۶۵۳۲۶۷
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده مردم مشهد:

روحانی، مقصر مشکل سپرده گذاران است

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه ما همچنان به صورت جدی مشکلات سپرده‌گذاران را در مجلس پیگیری می‌کنیم، گفت: بنده شخص رئیس جمهور را در این رابطه مقصر می‌دانم و این موضوع سوءرفتار ایشان را نشان می‌دهد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس اظهار داشت: بنده برخی بی‌تدبیری‌ها و مجموع رفتاری که دولت نسبت به آنها بی‌توجهی کرده چه در موضوع سپرده‌گذاران و چه در ارتباط با مؤسسه پدیده و سایر مسائلی که متأسفانه به آنها اعتنا نشده و حقوق مردم تضییع شده مشکل اصلی می‌دانم.

وی افزود: مردم در هر صورت در این مسائل باید یک جایی حرف‌شان شنیده شود. ما چندین ماه است که سؤال از رئیس جمهور را مطرح کرده‌ایم. با توجه به اینکه بیش از ۱۴۰ نماینده هنوز نتوانستند این سؤال خود را مطرح کنند و رئیس جمهور را به مجلس بیاورند تا به این موضوع پاسخ دهد مردم بی‌پناهی که دست‌شان به جایی نمی‌رسد چه کار کنند؟

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بنده امروز مقصر اصلی را در ارتباط با مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری دولت می‌دانم که با بی‌تدبیری خود در همه ابعاد امروز زمینه اعتراضات را فراهم می‌کند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: مردم ما حق دارند در ارتباط با حقوق تضییع شده خود به جایی پناه ببرند وقتی امروز کسی نیست که به آنها پناه دهد و حرف‌شان را بشنود و نماینده‌های آنها هم در مجلس نمی‌توانند حرف خود را مطرح کنند و متأسفانه با سوءمدیریتی که با یک دیکتاتوری فراوان حتی (که اجازه نمی‌دهند این مسائل مطرح شود)‌ نتیجه آن این خواهد شد که مردم به این شکل تجمع و مسائل خود را به یک شکلی طرح کنند.

پژمانفر افزود: بنده ضمن اینکه باید از مردم مظلوم سراسر کشور در ارتباط با این سوءرفتارها به این شرایط افتاده‌اند عذرخواهی می‌کنم، هشدار می‌دهم که بی‌تدبیری دولت در ارتباط با احقاق حقوق این مردم زمینه بسیاری از مسائل را ممکن است در کشور فراهم کند و انتظار ما این است که هیأت رئیسه مجلس از این خودکامگی و سوءمدیریت - که جلوی سؤال نمایندگان را نسبت به رئیس جمهور گرفتند - دست بردارند و اجازه دهند که مجلس از حقوق قانونی خود نسبت به پیگیری مطالبات مردم استفاده کند و دستگاه‌ها را به رعایت حقوق مردم ملزم کند.

وی ادامه داد:«ما سؤال از وزیر اقتصاد را چندین بار مطرح کردیم اما وزیر اقتصاد مطرح می‌کند که موضوع بانک مرکزی و سوءرفتارهای آن و رفتارهایی که در آنجا انجام می‌شود هیچکدام تحت مدیریت وزیر نیست. یعنی اینها به شخص رئیس جمهور بازمی‌گردد و اصراری که در ارتباط با این روش غلط دارند.»

پژمانفربا اشاره به اینکه ما همچنان به صورت جدی مشکلات سپرده‌گذاران را در مجلس پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: بنده شخص رئیس جمهور را در این رابطه مقصر می‌دانم و این موضوع سوءرفتار وی را نشان می‌دهد و من فکر می‌کنم اگر امروز رئیس جمهور به این سؤال پاسخ ندهد باید مجلس بحث استیضاح رئیس جمهور را در دستور کار قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید به شکلی قانونمند و مرتب ، سپرده های مردم ، مسترد شود مردم هم کمی صبور باشند که بوده اندالبته این موسسات غیر مجاز ، ارثیه ی دولت قبل است که این دولت باید به شکلی حلش کند نمایندگان محترم هم پیگیری بفرمایند تا نتیجه به دست آید....

      پاسخ ها

      • محمد مهدی

        دولت قبلی ک خود روحانی بود.حتما میخای بندازی گردن احمدی نژاد.احتمالا ای همه مشکلات امروز هم تقصیر دولت قبلی احمدی نژاد هست؟ زلزله ها هم تقصیر احمدی نژاد

    • بدون نام

      رییس جمهور به فکر اذین کردن ریش خودش هست مملکت را ول کرده به اختیار اختلاص گران ونجومی بگیران

    • چراغی

      آقای روحانی خیلی جاها ضعف نشان دادند و ضعیف عمل کردند و بسیاری جاها ملت را آزردند و خود را در زمره سیاستمداران نه چندان خوش نام قرار دادند و ای کاش با این عدم توانایی وارد دور دوم ریاست جمهوری نمی شدند و همان نام نسبتا نیک خود در دور اول ریاست جمهوری خود را در تاریخ حفظ می کردند.

    • بدون نام

      وقتی یه اتوبوس میره ته دره مقصر اصلی همیشه راننده است اینجا هم هر چی میشه روحانی مقصره اصلیه

    • بدون نام

      دارد چرن می گوید

    • بدون نام

      این نماینده دارد هزیان می گوید باید فکری به حالش کنید تا تلف نشده

    • بدون نام

      جناب پژمانفر حافظه ات رو بکار بنداز لطفا ببین این موسسات در زمان کدام دولت و با مجوز کدوم رئیس جمهور شروع به فعالیت کردند مردم رو چی فرض کردید ؟؟؟

      پاسخ ها

      • سپرده گذار ارمان

        این موسسات از دهه ۶۰و مجوز وزرات تعاون مجوز گرفتن .مجوز تابلو روهم نیروی انتظامی واماکن داد .بانک های خصوصی ودولتی هم با اینها همکاری کردن .درصدا وسیما هم تبلیغات داشتن .زیر زمینی و هرمی هم نبودن .سهامداران آنها هم مردم عادی نبودن .الان همه کنار کشیدن فقط نردم متضرر شدن .
        سال ۹۲مشتریان اینها یک چهارم الان بود چرا همان زمان از فعالیت اینها جلوگیری نشد .چرا به همین ها مهلت داده نشده ظرف یک سال با مشتریان تسویه کنند .بحث این دولت اون دولت نیست بحث اینه که می شد با هزینه کمتری برای مردم و نظام مسله رو فیصله داد که متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست .مگر طی همین چهارسال بانکها سود زیر بیست درصد دادن .بانک ها هم تخلف کردند .همین الان هم تخلف می کنن

      • بدون نام

        خیلی ها تورم بیش ۵۰ درصد در دولت قبل را فراموش کردن که در ظرف چند سال ارزش پول کشور مان یک پنجم شد واین اقایان نه تنها کاری نکردن وحرفی نزدن که حامی سینه چاک بودن ..... البته این دولت هم خیلی خوب عمل نکرده و چاره ای جز ظهور منجی حقیقی نیست همه باید دعا کنیم.....

    • !!!

      شما نمایندگان عافیت طلب بیشتر مقصرید .

    • بدون نام

      نماینده ها هم از همان قماش هستند ما دیگر گول شما را نمیخوریم

    • بدون نام

      روحانی عامل تمام مشکلات کشور است کو عقلو؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه کاسه وکوزه هابایدسرمردم بشکنن
        مانندظریف که میگه مردم خودشون خواستن که اینجوری زندگی کنن
        بااین حرفهاشون کسی نبایددیگه رای بده که بعدش هم محکوم بشه

    • سپرده گذار موسسه وحدت ارمان

      دقیقا .پشت پرده این موسسات باج خواهی برخی معاونان بانک مرکزی است وگرنه دولت اگر واقعا قصد اصلاح داشت می توانست به همین موسسات مجوز بدهد یا مهلت قانونی بدهد که پول مردم رو پس بدهند .بانک مرکزی خود این کلاف سردرگم را پیش اورد و مردم را گرفتار وبه سیستم بانکی بدبین نمود

      این موسسات از طرف وزرات تعاون از دهه ۶۰مجوز داشتن .مجوز تابلو گرفتن .برخی بانکها دولتی با این ها همکاری نمودند وگرنه اصلا نمی توانستن فعالیت کنن .این حلو چشم بانک مرکزی و....فعالیت داشتن .هرمی وزیرزمینی نبودن ..چرا فقط مردم باید متضرر شوند .مردم فقط اصل پود وسود طبق قرارداد را میخواهند .و سهامداران باید جوابگو باشن

    • بدون نام

      دولت احمدی‌نژاد مقصر اصلی است آدرس اشتباهی نده

    • بدون نام

      همه شما مشکل هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ یک ازمدیران روحانی دردوردوم عوض نشدن فقط همان 4تاوزیرعوض شدن شرکت های توسعه ونوسازی که مدیرش برادروزیردارایی فعلی است کارمندانش حقوق چندده میلیونی میگرند

    • بدون نام

      مردک نون خور احمدی نژاد.حالا ببینید این دار و دسته چطور مملکت رو به انحطاط میکشن که دوباره سرکار بیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج