۶۵۲۷۰۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

انصافاً باید اعتراف کرد در خودروهای ۲۰۱۸ شاهد مدل‌های جدیدی هستیم که تغییرات زیادی را شاهد بوده‌اند بعضی از این خودروها نیز تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته‌اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: تا چشم به‌هم زدیم سال ۲۰۱۸ نیز از راه رسید اما همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌‌دانید صبر سازنده‌های خودرو کمتر از این‌ حرف‌ها است و در بیشتر مواقع خودروهای مدل سال آینده خود را یک سال زودتر راهی بازار می‌‌کنند، در این زمینه می‌‌توان به مدل‌های ۲۰۱۸ خودروهای تویوتا کمری یا هوندا ادیسه اشاره کرد. اما باز هم این خودروها در گروه خودروهای ۲۰۱۸ قرار می‌گیرند تا اشتیاق علاقه‌مندان به خودروهای جدید را پاسخ دهند.

انصافاً باید اعتراف کرد در خودروهای ۲۰۱۸ شاهد مدل‌های جدیدی هستیم که تغییرات زیادی را شاهد بوده‌اند بعضی از این خودروها نیز تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته‌اند. با در نظر گرفتن این موارد اگر قصد خرید خودرویی جدید و امروزی دارید و می‌خواهید ببینید سال ۲۰۱۸ چه خودروهایی بورس بازار است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تویوتا سی‌اِچ‌آر ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

کراس‌اوور چهار درِ کوچک و جمع‌وجور تویوتا ظاهری اسپرت و جذاب دارد و همانند سایر خودروهای تویوتا در این محصول شاهد حضور فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مانند ترمز خودکار در صورت تشخیص عابر پیاده، حفظ خودرو در میان خطوط جاده و سیستم کنترل تطبیقی حرکت هستیم. جالب اینجاست که این خودرو در نگاه اول تنها دو در در قسمت جلو دارد چرا که دستگیره باز کردن درهای عقب به زیبایی در قسمت بالا و انتهای درهای عقب پنهان شده است.

آئودی کیو ۵ مدل ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

آئودی، مدل جدید کیو ۵ را بهار سال آینده راهی بازار می‌کند، در این خودرو شاهد حضور فناوری‌های جدیدی برای امنیت و راحتی بیشتر سرنشینان هستیم. یک موتور چهارسیلندر توربو به همراه گیربکس اتوماتیک با ۷ دنده و سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ را می‌توان از مشخصات فنی آئودی کیو ۵ مدل ۲۰۱۸ دانست. این موتور می‌تواند آئودی کیو ۸ را در مدت زمان ۵.۹ ثانیه با سرعتی معادل با ۹۶ کیلومتر به‌پیش‌ براند. صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی برای تعامل با سیستم اینفوتیمنت با امکانات بسیار جدید را می‌توان از ویژگی‌های برجسته داخل آئودی کیو ۵ مدل ۲۰۱۸ دانست.

شورولت تراوِرس ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

شورولت در مدل تراورس ۲۰۱۸ دستی بر سر و روی این خودرو کشیده است و چیدمان صندلی‌ها در داخل به نوعی انجام شده تا ۸ سرنشین به راحتی در داخل این خودرو قرار بگیرند. قابلیت نصب صندلی کودک به همراه پورت‌های USB برای تمامی صندلی‌ها را نیز می‌توان از بهینه‌سازی‌های جدید تراورس ۲۰۱۸ دانست. این خودرو در دو مدل با امکانات متفاوت عرضه خواهد شد که تودوزی چرم و صندلی‌‌های برقی را برای این مدل‌های مختلف می‌توان نام برد.

سوبارو کراس‌تِرِک ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

خودروی کراس‌ترک سوبارو حدود ۵ سالی می‌شود که تغییرات عمده‌ای را شاهد نبود تا اینکه با طراحی جدیدی در کراس‌ترک ۲۰۱۸ سوبارو روبرو شدیم. این خودرو هنوز راهی بازار نشده و سوبارو نیز اطلاعات فنی زیادی از مدل ۲۰۱۸ کراس‌ترک در اختیار هواداران نگذاشته است اما انتظار می‌رود امکانات پیشرفته‌ای را در در کنار انتخاب‌های متفاوتی برای موتور خودرو در کراس‌ترک ۲۰۱۸ شاهد باشیم.

لندرور رنجرور ولار ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

لندرور با معرفی خودروی ولار ۲۰۱۸ نشان داده که بدنبال گسترش محصولات خانواده لندرور است. لندرور رنجرور ولار ۲۰۱۸ با سه مدل مختلف موتور عرضه می‌شود که مدل پایه این خودرو به موتور چهار سیلندر توربو از نوع V۶ مجهز است و ۳۸۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سیستم تعلیق هوا، انتقال نیرو به چهار چرخ و اینفوتیمنت جدید را به همراه صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچی می‌توان از مواردی دانست که لندرور رنجرور ولار ۲۰۱۸ از آن‌‌ها بهره گرفته است.

فورد موستانگ ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

در مدل ۲۰۱۸ فورد موستانگ با طراحی جدید در داخل و بیرون این خودرو طرف هستیم. در این مدل جدید خبری از موتور V6 نیست و یک موتور مقرون‌به‌صرفه ۲.۳ لیتری از نوع توربوشارژ با چهار سیلندر را در کنار موتور ۵.۰ لیتری V8 در مدل پایه فورد موستانگ ۲۰۱۸ شاهد هستیم. تغییرات این اسب اصیل آمریکایی تنها به قسمت‌های فنی ختم نمی‌شود و در داخل کابین نیز شاهد جایگزین شدن دکمه‌های فیزیکی با صفحه‌نمایش لمسی ۱۲ اینچی هستیم.

لکسوس ال‌سی ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

لکسوس ال‌سی طراحی خود را از خودروی مفهومی لکسسوس ال‌اف-ال‌سی قرض گرفته است و با خودروی کوپه اسپرتی طرف هستیم که ظاهری بسیار جذاب و امروزی دارد. از آنجایی که لکسوس ال‌سی در رده خودروهای کوپه قرار دارد انتظار زیادی نباید از صندلی‌های عقب این خودرو داشته باشید اما باز هم سرنشینان قسمت عقب به خوبی در این صندلی‌ها جای می‌گیرند. لکسوس برای خودروی ال‌سی ۲۰۱۸ خود دو مدل مختلف موتور دوگانه ۳.۵ لیتری از نوع V۶ یا موتور V۸ را با ۴۷۱ اسب‌بخار در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

فولکس‌واگن اطلس ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

فولکس‌واگن قصد دارد تا با معرفی اطلس ۲۰۱۸ در رده شاسی‌بلند‌های متوسط حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. از طرف دیگر برای اینکه دست خریداران برای خرید فولکس‌واگن اطلس ۲۰۱۸ باز باشد این خودرو با موتور چهار سیلندر کم‌مصرف یا موتور پرقدرت V6 عرضه می‌شود. در بیشتر مواقع دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم در بسیاری از شاسی‌بلند‌های متوسط، کار سخت‌و‌دشواری است اما صندلی‌های ردیف دوم فولکس‌واگن اطلس به گونه‌ای طراحی شده که به جلو خم می‌شوند تا مسیر راحت‌تری برای نشستن در ردیف سوم باز شود. فولکس‌واگن اطلس به لحاظ تجهیزات نوین ویژگی‌های خوبی دارد و در قسمت داشبورد، امکانات پیشرفته‌ای برای سهولت در رانندگی تعبیه شده است.

فورد اکواسپرت ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

شاسی‌بلند‌های ساب‌کامپکت این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و فورد برای اینکه حرفی در این کلاس برای گفتن داشته باشد مدل ۲۰۱۸ فورد اکواسپرت را با بهینه‌سازی‌های مختلف راهی بازار کرده است. این خودرو با موتور‌های مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها موتور بسیار کم‌مصرف ۱.۰ لیتری توربوشارژ با ۳ سیلندر است. در اولین نگاه به فورد اکواسپرت ۲۰۱۸ می‌توان متوجه شد که این خودرو با هدف جذب راننده‌های جوان طراحی شده است و در نتیجه شاهد فناوری‌های جدیدی در داخل خودرو هستیم. به لحاظ فضا نیز انصافاً باید گفت طراحی داخل فورد اکواسپرت حرف ندارد و این خودرو فضای مناسبی را برای سرنشینان تعبیه کرده است.

آلفارومئو استلویو ۲۰۱۸ (Alfa Romeo Stelvio)
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

به احتمال زیاد با شنیدن نام استلویو، این پرسش در ذهن شما پیش آمده که آلفارومئو چرا چنین نامی را برای این خودرو انتخاب کرده، جالب است بدانید استلویو نام گذرگاهی معروف در دامنه کوه‌‌های آلپ است. چنین نامگذاری و طراحی آلفارومئو اتلویو ۲۰۱۸ از عزم آلفارومئو برای حضور بیشتر در بازار آمریکا حکایت دارد. استلویو ۲۰۱۸ به لحاظ قدرت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در مدت زمان ۳.۹ ثانیه به سرعتی معادل ۹۶ کیلومتر دست پیدا می‌‌کند. آلفارومئو استلویو در دو مدل عرضه می‌شود و هر دو مدل از سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ خودرو بهره گرفته‌‌اند. این خودرو در کارخانه‌ آلفارومئو در ایتالیا تولید می‌شود و قرار است به مصاف رقبای بزرگی مانند پورشه ماکان و آئودی اس‌کیو۵ برود.

ولوو ایکس‌سی ۶۰ مدل ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۸ منتظر این خودرو‌ها باشید (۲)

سال ۲۰۱۸ سال مبارکی برای ولوو ایکس‌سی ۶۰ است چرا که از ۹ سال پیش تاکنون این خودرو دستخوش تغییرات چندانی نشده بود تا اینکه ولوو مدل ۲۰۱۸ ایکس‌سی ۶۰ را با بهینه‌سازی‌های چشمگیر معرفی کرد. به لحاظ امکاناپ پیشرفته چیزی نیست که در ولوو ایکس‌سی ۶۰ شاهد آن نباشیم، این امر باعث شده تا ولوو ادعا کند این خودرو امن‌ترین خودرویی است که در طول تاریخ صنعت خودروسازی ساخته شده است.

ویژگی‌های بارزی در این خودرو برای جلوگیری از تصادف‌ با خودروهای مسیر مقابل جاده در نظر گرفته شده است، این موارد باعث شده تا ولوو ایکس‌سی ۶۰ مدل ۲۰۱۸ چیزی حدود ۳۰ درصد از فروش جهانی خودروهای ولوو را به خود اختصاص دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما منظر هیچ خودرویی جز پراید و پژو نیستیم،ما به گاری هم قناعت میکنیم

    • ساسان

      من با دیدن این اخبار پیشرفت روز افزون دیگر کشورها و دیدن عقب ماندگی های همیشگی کشورم با وجود این همه ذخایر انسانی و معدنی و علمی و ... بیش از پیش سرخورده میشوم و دلیلم برای خوندن این گونه مطالب حکایت ادمی است که شکمش گرسنه است و با دیدن عکس غذا و خوراکی چشمش را سیر میکند و شکمش و صد البته خودش را گول میزند

    • بدون نام

      ما فقط باید منتظر پراید 172 و سمند hlxz که فرم چراغها شون فقط عوض شده با قیمتهای نجومی باشیم، همین وبس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج