۶۴۸۸۴۶
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

تبعات بنزین ۱۵۰۰ تومانی بر اقتصاد جامعه

بیژن حاج محمدرضا، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین از ابتدای سال ۹۷ و تبعات آن اظهار داشت: جایگاه داران با قیمت ۱۰۰۰ تومانی کسادی فروش دارند و افزایش به یکباره قیمت‌ها وضعیت را بدتر خواهد کرد، البته چند روز قبل از گران شدن، هجوم مراجعات را خواهیم داشت اما پس از آن فروش به شدت پایین می آید.

خبرگزاری ایلنا: بیژن حاج محمدرضا، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین از ابتدای سال ۹۷ و تبعات آن اظهار داشت: جایگاه داران با قیمت ۱۰۰۰ تومانی کسادی فروش دارند و افزایش به یکباره قیمت‌ها وضعیت را بدتر خواهد کرد، البته چند روز قبل از گران شدن، هجوم مراجعات را خواهیم داشت اما پس از آن فروش به شدت پایین می آید.

وی افزود: در حال حاضر موتورسیکلتی که به جایگاه مراجعه می‌کند یک لیتر بنزین می‌زند و خودروها حتی ۳ تا ۵ لیتر هم بنزین می‌زنند و فقط خودروهای عمومی باک ۳۰ لیتری پر می کنند بنابراین با افزایش قیمت، افت فروش خواهیم داشت.

حاج محمدرضا قیمت فوب خلیج فارس را بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان عنوان کرد و افزود: در کشور امارات بنزین با نرخ یک درهم عرضه می شود بنا بر این به یکباره افزایش ۵۰ درصدی در ایران تبعات خوبی ندارد.

وی درباره کیفیت بنزین قابل عرضه در جایگاه‌های عرضه سوخت نیز بیان کرد: اکنون در چند کلانشهر بنزین یورو ۴ و در شهرهای کوچک و حومه بنزین یورو ۲ ارائه می‌شود که این نوع بنزین باعث آلودگی هوا و همچنین آسیب به خودرو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا انهایی که در جایگاه سوخت 3ویا5لیتر میزند دلیلش نداشتنه و ثانیا اگر قیمت بنزین در کشورهای دیگر بیشتره علتش اینه که پول ما بی ارزش اگر امروز قیمت بنزین حتی با کشورهای همسایه برابر کنید بدلیل بی ارزش شدن پول ما دوباره نرخ بنزین ما نسبت به ان کشورها قیمت کمتری خواهد داشت

    • بدون نام

      با افزایش قیمت بنزین فقیرها فقیرتر میشوند ...

    • بدون نام

      خدا کنه بشه 5000 تومان

    • بدون نام

      ان شاالله خدا نابودشون کنه,,,,اخه وسایل نقلیه شون درسته,,,که مردم با وسایل عمومی برن,,,,بنزین رپ کرون میکننن فقط برای جیب خودشون

    • بدون نام

      خدا نابودتان کنه که نابودمون کردید

    • بدون نام

      چرا آن موضوعیه که مدنظرماست با کشورهای دیگر مقایسه میکنیم چرا این مقایسه در سایر سطوح انجام نمیگیرد!؟ترمز گرانی و اشتغال ازسیر طبیعی خارج شده حالا افزایش سوخت بهانه ای میشه برای افزایش های برق آسا. چرا برای درآمدهای دولت نرخ تورم لحاظ نمیشود؟فقط برای افزایش حقوق کارمندان و کارگران لحاظ میگردد؟

    • بدون نام

      واقعا مسعولین ما خودشان روبه نفهمی زدن با این کارهاشون دارن تیشه به ریشه مردم میزنن این یک نامردی آشکاره البته اینا بویی از معرفت وانسانیت و مدیریت نبردن

    • نناصر

      اول درامدها را بر اساس فوب خلیج فارس کنید بعد تمام قیمتها را کارگر ما ۱۲۰۰۰۰۰تومان میگیره کار گر امارات ماهی ۷۰۰۰۰۰۰تومان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج