۶۳۴۰۴۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تماس غیرمستقیم مصر با ایران

یک منبع امنیتی عرب مدعی شده مصر تماس های غیرمستقیمی با ایران داشته و سفر السیسی در ۲۶ نوامبر به عمان می تواند تنها فرصت باقی مانده باشد تا از اقدام نظامی علیه حزب الله جلوگیری شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از روزنامه «العرب» چاپ لندن، یک منبع امنیتی عرب مدعی شده است که مصر در چند روز گذشته تماس های غیرمستقیمی با ایران داشته است.

این منبع به روزنامه العرب نزدیک به عربستان گفته که این تماس ها در راستای نگرانی های امنیتی کشورهای عربی منطقه بوده که ظاهرا موفقیت آمیز هم نبوده است. این منبع مدعی شده که سفر پیش روی «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در ۲۶ نوامبر به عمان می تواند تنها فرصت باقی مانده باشد تا از اقدام نظامی جدید در منطقه جلوگیری کند.

در حالی که رئیس جمهور مصر اخیرا بارها اعلام کرد کشورش با اقدام نظامی علیه ایران یا حزب الله مخالف است؛ این منبع مدعی شده که ایرانیان ظاهرا خواستار عقب نشینی نیستند و افزوده است: کشورهای عربی بارها تلاش کرده اند که از اقدام نظامی به عنوان یک راهکار استفاده نکنند، اما با توجه به عزم تهران برای حمایت از انصار الله و حزب الله، صبر کشورهای عربی به پایان رسیده است و عدم اقدام نظامی علیه ایادی ایران در منطقه دشوار خواهد بود.

این منبع امنیتی عربی ادعا کرده است که هرگونه اقدام نظامی علیه گروه های مورد حمایت ایران در منطقه بدون همکاری و هماهنگی آمریکا صورت نمی گیرد و کشورهای عربی به تنهایی دست به چنین اقدامی نخواهند زد.

وی افزوده در صورت اقدام نظامی علیه جریان های مورد حمایت ایران، اسرائیل به صورت مستقیم علیه لبنان وارد اقدام نظامی نخواهد شد مگر اینکه حزب الله ابتدا اسرائیل را هدف قرار دهد که به نظر می رسد این کار را انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما ایرانی ها هشت سال جنگ را تجربه کرده ایم جنگی که همه کشورهای عرب بعلاوه آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپائی شرکت داشتند وهیچ غلتی نکردند ،حالا که ایران مقتدر از نظر تسلیحات نظامی خود کفا شده و عزم ملت برای شکستن گردن یاوه گویان وزورگویان چندین برابر شده ،شما یکمشت مفنگی به فکر آزمودن دوباره زور بازوی ایران افتاده اید؟ولی باید بدانید آزموده را آزمودن خطاست

    • بدون نام

      اگر جنگ هشت ساله ایران را به خاطر دارید ایران را نیازمائید چون،آزموده را آزمودن خطاست.

    • بدون نام

      این چن جزیره عرب چه میگویند؛؛آخرزبانشان جزایرشان باخودشان رابه زیرآب میبرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج