۶۴۹۶۲۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تشکیل دومین جلسه اضطراری مدیریت بحران تهران

دومین نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران به دنبال زمین لرزه ۵.۲ ریشتری شب گذشته تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری ایسنا: دومین نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران به دنبال زمین لرزه ۵.۲ ریشتری شب گذشته تشکیل جلسه داد.

در این نشست که دقایقی پیش در ستاد فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، روسا و دبیران کارگروه‌های چهارده‌گانه مدیریت بحران گزارشی از اقدامات انجام شده و نحوه اجرای مصوبات جلسه شب گذشته را تشریح کردند.

در ادامه این نشست تاکید بر این شد تا تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی و همچنین دیگر سازمان‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده‌باش کامل باقی بمانند.

احمد صادقی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حاشیه این نشست به ایسنا، گفت: شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران همچنان در سطح افسران و نمایندگان در این محل فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی تا اطلاع بعدی در آماده‌باش کامل هستند، بیان کرد: شهروندان نیز باید توجه داشته باشند که ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود، اخبار را از منابع و رسانه‌های معتبر پیگیری کرده و به مواردی نظیر آنچه که تحت عنوان یک کارشناس یا افراد بدون نام در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان سازمان‌ها نیز صرفا باید در حوزه تخصصی خود اطلاع‌رسانی کنند، گفت: مواردی تحت آنچه که از پیش‌بینی زمان و مکان دقیق زلزله خبر می‌دهد به هیچ عنوان مورد تایید نیست چرا که اساسا زمین ‌لرزه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد بنابراین لازم است شهروندان ضمن حفظ آمادگی و هوشیاری خود تحت تاثیر شایعات نیز قرار نگیرند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: باید برنامه‌ آمادگی تمامی سازمان‌ها و نهادهای مسئول در شهر تهران تهیه شود و این برنامه‌ها نیز در سطح ملی ارائه شده و از بودجه ملی نیز برخوردار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      جلسه ستاد مدیریت بحران:جلسه که در آن مسوولان کنار هم میشین و آبمیوه و موز و شیرینی میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج