۶۴۰۵۲۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جمع‌ آوری معتادان متجاهر در عملیات ضربتی پلیس

رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۳۰۰ خرده‌فروش موادمخدر و جمع‌آوری بالغ بر ۱۰۰۰ معتاد متجاهر در عملیات ضربتی شب گذشته پلیس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۳۰۰ خرده‌فروش موادمخدر و جمع‌آوری بالغ بر ۱۰۰۰ معتاد متجاهر در عملیات ضربتی شب گذشته پلیس خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان و دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سلسله عملیات‌های پلیس در برخورد با توزیع‌کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر عملیاتی در سطح تمامی یگان‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در پایتخت به مرحله اجرا در آمد که تا به این لحظه براساس این عملیات، بالغ بر ۱۰۰۰ معتاد متجاهر در نقاط مختلف شهر دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران ما بیش از ۳۰۰ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند، اظهارکرد: در این عملیات ۷ باند فروش عمده موادمخدر نیز شناسایی و منهدم شد و در مجموع ۵۴ کیلوگرم موادمخدر از این افراد کشف شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در بحث مبارزه با معتادان و موادمخدر پلیس با جدیت اقدامات خود را انجام می‌دهد، گفت: برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر ادامه دارد.

رحیمی همچنین با اشاره به عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ۲۰ روز گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز گذشته همکاران در پلیس موادمخدر بالغ بر ۲ تن انواع موادمخدر را کشف و ضبط کرده‌اند.

جمع‌آوری برخی از معتادان متجاهر برای بار بیستم

وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت معتادان به سطح جامعه اظهار کرد: ما از جمع‌آوری معتادان خسته نمی‌شویم و طبق وظایفی که قانون برعهده ما گذاشته اقدام به دستگیری معتادان متجاهر کرده‌ایم. در میان افراد و معتادان دستگیر شده کسانی هستند که بیش از ۷، ۸، ۱۰ و حتی ۲۰ بار هم جمع‌آوری شده‌اند اما ما باز هم اقدام به جمع‌آوری آنان خواهیم کرد و ما هم امیدواریم دیگر دستگاه‌های مسوول نیز به کمک پلیس آمده و به وظایف خود عمل کنند.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: امروز اگر پلیس نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام نکند، آنها دیگر افراد را نیز به این ورطه کشانده و تعدادشان بیشتر می‌شود ضمن اینکه برخورد با این افراد به عنوان یک دغدغه از سوی شهروندان محسوب می‌شود.

رحیمی در پاسخ به سوال دیگری درباره تعداد معتادان متجاهر در سطح پایتخت نیز گفت: آمار دقیق را باید از مسوولان ستاد مبارزه با موادمخدر جویا شد؛ اما آنچه که می‌توانم بگویم آن است که بالغ بر ۱۰ هزار نفر معتاد متجاهر در تهران داریم که ما بخش زیادی از آنها را جمع‌آوری کرده‌ایم که لازم است که به کمپ‌ها و مراکز بازپروری بروند.

انتقاد از عدم فعالیت مراکز بازپروری

رییس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به خالی بودن مجموعه‌های بهاران شهرداری تهران گفت: معتادان متجاهر جمع‌آوری شده بعد از طی سه ماه باید به مراکز بازپروری بروند اما متاسفانه مراکز بهاران که از سوی شهرداری تهران ایجاد شده تقریبا خالی است و باید شرایطی برای بازپروری و حضور این افراد فراهم شود.

رحیمی با بیان اینکه مردم از فعالیت معتادان و خرده‌فروشان موادمخدر گله‌مندند، در پاسخ به این سوال که آیا معتاد بیمار است یا مجرم، گفت: خرده‌فروش موادمخدر دیگر بیمار نیست. او مجرم است. برخی از این معتادان خرده فروشی می‌کنند و حتی تعدادی از آنان برای دریافت هزینه‌های اعتیاد خود دست به سرقت خرد یا زورگیری می‌زنند که دیگر به اینها نمی‌توان گفت بیمار. باید پیش‌بینی‌هایی شود و برای برخورد با آنها تمهدیدات دیگری اتخاذ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن جوادی

      سلام خسته نباشید ...اگر جدا' نظرات خوانندگان اخبار واینهایی که واقعا دلسوز اجتماع هستند .وازصمیم قلب خواهان سلامتی جوانان ایران کشور پرافتخارواسلامی هستند .چرااز انها کمک نمیگیرید.بنده حدود 66 سال سن دارم.
      واگردولت واقعا میخواد که ازشر مصیبتی
      به اسم اعتیادوموادمخدروموادفروش وخردهفروش راحت شود.میتوانم برنامه کاربردی ارایه کنم که بعداز 2 سال دیگر اصلابرای دولت نداشته باشد .ومیتوانم به جرائت عرض کنم که شاید بعد ازدوسال امار اعتیاد 90درصد کم که میشود هیچ وارام ارام شامل کسب تولیدودرامد برای دولت هم باشد.بنده درصورتیکه که دولت موافقت کند حاضرم انرا اجرا وتعهد کنم که طرحی موفق وسازنده وکلی ازهزینه های دولت راکم کندوبعدازشش ماه بار کاری نیروی انتظامی ودایره موادمخدر را
      هفتاد درصد کم کند مشروط براینکه برای
      شروع وراه اندازی طرح دولت مساعدت نماید بنده درمورد این طرح تحقیقات زیادی انجام دادم .وخودم حاضرم با نظارت وهمکاری نیروی محترم انتظامی
      این ایده راتعهد واجراکنم اگر واقعا دلسوز این مملکت پهناور اسلامی هستید

      ومن ا...التوفیق

    • بدون نام

      ازفقروبیکاری زیادزحمت نکشین

    • بدون نام

      متاسفانه امروز انسان چیزهای را میبیند که واقعا دلش به درد میاید مثلا یه چند تا جوان به اتهام دزدی گرفتن .دست باهاشون بستن گزارشگر هم رفته باهاشون مصاحبه کرده واز اینکه این افراد دستگیر شده احساس خوشحالی میکند و عکس یادگاری هم میگیرن ولی خدا وکیلی باید بررسی کنیم آن جوان کجا بزرگ شده آیا منزل دارد مستجره کار دار یا بیکاره .اصلا این آقای که دستگیر کردید زن بچه دارد بدهی دارد کرایه خانه میدهد آیا بچه مریض دارد خوب اینهمه دستگیر کردید چرا جواب نداده .انسان گرسنه دین ایمان ندارد.من خودم حرام حلال رعایت میکنم ولی نمیدانم اگر یک روزی بچه هام گرسنه باشن باز هم حرام حلال یادم می ماند یا نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج