۶۵۱۹۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیح وکیل خالد شفیعی درباره شکایت از تراکتور

وکیل خالد شفیعی توضیحاتی را درباره پرونده شکایت این بازیکن از تراکتورسازی به AFC ارائه کرد.

ورزش‌سه: خالد شفیعی مدافع سابق تراکتورسازی که اکنون در لیگ کره جنوبی توپ می زند، بابت مطالباتش از باشگاه تبریزی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است. بعد از نامه ای که AFC به وکیل شفیعی زد و اعلام کرد درباره مطالبات این بازیکن تحقیق می کند، وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد اول باید مطالبات شفیعی اثبات شود و بعد در این باره شکایت انجام شود.

وکیل شفیعی در این باره گفت: اینکه ای اف سی مرجع رسیدگی به شکایات و مطالبات بازیکنان و مربیان لیگ های برتری نیست واگر بعضی از طلبکاران با ای اف سی مکاتبه و اعلام کرده اند از باشگاه هایی که به آنها توسط کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ و فدراسیون ایران داده شده طلبکار هستند، این صرفا یک گزارش بوده و کمیته صدور مجوز و فدارسیون ایران برخلاف قوانین و مقررات و دستورات ای اف سی عمل کرده است؛ چراکه متقاضیان مجوز (باشگاهها) در صورت داشتن هر گونه بدهی می بایست تا تاریخی که ای اف سی به آنها مهلت داده بود با طلبکاران خود، موضوع را یا به طور کامل حل و فصل کرده یا با توافق طرفین از طرف بدهکار به تعویق افتاده و یا با تایید مراجع ذی صلاح محل اختلافات ناعادلانه و فاحش نباشد.

ناصر محزون ادامه داد: علاوه بر این تاکید، مجددا ای اف سی به موجب نامه ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (مهر) قبل از صدور مجوز حرفه ای به باشگاههای تراکتور و استقلال و پرسپولیس خطاب به دبیر کل فدراسیون، تذکر داده که تمام شکایاتی که علیه باشگاهها دریافت شده را برای شما ارسال می کنیم تا اینکه به باشگاههایی که مشکل بدهی خود را حل نکرده اند، مجوز حرفه ای داده نشود. این موضوع به ای اف سی کمک می کند تا متوجه شود که به کدام باشگاه به اشتباه مجوز داده شده و پرونده آنها را به کمیته کنترل ورود (بررسی صلاحیت) و یا کمیته انضباطی ارجاع دهد.

وی افزود: در واقع نظارت بر این مهم و بررسی صحت مدارک صادره توسط متقاضیان مجوز (باشگاهها) و بیلان مالی سالیانه در خصوص بدهی های ملزم به پرداخت بابت فعالیت در نقل و انتقالات و کارکنان و مالیات و هزینه دیگر، به عهده کمیته صدور مجوز سازمان لیگ و فدراسیون بوده که بعد از صدور مجوز حرفه ای، اینک گزارشاتی از سوی طلبکاران باشگاهها به ای اف سی، رسیده که کمیته صدور مجوز و فدراسیون و سه باشگاه تراکتور و پرسپولیس و استقلال برخلاف قوانین و مقررات ای اف سی عمل کرده اند که قطعا تبعات بدی را برای آنها در پی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج