اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۷۶۹۳
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کاهش نرخ‌ سود، مهمترین اقدام ۱۰۰ روزه دولت

یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت:« با کوچک سازی دولت می توان بودجه بیشتری را به بخش عمرانی اختصاص داد به همین دلیل دولت باید با کوچک سازی،منابع بودجه را به سمت بخش عمرانی سوق دهد.»

خبرآنلاین: یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت:« با کوچک سازی دولت می توان بودجه بیشتری را به بخش عمرانی اختصاص داد به همین دلیل دولت باید با کوچک سازی،منابع بودجه را به سمت بخش عمرانی سوق دهد.»

عباس آرگون، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم اظهارداشت:« با توجه به اینکه دولت دوازدهم استمرار دولت یازدهم است، نمی توان به طور واضحی تغییرات را بررسی کرد. از سوی دیگر ۱۰۰ روز زمان کافی برای بررسی عملکرد نیست.»

او ادامه داد:« دولت دوازدهم تاکنون مانند دولت یازدهم عمل کرده و به همین دلیل تغییر ملموسی را در اقتصاد کشور شاهد نبودیم. همچنان مشکلات و مسائل گذشته مانند نرخ بیکاری، رکود نسبی در اقتصاد، بهبود وضعیت معیشت مردم و فضای کسب و کار در کشور مطرح است.»

آرگون عنوان کرد:« یکی از اقدامات خوبی که در ماه های اخیر رخ داد، کاهش نرخ سود بانکی بود، اما به نظر می رسد که این نرخ باید بیشتر کاهش پیدا کند زیرا همچنان این نرخ برای سرمایه گذاری بالاست.»

او با اشاره به وضعیت کسب و کار کشور گفت:« امیدوار هستیم دولت با برنامه هایی که اعلام کرده،فضای کسب و کار را به خصوص برای بخش خصوصی مهیا کند، تا مشاغل بیشتری در کشور ایجد شود. از طرف دیگر انتظار داریم که دولت از حجم خود بکاهد. زیرا دیوان سالاری و بروکراسی همچنان در بدنه دولت وجود دارد و بودجه زیادی را به خود اختصاص می دهد.»

او افزود:« با کوچک سازی دولت می توان بودجه های بیشتری را به بخش عمرانی اختصاص داد به همین دلیل دولت با کوچک سازی باید بودجه را به سمت بخش عمرانی سوق دهد. همچنانکه دولت باید برای جذب سرمایه گذار خارجی تلاش بیشتری کند.»

این عضو هیات نمایندگان اظهار داشت:« در بحث فساد نیاز به اقدام جدی تری نیاز است؛ در حال حاضر فساد فراگیر شده و این موضوع مانع اطمینان سرمایه گذاری می شود،بنابراین دولت باید از راه های دیگری برای مبارزه فساد اقدام کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع

      کدام سودبانکی ماجراها باشه شمارا مرگ وتب میگیره اگر سود وام که شما فقط حرف میزنید ولی عمل نمیکنید سود سپرده مردم به جه نتیجه ای رسیدین که پایین اوردین؟؟ شما همش در حال گند کاری هستین حال ادم بهم میخوره مردم ناله کنن ولی شما اصلا دنبال معیشت مردم نمیری وجلوی گرانی رانمیگیری شماها شکم تون سیر خدا باید شمارابشناسه به عاقبت خودتون فکر کنید فامیل شما که داره آینده هم که جای خودش داره ما نمیدانیم چه برسر مملکت میخواد بیاد به جای حرف زدن حلوی گرانی را بگبربد وگرنه اگر این طور باشه باید غزل خداحافظی راخوند دروغ میگم برترینها اینا همه سرو ته یک کرباسن بعدامیخوان ازادم مرده دلحویی کن ه واز همدیگه ایراد بگیرن

      پاسخ ها

      • حام

        احسنت بر شما

    • بدون نام

      حیف رای که دادم این دولت نمیتوانندتاثیرمحسوسی برزندگی مردم بگزارند

    • بدون نام

      این که فقط به ضرر مردم شد حالا ما کجا سرمایه گذاری کنیم وقتی کاری در این مملکت وجود ندارد

      پاسخ ها

      • حام

        احسنت

    • بدون نام

      چ فایداجارهارفته بالاکاراقتصادی اصولی کنیدبرای فقروبیکاری

    • مهران

      این دولتم دروغ گو میباشد چرا سود را پایین اوردین وباعث افزایش طلا و مسکن شدید . چون خودتان طلا وچندین ملک داشتید ومن کارگر و کارمند بدبخت با همین سود های ناچیز زندگیامان را میگذراندیم اشکاال نداره منم میرم دزدی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا راهی برا مردم نمیذارن. کجا احمدی نژاد دوره اش اینطور بد بود.والله پرازبرکت یود

    • علی

      سرمایه دارها همون سودهای نجومی بالای بیست درصد رو می گیرن ولی افراد مستضعف که پول چندانی توی بانکها نداشتن سودشون کم شده اصلا بانکها به این راضین که حساب اینگونه افراد و کلا ببندن

    • شهریار

      این اظهارات ناشی از عدم وقوف به مسایل اقتصادی کشور و عدم شناخت راهکارهای برون رفت از این برهه است دوست عزیز که نمی دونم مدرکتو از کدام دانشگاه گرفتی یا اصلا مدرکی داری یانه یا اصولا چه اطلاعات اقتصادی داری ،برهیچ کس پوشیده نیست عدم تلاطم در بازار خانه وطلا وارز ناشی از هدایت سرمایه های کوچک و متوسط وگاها بزرگ به بانکها بود با پایین امدن این نرخ این سرمایه ها نه تنها از ابزار کنترلی دولت خارج شده اند بلکه به ابزاری برای ضربه زدن به دولت واقتصاد نحیف و بیمار این مملکت شده اند که دولت دیگر هیچ کنترل محسوسی نمی تواند داشته باشد از این پس هر پیر زن وپیرمردی در بازار فکر خریدن دلار و مغازه و خانه و طلا و هرانچه که فکر می کند ممکن است باعث افزایش سرمایه اش میشود می کند واین کلاف سردر گم چیزی جز هرج ومرج اقتصادی و بدبخت تر شدن قشر کم دست وبیکار جامعه ندارد اگر دوستان فکر کرده اند با کاهش سود بانکی این سرمایه ها بطرف تولیدو کار افرینی میرود زهی خیال باطل !!

    • حام

      این طرح فقط به نفعه دولته یا مردم پولشونو باید بیارن تو بازار که کساد هست و سرمایشونو نابود کنن یا بدن بانک با بهره کم در هر صورت دسته دولت متاسفانه تو جیب مردمه .مردم بدبخت

    • بدون نام

      لعنت خدا بر سیف رییس بی کفایت بانک مرکزی راست میگی سود تسهیلات بیار پایین نه چندرغاز سود مردم فقیر و بدبخت باشرف

    • حرف حساب

      بابا چکارکنیم؟ دولت نتونسته اقتصاد روشکوفا کنه،نتونسته بازار را رونق بده،با اوردن سود به کمتراز15 درصدمیخوادکاری کنه که مردم پولشون راببرن توی بازار تا بازار رونق پیداکنه.البته فکربدی نیست اما،، آقایان دولتی آیا من که میخوام تمام سرمایه ام را وارد بازار کنم تضمینی هست که ورشکست نشم وبدبخت نشم وپولم نره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج