسط اقای جلیلیان مدیر وقف شدم بعداز جدا شدن کاله وبانی چاو یک ماه مانده به عید ازکار برکنار شدیم البه توسط میر جدید بانی چاو ما که نفهمیدیم علت این امر را لطفا شما به ما بگین شرمنده سر شما رو درد اوردم

    • املی ریکا جزیره نیشتمه

      سلام خدمت حاجی اقا سلیمانی بنده یه جوان 25ساله املی هستم من سواد ان چنانی ندارم ابتدایی خوندم ازتون زیاد تعریف شنیدم اول وجود دوم سجود اگه میخاین کاری انجام بدین که باعث پیشرفت کشورمون ایران بشه دست این فقیر بیچاره هارو بگیرین حدعقل هزینه مدرسه بچهاشونو بدین تا یه روزی یکی از این بچهای فقیر باعث سر افرازی وطنمون بشه سوابم داره من از بچگی تا حالا کار کردم و وضع مالیم هم خوبه من برای کار کردن به خیلی از شهرا رفتم ودیدم بچه14ساله کار میکنه پولشومیده به پدر مادرش شما اگه بتونید واسه این بچها هزینه ریگان جور کنید شاید اونا در اینده بتونن شخص مهمی بشن من تو دنیا هیچ چیز کم ندارم جز سواد به هر شهری میرم بانداشتن سواد انگار کورم خیلی ممنونم باتشکر

    • بدون نام

      سلام بر مرد بزرگ سلیمانی مردی که با شعورش زمینه را برای هزاران خانواده ایرانی فراهم کرد تا زندگی بگذرانند

    • احمدیان

      سلام من ویزیتور بستنی زیر نظر مدیریت آقای علیزاده در مشهد بودم زمانی که انجمادی با بستنی ترکیب شد به ویزیتورها گفتند باید گوشی اندروید تهیه کنید من با این درآمد کم مستاجر و دارای ۲ فرزند نتونستم گوشی اندروید جهت جی پی اس تهیه کنم و منو اول برج ۸ جواب کردند
      خواستم بپرسم من که نزدیک به یکسال بستنی فروش بودم و سنگ بستنی کاله رو همه جا به سینه میزدم و حتی با فروشندگان بستنی میهن و غیره جهت فروش دست به یقه میشدم این جواب منه چون پول ندارم گوشی اندروید تهیه کنم باید منو بندازن بیرون الان ۲ ماهه بیکارم هرجا میرم فقط فرم پر میکنم و خبر نمیدن
      با این مشکلات زندگی شما خودتونو بذارید جای من چه میکنید
      این واقعا رسمشه چرا هیچ حمایتی از کارکنان زیر دستتون نمیکنند

      امیدوارم جواب منو زود بدین

    • امین

      نمی دونم چرا نمی تونم باور کنم انسان از صفر مطلق نمی تونه پیشرفت اقتصادی کنه!
      هرچند ایشون خوشبختانه خودشون بیان کردن که از خانواده مرفهی بودن. ببینید دوستان وقتی در شرایطی بزرگ شده باشید که رفاه هست که پول هست, قوانین پول را میشناسید. می بینید که ایشون چقدر با اعتماد به نفس و آگاه در سنین جوانی از قوانین صادرات , تاسیس شرکت و .... صحیت کردند.
      متاسفانه به نظرم امکان پیشرفت هایی ازین دست به هیچ وجه برای فقرا وجود ندارد. چون تحقیر شده اند, چون اطرافشان مثل ایشان آدم بزرگ نبوده, چون ترسو بار آمده اند.

    • مريم

      درود بر شما آقاى سليمانى.
      بسيار افتخار ميكنم كه انواع پنير رو كه در هلند توليد ميشه ، ميتونيم تو كشور خودمون و سرِ ميز صبحانه خودمون داشته باشيم.
      بسيار افتخار ميكنم به تلاشتون و هدف عاليتون.
      موفق باشيد.

    • بدون نام

      آقای سلیمانی ک اینقد ب مدیران جوانش مینازه ب اینا ماهی فلان قدر حقوق میده ،هیچ وقت ب فکر کارگرای بدبختش هست ک با ۸۰۰هزارتومن باید با اجاره خونه و ۳تا بچه چیکار کنه؟؟ هر سال اسم پایه حقوق ک میاد مدیران خودشونو آماده میکنن ک چقد بالا میبره شرکت،،ولی کارگری ک شبو روز داره کار میکنه هیچ کسی نیس بیاد بگه خسته نباشی تا شما نباشی این شرکتم نیس،

    • لرستانی

      هزاران دورود به سلیمانی

    • بدون نام

      با سلام ب آقای سلیمانی . کاش پرسنل حسابداریتونو هر چند سال ی بار تغییر بدین شاید ی کم وضعیت پرداخت حقوق سر و سامون بگیره .راننده ای که شب و روز از خانواده دوره هر ماه ب بهانه های مختلف از حقوقش کسر می کنن وقتی که خیلی پیگیر میشه میگن بارنامه ندادی یا دوربین پلیس جریمه نوشته و هزار ترفند دیگه .راننده ای که کارکردش در ماه بیشتر از 15میلیون برای شرکت بوده آیا حقوقش باید 1900000تومان باشه؟سالهای قبل که حقوق رو جدا پرداخت میکردین و کارانه هر ماه رو جدا این وضع نبو اما از سال 95 همه چی به هم ریخت . یکماه هم نشده که حقوق رو درست پرداخت کنن.آیا این هزینه ها و جریمه ها و...در سالهای قبل نبود؟ما در ماه بالغ بر 2میلیون پرداخت اقساط داریم با این وضعیت همیشه خدا هشتمون گرو نهمونه.جناب آقای سلیمانی لطفا رسیدگی کنید.

    • ریحانه

      با سلام خدمت آقای سلزمانی عزیز و بزرگوار.منم بارها مصاحبه شما رو خوندم.....من به تازگی استخدام شدم در شرکت شما اما هنوز قرارداد نبستن باهام و بابت این موضوع خوشحالم.جالب اینجاست که شباهت های زیادی با شما دارم من فوق لیسانس ریاضی ترم اخرم.و از سال دوم لیسانس شروع کردم به تدریس خصوصی و دراوردن خرجیم از این راه و بابت شباهت هایی که به شما دارم خوشحالم و امیدوار

    • مهدی

      سلام آقای سلیمانی .شما افتخار مازندران و ایران هستید من به عنوان یک مازندرانی به خودم می بالم.همیشه سلامت و سربلند باشید

    • امین

      واقعا توصیه ایشان برای من جالب بود هر شکست ایشان باعث موفقیت آینده ایشان بوده .

    • حسینی

      سلام
      اگر کسی واقعا میتونه رسیدگی کنه که حقوق واریزی کارگران پخش گرم اصفهان در اسفند ماه بی دلیل چرا ۳۰۰هزار تومان کمتر بود از تمامی پخش کننده ها
      واینکه این حقوق کارگری توی جیب چه کسی رفته بی صدا وبی دلیل

    • علی

      چرچیل سیاست مدار قهار و مشهور انگلیسی معتقد بود:

      ""هر فردی قیمتی دارد و فقط باید قیمت آن را پرداخت""

      دوستانی که فکر می کنند انسانی ناموفق هستند و به عناوین مختلف از شرکت کاله بدگویی میکنند اینا بدونن برای موفقیت می بایستی ریسک بکنی ، شکست بخوری ، نابود بشی،خلاقیت داشته باشی تا بتونی قیمت خودت را بالا ببری و به زمانی برسی که خودت کارفرما و صاحب ایده و کارآفرین باشی.
      انشاءا.. که همتون موفق و ایده پرداز باشید.
      علی

    • بدون نام

      سلام وخسته نباشیدخدمت شمامدیریت محترم خدایارخلیلی هستم 50سال سن دارم دارای گواهینامه پایه 2 اگه امکانش هست بتونم در قسمت پخش بادستور جنابعالی مدیریت محترم به استخدام شرکت ومشغول بکار شوم ونان اور خانواده ام باشم میدونم که بااین سن وسال دیگه به اسونی کار گیر نمیاد ولی در نومیدی بسی امید است منم با توکل به خدا این متن را برای شما مدیریت محترم نوشتم بااحترام خلیلی

    • ایران

      سلام و خدا قوت من ایران ازاد قبلا هم براتون متنی رو فرستادم در مورد طرح پرورش قارچم نمیدونم خوندید یا نه و متاسفانه ایمیلم هم دچار مشکل شده و الان ازتون خواهش میکنم ک بار دیگه حرفای منو بخونید و جوابتونو ب ادرس یاهوم بفرستید....اقای سلیمانی توکلم اول ب خدا و بعد شما ک روزنه امید منید من ب خودم و موفقیت در این طرحم ایمان دارم لطفا این فرصتو بمن بدید....یا علی مدد

    • حرف حق

      با اینکه همیشه تحصیلات حداقل لیسانس جزو حداقلای شرایط استخدامی این شرکت معتبر هست ولی تعدادی از ویزیتورا حتی فوق دیپلم ندارن,چرا حق من و امثال منرو که سالها زحمت کشیدن وچشمامونو کور کردیم انبوهی از کتابای دانشگاهی خوندیم تا فوق لیسانس و لیسانس بگیریمو ضایع میکنید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!لااقل برای حرفای خودتون ارزش قایل باشید.

    • عادل هستم

      باعرض سلام وخسته نباشي خدمت شمامن داراي دوبرادرمعلول ذهني حركتي وازلحاظ مادي خييلي ضعيفيم نيازمند كمك شماخيرين

    • کیسان

      سلام .واقعا ممنون از محصولات خوشمزتون.و ممنون ازاینکه تنها محصولی هست که کم فروشی نمیکنه .ممنون از تلاشتون

    • بدون نام

      من از تو موفق ترم

      پاسخ ها

      • رضا

        حتی اگه کل جنسای تهران و یک جا بزنی بازم از یک کارگر کارخونش موفق تر نیستی

    • روح اله زارعی

      با سلام خدمت اقای سلیمانی عزیز اینجانب روح اله زارعی متولد 1360 از شیراز کاردانی خود را در مشهد گرفتم و 4سال سابقه توزیع و پخش در شرکت لبنی در اابرز را دارم و به علت مشکلات خانوادگی مجبور به مهاجرا به مشهد شدم هم اکنون زندگی خوبی دارم ولی بیکار میباشم در شرکت کاله ثبت نام کردم برای بازاریابی هنوز جواب ندادندخواهشمندم به بنده کمک کنید با تشکر

    • محمد علی

      سلام آقای سلیمانی من علاقه و استعداد زیادی در امر غدا و مخصوصا همبرگر دارم و مزه غذا را خیلی بهتر از دیگران متوجه می شوم دنبال تولید همبرگر هستم می خواستم از نظرات شما استفاده کنم و اگر امکان دارد دیداری با شما داشته باشم که این ازمون را در شرکت شما داشته باشیم می دانم که یک روز موفق می شوم اگر تمایل به نواوری من در همبرگر و سس هستید خواهش می کنم برای من در ایمیلم پیام بگذارید با تشکر فراوان

    • lمحمدعلی

      با سلام مجدد من می خواستم به عنوان یک جوان توانمند شما را ملاقات کنم می خواهم به من پاسخ دهی نه فقط نظربدم متشکرم

    • مریم

      اول حکم ادب سلام .........تیغ بران گربدستت داد چرخ روزگار..هرچه میخواهی ببر اما نبر نان کسی،.....خوشحال میشم از نزدیک ملاقاتی با شما داشته باشم چون حرف بسیار است ....این.شعر م هم مصداق اکثر مدیران کاله است ....باتشکر مریم

    • روح الله مرادی

      با عرض سلام و خسته نباشید به آقای سلیمانی بزرگ واقعا بزرگ.خداوند هرچی خواست بهش داد.ومن همیشه از خداوندمهربان دعا میکنم که شما را عمر با عزت بدهد.من پیمانکار تاسیسات وبروت شرکت شما هستم .وآرزوی ملاقات حضوری شما را دارم

    • سیروس طباخ قزوینی

      با سلام وخسته نباشی یکی از مشتریان ۲۰ ساله شما هستم انموقع محصول شرکت شما رااز یکی دوستان ازگرگان خرید مکردنوالان نیز میخواهم به شغل اغذیه وپیتزا فروشی کارم را شروع کنم واز شما تقاظا میکنم اگه کاتالوگ دارید برایم توی تلگرام بگذارید ممنون میشم . باتشکر سیروس قزوینی خراسان شمالی بجنورد

    • بدون نام

      خواهشا ب کارگر بدبختتون رسیدگی کنید.

    • مجتبی

      باسلام خدمت مهندس عزیز،،،من تولید کننده ریل دستگاه هستم،‌(باکیفیت وقیمت مناسب) وامیدوارم بتونم باشرکت شما همکاری کنم،

    • علی زلفی

      باسلام چطوری و از چه طریقی میشه با اقای سلیمانی ارتباط برقرار کرد درد و دل چند سطری درمورد کار در شرکت پخش ایشان و عدم اهمیت به توزیع کننده جدید و بی دفاع ایشان دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
      ۰۹۳۸۴۲۴۱۰۹۴ از تبریز

    • ا ملی

      سلام تو این وانفسای بیکاری وگرانی بچه های سون تن امیدشان. به داشتن کار وحقوق ماهیانه ای بود که از شرکت کاله دریافت می کردن حالا بعد از این چه کار کنند

    • ا ملی

      سلام تو این وانفسای بیکاری وگرانی بچه های سون تن امیدشان. به داشتن کار وحقوق ماهیانه ای بود که از شرکت کاله دریافت می کردن حالا بعد از این چه کار کنند

    • علی محمد رستگار

      با سلام عرض ادب
      جناب آقای سلیمانی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشما سردار بزرگ صنعت لبنی ایران زمین افتخار اینجانب است که بیستمین سال سربازی شمارا دارم.دعای خیر تمامی پرسنل کاله پشت پناه شما باد .........................به امید موفقیت های بیشتر شما

    • مرتضی محمودی

      جناب اقای سلیمانی خدا قوت هفدهمین سال سربازی در خانواده کاله افتخار بزرگی میدانم وامید ارزو وموفقیت هرچه بیشتر و ارزوی سلامتی برایتان از خداوند منان خواهانم

    • مهناز دلبری

      باعرض ادب وسلام خدمت جناب سلیمانی.از ویزیتورهای خراسان رضوی شهر سبزوار هستم درقسمت انجمادی بنده چند سال سابقه درهمین زمینه دارم.با علاقه و اختیار به خدمت شرکت محترم کاله درآمدم جهت ویزیتوری.متاسفانه وسیله نقلیه ندارم و مسیرهایم جهت ویزیت بسیاردورهستندبه لحاظ مالی در مضیقه ام.استدعا دارم تسهیلاتی به شکل وام دستورفرماییددراختیارم بگذارند تا توفیق خدمتگذاری بیشتر وبهترنصیب حقیرگردد..بااحترم:مهناز دلبری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج