۶۵۲۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ واکنش افراد مشهور هنگام وقوع زلزله تهران

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: روزی که در تهران زلزله آمد، خیلی از مردم واکنش‌هایی نشان دادند که تعجب‌برانگیز بود. این شد که ما دوربین‌های مداربسته سطح شهر را بررسی کردیم ببینیم افراد مشهور و معروف هنگام وقوع زلزله تهران چه کردند و چه گفتند:

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت:

روزی که در تهران زلزله آمد، خیلی از مردم واکنش‌هایی نشان دادند که تعجب‌برانگیز بود. این شد که ما دوربین‌های مداربسته سطح شهر را بررسی کردیم ببینیم افراد مشهور و معروف هنگام وقوع زلزله تهران چه کردند و چه گفتند:

زیباکلام: تا صبح بیست و سه نامه در رد شایعات و سی و سه نامه در انتقاد از شرایط موجود در نحوه اطلاع‌رسانی، امداد و مدیریت بحران نوشت.

قالیباف: یره من تا زلزله اومد، پریدم تو ماشین و د بگاز. اومدم مشهد. خودم شهردار بودم مُدُنــُم چی تو تهران ساختم. چی؟ نه دیگه نشد. مُدُنــُم اما نُـمُـگُـم.

احمدی‌نژاد: اینها نشان‌دهنده بی‌توجهی به کلیپ‌های بقایی و مشایی است. بهار به ‌زودی می‌آید و چنان زلزله سیاسی به پا می‌کند که زلزله ١٠ ریشتری هم شرمش بیاید از آمدن. زلزله‌های بعد و قبل از ما سوءتفاهم بود.

عارف: نامبرده در یکی از خیابان‌های تهران دیده شده. در فیلم دوربین‌های مداربسته مشخص است که هرچه رهگذران و همسایه‌ها از او در مورد زلزله می‌پرسند، ایشان فقط سر تکان می‌دهد و در سکوت راهش را می‌گیرد و می‌رود.

حسام نواب‌صفوی: ایشان اعلام کرد وقتی که خواب بودم، آقا پلیسه هم خوابید. بعد همه خوابیدند. این شد که زلزله نابکار از فرصت استفاده کرد و حمله کرد.

روح خشایارشا: از بس بی‌عرضه‌اید. مثل من که به دریا شلاق زدم، شما هم باید به زلزله شلاق بزنید تا رام شود و دل به کار بدهد.

دکتر روازاده: این زلزله به خاطر این بود که غربی‌ها ما را مجبور کرده‌اند مسواک بزنیم. شما ببین یک زلزله نیم ریشتری در اروپا می‌آید؟ نه. از خودتان نمی‌پرسید چرا؟ چون آنها از بیخ و بن با مسواک‌زدن مخالف هستند. مسواک‌زدن باعث می‌شود شما خمیر را از طبیعت بگیرید بچپانید لای دندانتان. این خمیر از کجا می‌آید؟ از طبیعت. وقتی از طبیعت خمیر را بگیرید، به جای این‌که زمین نرم روی خمیر دندان بلغزد، یکهو تکان می‌خورد و خلاص.

محسن رضایی: ایشان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، با توجه بشدت زلزله در تهران ایشان احساس تکلیف کرده که در انتخابات شرکت کند.

رائفی‌پور: شما ساعت وقوع زلزله را با ریشترش جمع کن. بعد حاصل را تقسیم بر دو کن و در سن مادربزرگت ضرب کن. می‌بینید؟ عددی که حاصل می‌شود، دقیقا نماد فراماسونری است. اینها نشان می‌دهد وقتی ما اسیر چرایی توقیف یا عدم توقیف فیلم‌های سینمایی هستیم، عده‌ای پشت صحنه درحال کشیدن نقشه هستند. سر من و شما را گرم کرده‌اند که ما را بلرزانند. وقتی زلزله آمد، روی یک دیوار مستراح در ملارد جوری ترک خورده که نشان فراماسون‌ها روی آن نقش بسته.

میرسلیم: اینو چی میگی آقای روحانی؟ اینو چی میگی آقای روحانی؟ اینو چی میگی آقای روحانی؟ اینو چی میگی آقای روحانی؟

تتلو: ‌ای تو روح { بیب } و اون {بیب } و هرچه { بیب }. اصلا به نظر من باید { بیب } را....خب بابا نمیگم هی ممیزی می‌کنی که چی؟ شهیدی سانسورچی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا درست نیست که افرادی مثل دکتر روازاده و استاد رائفی پور رو مسخره می کنید. توی این مملکت که همه به فکر پر کردن جیب خودشونن، اینا جزو معدود کسایی هستن که به فکر مردمن. حتی شوخی شم قشنگ نیس...

    • بدون نام

      دیگه مسخره نکنید لطفا

    • بدون نام

      از اسم شخصیتها پیداس چه کسایی نوشتنش!!!!
      اصلا زیبا نبود

    • بدون نام

      خیلی باحال بود :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج