۶۴۸۵۹۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

هیچ چیز درباره قیمت بنزین قطعی نیست

انتشار یک گزارش خبری درباره یکی از راه‌های تامین درآمد برای دولت به منظور اشتغالزایی در بودجه ۹۷ در پایگاه اطلاع رسانی دولت با سوء برداشت‌هایی همراه بوده است که برای تنویر افکار عمومی توضیح ذیل ارائه می شود.

خبرگزاری ایسنا: انتشار یک گزارش خبری درباره یکی از راه‌های تامین درآمد برای دولت به منظور اشتغالزایی در بودجه ۹۷ در پایگاه اطلاع رسانی دولت با سوء برداشت‌هایی همراه بوده است که برای تنویر افکار عمومی توضیح ذیل ارائه می شود.

در گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ذکر شده است که موضوع اشتغالزایی یکی از اصلی ترین موضوعات بودجه سال ۹۷ است و دولت در ذیل تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۳۹۷ یکی از راه های تامین درآمد برای اشتغالزایی را که یکی از اصلی ترین دغدغه های کشور است، افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و اختصاص درآمد حاصل از آن برای این امر در نظر گرفته است. در تبصره ۱۸ پیش‌بینی شده است که دولت از این طریق ۱۷هزار میلیارد تومان درآمد به دست می آورد که خود را ملزم می‌داند آن را در راه اشتغالزایی هزینه کند. از این رو در ادامه گزارش آمده است که برای تحقق چنین درآمدی، قیمت بنزین و گازوئیل در بودجه سال ۱۳۹۷ به ترتیب ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومان «پیشنهاد» شده است. از کلمه «پیشنهاد» کاملا مشخص است که این موضوع قطعی نیست و صرفا یک نظر کارشناسی است که نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد و در زمان قطعی شدن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

متاسفانه برخی رسانه‌ها از این مطلب سوء برداشت کرده و یا به هر دلیل دیگری ادعا کرده‌اند که پایگاه اطلاع رسانی دولت قیمت‌های جدید بنزین و گازوئیل را رسما اعلام کرده است که این برداشت کاملا نادرست بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همانطور که با حذف یارانه میخواست بیمه سلامتو اجرا کنه دروغ بسه

    • بدون نام

      لعنت بر شماها که این زنده مانی رو هم میخواین ازمون بگیرین

    • غریبه

      واقعا خدا لعنت کنه این دولت که اصلا به فکر مردم نیست باگرون شدن بنزین. کرایه ماشین صدا چیز دیگه گرون میشه فقط خدابه داد این مردم برسه

    • بدون نام

      شما فکر میکنید مردم نادانند میگویید عربستان یک لیتر چند هزار تومانه اولا انها برای هر ماشین حتی کشورهای دیگر که در انجا ساکنند روزی 20لیتر مجانی میدن شما هم روزی ده لیتر به ما مجانی بدید و بعد انرا دو هزار تومان بکنید ثانیا یارانهای که به مردمش میده بسیار بالا کار به حد وفور درامد حتی یک بچه 10و12ساله ماهی بالای پنج میلیون یک ماشین ماکزیما صفر کیلومتر و یا کمری سی میلیون اقای روحانی مردم که همه نادان نیستند اشتباه شما اینه که مردم نادان حساب میکنید مشکل دیگه اینه که مشکلات اقتصادی می خواهید با میکرو فن صدا وسیما حل کنید مگر صدا و سیما شد مشکل گشا اقای روحانی در یک کشور حتی تاید یا صابون گران بشه همه چیز گران میشه حساب اقتصاد دو دو تا چهار تاست حرف درمانی فایده نداره اقتصاد احساسات نیست یک علم است اب و برق و ....سالی چند بار گران کردید معلوم نیست 45ت شما سر جاشه این طرح باعث گرانی همه چیز شد اما کار شما بدتر عذر بدتر از گناه

    • بدون نام

      چرا هر چیزی را گران می کنید پس از مردم نیستن.به فکر حقوق بگیران کم بگیر باشید

    • بدون نام

      چرا بابک زنجانی احمق و همدستان احمقترش در دفاعیاتشان نگفتند ما این پولهای لذیذ را برای ایجاد اشتغال جوانان میل کرده ایم؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج