۶۴۸۸۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یکی از قربانیان آزار جنسی، استریپ را دروغگو خواند

رز مک‌گوون(Rose Arianna McGowan) از جمله بازیگران زنی است که علیه «هاروی واینستین» به سبب آزار و اذیت جنسی دست به افشاگری زده است.

سینماپرس: رز مک‌گوون(Rose Arianna McGowan) از جمله بازیگران زنی است که علیه «هاروی واینستین» به سبب آزار و اذیت جنسی دست به افشاگری زده است. این بازیگر اخیرا اظهارات تندی را خطاب به «مریل استریپ» در حساب توئیتری خود منتشر نموده است.
یکی از قربانیان آزار جنسی، استریپ را دروغگو خواند
رز مک‌گوون روز شنبه( ۲۵ آذرماه) در توییتر نوشت: «زنان بازیگری مانند مریل استریپ که با کمال میل برای فردی چون هاروی واینستین کار کردند، در اعتراضی خاموش در مراسم گلدن گلوب مشکی می‌پوشند. مشکل اصلی سکوت شما است. شما با اشتیاق جوایز جعلی را قبول می‌کنید و این کار هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. از دورویی شما متنفرم. بهتر است که لباس‌های ساخت شرکت همسر سابق واینستین را بپوشید. »

ماجرای سیاه پوشیدن بازیگران زن در مراسم گلدن گلوب در اعتراض به رسوایی‌های جنسی اخیر روز ۱۴ دسامبر در رسانه‌ها مطرح شد. در این حرکت اعتراضی بازیگران زن از جمله نامزدهای جوایز و کسانی که روی صحنه جوایز را اعطا می‌کنند، لباسی سیاه رنگ به تن خواهند داشت.

این حرکت اعتراضی با همراهمی انجمن بازیگران آمریکا همراه شد که اعلام کرد، ‌ تمام اهداکنندگان جوایز در بیست و یکمین دوره جوایز انجمن بازیگران آمریکا زن خواهند بود.

اما چرا نوک پیکان حمله رز مک‌گوون، مریل استریپ را نشانه رفته است؟ در آغاز ماجرای رسوایی بزرگ هاروی واینستین بسیاری منتظر واکنش مریل استریپ بودند که همکاری‌های گسترده‌ای با این تهیه‌کننده در کارنامه داشت. اما واکنش استریپ باب طبع بسیاری از جمله رز مک‌گوون نبود. استریپ گفت از شنیدن خبر شوکه شده است و در ادامه افزود: «همه در هالیوود از این مسئله مطلع نبودند. »

مک‌گوون پیش از این نیز در توییتر به استریپ تاخته بود. او در واکنش به صحبت‌های استریپ که اعمال واینستین را «نمونه عظیمی از بی‌احترامی و اهانت» ‌ توصیف کرده بود، نوشت: «نه مریل، کارهای او جنایت است. تو دروغگو هستی. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج