جاباما
۶۳۷۸۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

تبلیغ پنج شهر ایران در ایرلاین ترکیه

رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پیوستن تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان به شبکه تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پیوستن تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان به شبکه تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه خبر داد.

علی اصغر مونسان که پیش‌تر و در زمان ریاستش در سازمان منطقه آزاد کیش، این طرح را اجرا کرده بود، درباره توافق جدیدی که با "ترکیش ایرلاینز" داشته است، توضیح داد: از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیه، در مانیتور داخل هواپیما این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شود. همچنین مجلاتی که در داخل هواپیما توزیع می‌شوند این پنج شهر را تبلیغ می‌کنند.

به گفته او، تمام آژانس‌های هواپیمایی در سراسر جهان که با ترکیش‌ایر در ارتباط هستند نیز جاذبه‌های این پنج شهر را تبلیغ خواهند کرد.

مونسان بیان کرد: این امکان در راستای توسعه گردشگری کشورمان و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر تاریخی، طبیعی، فرهنگی و صنایع‌دستی ایران برای جذب گردشگران خارجی با پیگیری‌های معاونت گردشگری این سازمان و تفاهم‌نامه‌ای که بین دو طرف بسته شده ایجاد شده است.

طبق مطالعاتی که دفتر تبلیغات بازاریابی معاونت گردشگری انجام داده، در بازارهای اروپا برای جذب هر گردشگر خارجی حدود دو دلار هزینه تبلیغات می‌شود و کشورهایی مثل ترکیه و مالزی شش تا ۹ دلار و برخی کشورها نیز که ناشناخته‌تر هستند ۱۴ تا ۴۰ دلار خرج می‌کنند، درحالی که سهم ایران حدود ۲۰ سنت (تقریبا ۷۰۰ تومان) برای جذب هر گردشگر است. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سال ها است که اعتبار کلان تبلیغات گردشگری را رسما اعلام نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با کدوم زیرساخت آخه

    • بدون نام

      زیر ساخت ها کافی نیست

    • ارش

      شما اخه این کاره نیستید .. توریست جذب زیرساخت‌ها میشه که یکیش نرخ هتله که اینجا پول خون پدرشونو میگیرن و توریستا هم که مثه مردم ایران مظلوم و ساده نیستن .. جمع کنید بابا !

    • مردم

      خب مشخصه ک تاحالا چرا امار تبلیغاتو نداده.چون کل کشور رو نفت میچرخه کی اهمیت ب گردشگری و تبلیغات میده؟وقتی نفت تموم شد احتمالا بعدش بفکر میفتن

    • بدون نام

      توریست و در کل کسی ک میره تعطیلات دوس داره خودش خونوادش یا همسفراش راحت باشند، چ از لحاظ پوشش و چ از لحاظ خورد و خوراک و نوشیدنی، در واقع به اصطلاح میخان ریلکس کنن ، تو کشور ما با هزار جور محدودیت مَن در آوردی و همچنین محدودیت های بین المللی خود مردم ایران میرن خارج از کشور ریلکس کنن ، بعد چ انتظاری هست کسی بیاد اینجا، مث آب در هاون کوبیدنه، ولی اگه شرایط فراهم بشه گردشگری کشور جهش فوق‌العاده ای میکنه در این زمینه بطوریکه بهترین منبع درآمد کشور میشه با توجه ب پتانسیل های تاریخی و طبیعی کشور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج