۶۴۹۶۴۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

برق و تلفن مناطق زلزله زده کرمان وصل شد

سخنگوی ستاد بحران استان کرمان از اعزام دو ایستگاه سیار تلفن همراه از استان های یزد و هرمزگان به منطقه خبر داد و گفت: برق منطقه وصل شده است.

خبرگزاری مهر: مصطفی آیت اللهی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت زلزله اظهار داشت: منطقه تحت کنترل است و مشکلی وجود ندارد همچنین در حال حاضر تیم های اعزامی سالن ها را برای اسکان مردم زلزله زده آمده می کنند.

وی با اشاره به تعداد مصدومین در منطقه افزود: تعداد مصدومین تا کنون به ۲۶ نفر رسیده که دونفر از این تعداد مستقیم و ناشی از ریزش دیوار ها بوده و مابقی مصدومین غیر مستقیم ناشی از اضطراب و در حین فرار بوده است.

آیت اللهی موسوی بیان داشت: مسئولان محلی اعم از فرماندار، بخشدار، معاونین فرماندار، تیم های هلال احمر و نیرو انتظامی در منطقه حضور دارند و در حال رسیدگی و بازدید از مناطق هستند.

سخنگو ستاد بحران استان کرمان تصریح کرد: در منطقه تخریب وجود داشته اما تخریبی که گسترده باشد رخ نداده و فقط در روستای دغل یکسری تخریب ها به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از منازل مسکونی در منطقه ترک خورده اند، افزود: منطقه در حال ارزیابی است و آمار دقیق تخریب منطقه فردا اعلام خواهد شد.

آیت اللهی موسوی در خصوص قطع برق منطقه گفت: برق منطقه وصل شد و فقط دو الی سه روستا با مشکل قطعی برق روبه رو هستند که در حال پیگیری برای وصل برق هستند.

معاون عمرانی استانداری کرمان بیان داشت: دو ایستگاه سیار تلفن همراه از استان های یزد و هرمزگان به منطقه اعزام شده که در صورت لزوم مشکلی در خطوط ارتباطی وجود نداشته باشد.

وی در خصوص وضعیت خطوط تلفن همراه در منطقه تصریح کرد: در حال حاضر که با مسئولین محلی ارتباط تلفنی داشته ایم مشکلی در خطوط تلفن به غیر از یکی دو روستا که از گذشته در آنتن دهی مشکل داشته اند وجود نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج