۶۳۷۹۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید اینفانتینو از نتایج فوتبال قاره کهن

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشرفت ورزش قاره کهن تمجید کرد.

خبرگزاری فارس: جیوانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان به خاطر روندی که فوتبال این قاره داشته و صعود ۵ تیم به جام جهانی تمجید کرد.

اینفانتینو در نشست هیات رئیسه AFC که در بانکوک برگزار شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم این یک امتیاز و افتخار بزرگ است که در این نشست حضور دارم. خودم را بخشی از خانواده آسیا احساس می‌کنم و از دوستداران فوتبال این قاره هستم. می‌توانم پیشرفت فوتبال در این قاره را ببینم.

وی افزود: این شرایط به خاطر فعالیت خوب رئیس کنفدراسیون و اعضای AFC بوده است. می‌توانیم نتیجه همکاری و تعامل را بین فیفا و AFC را ببینیم. ما باید با هم کار کنیم تا فوتبال را در آسیا توسعه دهیم. ما می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

رئیس فیفا خاطرنشان کرد: AFC باید به آنچه شما به دست آوردید افتخار کند. ما همه رویدادهای فیفا را در آسیا هم سازماندهی کردیم تا همه چیز با موفقیت پیش برود. آسیا یک سهامدار مهم در فیفا به شمار می‌رود.

شیخ سلمان نیز در این نشست اظهار داشت: باعث خوشحالی است که رئیس فیفا در نشست هیات اجرایی AFC حضور دارد. او از دوستداران آسیاست و من حمایت بی قید و شرطم را از او اعلام می‌کنم. ما اتحاد خودمان را در انتخابات فیفا نشان دادیم.

وی افزود: می‌توانم بگویم رئیس فیفا حمایت جدی از فوتبال آسیا دارد او احساسی بی‌طرفانه نسبت به همه کنفدراسیون‌ها دارد. ما همچنین به همکاری فیفا افتخار می‌کنیم. آسیا رکورد حضور ۵ تیم در جام جهانی را دارد و در رویدادهای مختلف فیفا از جمله برگزاری کنگره فیفا در بحرین، برگزاری مسابقات جهانی زیر ۱۷ و ۲۰ سال در هند و کره فعال بوده است.

شیخ سلمان عنوان کرد: خوشحالم کمپانی‌های آسیایی از فیفا حمایت می‌کنند. آسیا در تلاش است تا در آینده نیز فوایدی در بازی‌های جهانی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج