جاباما
۶۵۰۶۵۵
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

جزییات گروگانگیری خونینِ مرد ثروتمند

جزئیات تازه ای از پروند ه آدم ربایانی که مرد ثروتمند گراشی را دزدیده ، او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کرده بودند، فاش شد.

خبرآنلاین: جزئیات تازه ای از پروند ه آدم ربایانی که مرد ثروتمند گراشی را دزدیده ، او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کرده بودند، فاش شد.

چندی قبل مردی با پلیس گراش تماس گرفت و از ربوده شدن پدرش که پیرمردی ثروتمند بود، خبر داد. این مرد مدعی شد: عصر دیروز پدرم برای خرید از خانه خارج شد و چند ساعت بعد، مرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت که او را ربوده است. ابتدا حرف های این مرد را باور نکردم اما وقتی او گوشی تلفنش را به پدرم داد و صدای او را شنیدم، فهمیدم که پدرم در دام آدمربایان اسیر شده است.
وی ادامه داد: مرد ناشناس تهدیدم کرد که اگر پلیس را در جریان ماجرا قرار دهم، او را خواهد کشت و گفت که ۴۸ ساعت وقت دارم تا برای آزادی اش دو میلیارد تومان تهیه و به آنها پرداخت کنم در غیراین صورت دیگر پدرم را نخواهم دید.
بعد از این تماس، از آنجایی که تصور می کردم دوست پدرم شاید از سرنوشت او خبر دارد، راهی خانه آنها شدم اما وي مدعی شد که قرار بوده با پدرم برای خرید به بازار بروند اما در بین راه او با گفتن این جمله که کاری برایش پیش آمده، از وی خداحافظی کرده و رفته است.بعد از آن هم دیگر او را ندیده و نمی داند که چه بلایی سرش آمده است.
بعد از اظهارات این مرد، ماموران که بهترین راه حل این معما را تمرکز روی تماس های آدم ربایان میدیدند به انتظار نشستند تا شاید در تماس های بعدی، به سرنخی از متهمان دست پیدا کنند.حدود چند روز از ربوده شدن مرد ثروتمند گراشی گذشته بود و هنوز خبری از آدم ربایان نبود.با توجه به اعلام این شکایت ماموران کلانتری تحقیقات اولیه را انجام و سپس پرونده به پلیس آگاهی ارسال شد. با توجه به حساسیت موضوع با دستورات قضایی صادره اکیپ ویژه ای از ماموران زبده پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا در خصوص شناسایی مخفیگاه آدم ربایان و آزادی گروگان اقدام کنند.
در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت گروگانگیران مجددا با خانواده فرد ربوده شده تماس و ضمن تهدید آنها مبلغ درخواستی را بار دیگر دو میلیارد تومان اعلام کردند. با توجه به حرفه ای بودن گروگانگیران و پیچیدگی اقدامات آنها، اقدامات مامورین پلیس آگاهی که به صورت شبانه روزی تحقیقات پرونده را انجام می دادند با بن بست مواجه شد تا اینکه با خانواده فرد ربوده شده برای دریافت پول و آزادی گروگان قرار گذاشتند و با وجودی که پسر فرد ربوده شده در محل قرار حاضر شده بود اما به خاطر ترس از گرفتار شدن در محاصره مامورین یکی از گروگانگیران که در بالای کوه مراقب بود در محل قرار حاضر نشد و طی تماس تلفنی به شدت خانواده فرد ربوده شده را تهدید کرد.تحقیقات گسترده پلیس در خصوص شناسایی این آدم ربایان همچنان ادامه داشت تا اینکه ماموران باخبر شدند جسد پیرمردی در بیابان های گراش پیدا شده است.
با اعلام این گزارش ماموران به محل عزیمت کرده و جسد مردی را در حالی که درون خودرواش بود کشف کردند. با بررسی دقیق صحنه به دستور بازپرس جسد این مرد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه ماموران به پرونده های مفقودی پرداخته و پی بردند که این جسد مربوط به مرد ثروتمند است که به قتل رسیده است.با توجه به قتل این مرد ،مسیر تحقیقات ماموران وارد مرحله بعد و فصل تازه ای در این پرونده گشوده شد. در بازرسی از خودرو یک نامه کشف شد که بر روی آن مبلغ دو میلیارد تومان نوشته شده بود.

كارآگاهان جنايي كه تحقيقات گسترده اي را براي رديابي آدم ربایان شروع كرده بودند با کاغذی که به دست آمده بود توانستند یک نفر را شناسايي كنند. تيمي از كارآگاهان راهي مخفیگاه این مرد شده و با همكاري پليس اين استان موفق شدند اطلاعات بيشتري از گروگانگير به دست آورده و مخفيگاه وی را شناسايي كنند. به اين ترتيب اين محل محاصره شد و در يك عمليات ضربتي متهم دستگیر شد. آخرین تحقیقات از این متهم سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد و آنها توانستند به سرنخ های جدیدی پیرامون قتل این مرد
ثروتمند به دست آورند. شواهد و قرائن موجود در این پرونده بر علیه این متهم حکایت از زوایای پشت پرده ای از گروگان گرفتن این مرد بی گناه دارد. تلاش براي دستگيري همدستان احتمالي گروگانگير ادادمه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      وایییییییی خدایا چه اتفاقی داره میوفته ..... ایران روز به روز داره بدتر میشه ...

      پاسخ ها

      • محمد قلی.....51ساله.....از قزوین آباد

        سلام بر برنج خانم ...ببخشید گندم من هم مثل تو واییییییی چه اتفاقاتی داره میفته کاکو

    • بدون نام

      گندم خانم شما اسم کامل وسن خودت رامی نویسی الان 15ساله ها بایدمدرسه باشند چطورهنوز خونه ای حتماجهشی خواندی وخونه تشریف داری

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        نیازی نمیبینم شما در زندگی خصوصی من دخالت کنی ...

    • بدون نام

      نه اسمش واقعیه نه سنش دروغ میگه

    • شهر یار

      بدون نام.11 بیخیال گندم باشید حالا ی نفربرا دلخوشی خودش نوشته گندم 15 ساله چ گندم با شه چ جو. بحال شما چ فرقی میکنه شاید فردو یکی بنویسه لوبیا 18ساله

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        آقای شهریار شما دنبال زندگی خودت باش .... دلیلی نمیبینم در زندگی من دخالت کنی ....من اسم و سن واقعی خودمو نوشتم ... هرکی باور میکنه که هیچ ..... هرکی هم باور نمیکنه اون دیگه مشکل از خودشه .....

    • بدون نام

      این همه متن رو نخوندی رفتی دنبال اذیت کردن گندم خانم

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        ممنون ****

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج