۶۴۵۵۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاریخ اکران فیلم «کارآگاه پیکاچو» مشخص شد

به تازگی استودیوی «یونیورسال پیکچرز» تاریخ اکران گسترده فیلم Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» را مشخص و اعلام کرده است.

سینما گیمفا: به تازگی استودیوی «یونیورسال پیکچرز» تاریخ اکران گسترده فیلم Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» را مشخص و اعلام کرده است. بر اساس اطلاعیه جدید منتشر شده از سوی «یونیورسال» در روز دوشنبه همین هفته، «کارآگاه پیکاچو»، فیلم زنده از سری Pokemon و استودیوی «لجندری پیکچرز»، از روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۱۰ می ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.
تاریخ اکران فیلم «کارآگاه پیکاچو» مشخص شد

رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، جاستیس اسمیت (Justice Smith) بازیگر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» و کاترین نیوتون (Kathryn Newton) بازیگر سریال Big Little Lies از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم اقتباسی از سری بازی‌های محبوب Pokemon حضور داشته و صدای خود را به شخصیت‌های آن خواهند داد.

راب لترمن (Rob Letterman)، کارگردان فیلم Goosebumps «مورمور»، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. پیش‌بینی می‌شود که از اوایل ماه ژانویه سال آینده میلادی، مراحل تولید این فیلم آغاز گردد و مقابل دوربین رود.

استودیوی «یونیورسال پیکچرز» توزیع فیلم «کارآگاه پیکاچو» را در تمامی مناطق جهان به جز کشور ژاپن بر عهده دارد. شرکت «توهو» فیلم مورد بحث را در کشور ژاپن به نمایش در خواهد آورد. این شرکت پیش از این با «لجندری پیکچرز» جهت اکران فیلم بازسازی شده Godzilla «گودزیلا» همکاری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج