۶۴۴۶۹۸
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

حمایت از اقشار نیازمند در بودجه سال آینده

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای حمایت از اقشار نیازمند، در لایحه بودجه ۹۷ ردیف های خوبی اختصاص داده شده است.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای حمایت از اقشار نیازمند، در لایحه بودجه ۹۷ ردیف های خوبی اختصاص داده شده است.

سهیل جلودارزاده، در مورد اعتبار نهادهای حمایتی در لایحه بودجه ۹۷ ، افزود: در حال حاضر با توجه به بررسی های انجام شده، بودجه سال ۹۷ نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، وزارت رفاه نسبت به سال ۹۶ درصدی رشد داشته که این نشان دهنده حمایت دولت از نیازمندان و قشر متوسط جامعه است.

وی گفت: در بودجه کمیته امداد باید برای توانمندسازی مددجویان بودجه خوبی اختصاص داده شود تا این افراد بتوانند بعد از مدتی به خودکفایی برسند و دیگر تحت پوشش نبوده و مستقل زندگی کنند، بر همین اساس دولت باید مدتی برای آنها هزینه کند.

جلودارزاده با اشاره به اینکه دولت برای افزایش بودجه های حمایتی تلاش می کند، ادامه داد: باید بودجه این دستگاه ها منظم تخصیص پیدا کند و ردیف هایی که در گذشته وجود داشته و دوران آنها به سر رسیده، شناسایی و در لایحه بودجه جدید حذف شود.

وی در مورد حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر در بودجه ۹۷ ، افزود: قرار بود در ابتدا این یارانه فقط به اقشار نیازمند برسد اما در عمل درست انجام نشد که به نظر می رسد به دلیل تبلیغاتی بود که دولت قبل برای خود انجام داد، در حالی که یارانه برای کمک به روستائیان و اقشار فقیر باید اختصاص می یافت و با حذف آن، افرادی که... ه.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، حذف یارانه ها در حالی که بسیاری از افراد هزینه های سر بار مصرفی را می پردازند نمی تواند مفید و قابل قبول باشد، چرا که هم اکنون افزایش هزینه ها و تبعات پرداخت یارانه همه افراد جامعه را درگیر کرده است.

وی به بانک اطلاعاتی که در وزارت رفاه ایجاد شده است اشاره کرد و افزود: چندین سال است که وزارت رفاه راه اندازی این بانک را در دستور کار قرار داده و می تواند آمار مربوط به تامین اجتماعی را رصد کند و از سوی دیگر کمیته امداد و بهزیستی نیز آمار مددجویان تحت پوشش خود را دارند که می توانند آنها را ارائه کنند و فقط بخش روستایی باید آمارشان مشخص و اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاد مجموعه برره و استفاده از افعال معکوس افتادم

    • سالار

      همین که دولت بنزین لیتری 1500یا بیشتر عرضه کنه..خود بخود از اقشار کم درامد دفاع میشه...نیاز به برنامه خاصی هم نیست...خداقوت روحانی

    • بدون نام

      بشنوباورنکن

    • بدون نام

      ازشما خیرنیست پس شرمرسانید لطفا

    • بدون نام

      خودش فهمید چی گفت؟ متنو چرا سانسور مکنی شما؟

    • علی اشوری

      به نظر من شما تنها راهی که دارید ملت را یکجا منفجر کنید بعد خواهید دید که فقر زدایی شده

    • بدون نام

      خخخخخخخ چقدر خوب بردند با واژه ها بازی کنن

    • . . .

      تا مسولین منافع ملی رو حفظ نکنند ، هرکسی تریبون دستش بگیره جای مردم صحبت کنه و بگه ملت ما این میگه ، اوضاع بدترهم میشه . اول به اجماع برسید بعد از طرف سخنگوی وزارت خارجه خیلی مودبانه بیان کنید .

    • بدون نام

      سلام به نظر بامستمری ماهی سیصدهزارتومان برای خانواده مثل ماکه مریض داریم دارو نیازدارد بیمه تکمیلی‌هم نداریم خیلی سخت است فکری به حال مریضها کنیدخوهش میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج