۶۴۷۴۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حجازی مربی نفت می‌شود؟

با خداحافظی درخشان از بازیکنان نفت به دلیل شرایط بحرانی این باشگاه، حالا صحبت از نشستن یک مربی جوان به جای او شنیده می‌شود.

خبرگزاری فارس: در پی مشکلات متعدد باشگاه نفت، حمید درخشان سرمربی این تیم امروز و پس از پایان بازی مقابل پارس جنوبی از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد تا اوضاع این تیم وخیم‌تر از هر زمان دیگری شود.

درخشان شب گذشته به دیدار جهانیان مالک فعلی این باشگاه رفت و مشکلات موجود را به گوش او رساند اما جهانیان در این جلسه آب پاکی را روی دست درخشان ریخت و عنوان کرد که پولی برای هزینه کردن برای باشگاه نفت را ندارد.

این صحبت‌ها با واکنش درخشان روبرو شد چرا که او معتقد بود که با این شرایط نه تنها نمی‌توان تیم نفت را تقویت کرد بلکه یکی از سهمیه‌های فوتبال تهران بیشتر از هر زمان دیگری دچار مشکل خواهد شد.

درخشان که برای روشن شدن تکلیف خودش، دستیارانش و بازیکنان به این جلسه رفته بود پس از اینکه متوجه شد مشکلات نفت حل شدنی نیست امروز و پس از بازی دوستانه تیمش مقابل پارس جنوبی از شاگردانش خداحافظی کرد و عنوان داشت که با این شرایط دیگر فضا برای کار کردن نیست.

در این‌باره طبق پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه نفت صحبت‌هایی را با برخی از مربیان از جمله آتیلا حجازی انجام داده‌اند تا او هدایت تیم نفت را بر عهده بگیرد هرچند که پیش از این عنوان شده بود که شاید علیرضا منصوریان یک بار دیگر هدایت تیم نفت را در دست بگیرد اما بدون شک او حاضر نیست در این شرایط بحرانی روی نیمکت این تیم بنشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج