۶۵۳۵۵۵
۱ نظر
۵۰۳۵
۱ نظر
۵۰۳۵
پ

جسور و بی‌پروا مثل ورساچه

سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

به دنبال سبکی مأخوذبه‌حیا و سنگین‌رنگین هستید؟ پس همین ابتدا بگویم ورساچه به دردتان نمی‌خورد. این سبک دارای جذابیت و شکوه سبک‌های اروپایی است، سبک‌هایی که موردعلاقه هنرمندان، سلبریتی‌ها و طرفداران مد هستند.

مجله منزل - فاطمه افشاریان: به دنبال سبکی مأخوذبه‌حیا و سنگین‌رنگین هستید؟ پس همین ابتدا بگویم ورساچه به دردتان نمی‌خورد. این سبک دارای جذابیت و شکوه سبک‌های اروپایی است، سبک‌هایی که موردعلاقه هنرمندان، سلبریتی‌ها و طرفداران مد هستند. به جرأت می‌توان گفت مشهورترین و ماندگارترین تصویری که از سبک ورساچه در خاطرها مانده، مربوط به میانه دهه۱۹۹۰ و رونمایی لباس سیاه تنگ الیزابت هورلی است. رونمایی این لباس، دنیا را تکان داد و ورساچه را به‌عنوان طراحی خلاق و جسور به جهانیان معرفی کرد.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

اندکی درباره ورساچه

ورساچه، (به ایتالیاییVersace ) شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچه تأسیس شد. اولین بوتیک ورساچه در سال ۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید. امروزه برند ورساچه یکی از بزرگ‌ترین خانه‌های مد در جهان به شمار می‌آید.

در صنعت مد، خط فکری ورساچه در طراحی لباس مردان و زنان، احترام او به تاریخ، لباس‌های محلی و هنر مدرن را منعکس می‌کرد. ورساچه طراحی کامل و بی‌عیب و نقص بود. علاقه‌اش به مد، او را به ترکیب مصالح مدرن با سبکی سطح بالا سوق داد که بدن را به شیوه‌ای بسیار نو و چشم‌گیر احاطه می‌کردند. عناصری که سبک مد ورساچه را تعریف می‌کنند، می‌توانند سبک طراحی داخلی منزل شما را نیز تعریف نمایند. من در این مطلب می‌خواهم به شما بگویم چگونه؟
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

تزئینات پارچه‌ای

درست مانند لباس شب سیاهی که در دهه1990 چشم جهان را به خود خیره کرد، می‌توانید با تزئینات پارچه‌ای سیاه و حاشیه‌های الهام گرفته شده از الگوهای ورساچه، طعم این سبک را به فضای خانه خود بدهید.

جسارت

رنگ‌های برجسته، مقیاس‌های بزرگ و پرزها و بافت‌ها را می‌توان امضای سبک ورساچه خواند. گاهی این جسارت در حدی می‌رسد که حضور یک لوستر کریستال بزرگ در نزدیکی کف شما را به وجد می‌آورد.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

نوآوری

در سبک ورساچه هر چیزی دارای ظاهری جدید است؛ از جزئیات خیاطی در روکش‌های مبل‌ها گرفته تا آینه‌های ساده‌ای که ماهرانه و استادانه تزئین و قاب‌بندی شده‌اند.

عدم پوشیدگی

در این سبک همه‌چیز رو است؛ نورپردازی، بافت‌ها، اکسسوری‌ها و هر چیزی در فضایی با سبک ورساچه به نمایش گذاشته‌شده‌اند و هیچ‌چیز از چشم‌ها پنهان نیست.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

وحشی و غیرمنتظره

از ورساچه انتظار غیرمنتظره‌ها را داشته باشید؛ وقتی اشکال کلاسیک در طراحی ورساچه وارد می‌شوند، رنگ‌ها و الگوهای برجسته‌ای به خود می‌گیرند که یقینا پیش‌ازاین با آن برخورد نکرده‌اید. ترکیب‌های این‌چنینی در دنیای ورساچه غیرعادی نیستند؛ مثل تصویر سگ کوچکی که تاجی ظریف و زیبا به سر گذاشته یا ترکیبی از مصالحی که تاکنون در کنار هم ندیده‌اید.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

مبلمان پایه‌دار

مبلمان خود جیانی اغلب دارای پایه‌های X شکل بودند، پس در انتخاب مبلمانی مثل میزتحریر یا میز جلومبلی می‌توانید به نوع پایه‌ها و شکل آنها دقت کنید و برای سبک ورساچه خود X محور بودن آنها را در نظر بگیرید.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

مبلمان بدن‌نما

مبلمان خود را با طرح‌هایی که یادآور حالت‌ها و خم و قوس‌های بدن هستند انتخاب کنید تا در فضای شما خودنمایی نمایند. برای این کار می‌توانید با منحنی‌ها و اشکال مختلف در طراحی داخلی فضای خود بازی کنید.

ساخت خوب

در سبک ورساچه ساخت خوب و باکیفیت جزء اولویت‌ها است، فرقی نمی‌کند فضای نشیمن باشد یا سرویس بهداشتی. شما در هر فضایی و در هر تعداد لایه‌بندی می‌توانید نشانه‌های ساخت خوب را ببینید.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

بنفش و بنفش

یکی از رنگ‌هایی که بدون شک امضای سبک ورساچه است، بنفش است. گاهی در یک فضا تکرار این رنگ می‌تواند به‌کلی حس فضا را تغییر داده و به حس ورساچه باشکوه نزدیکتان کند.

نگاه به آینده

طراحی ورساچه فقط برای امروز نیست. این سبک همواره نگاهی به فردا نیز دارد و تلاش می‌کند از جریان روز عقب نماند.
سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟

شکوه، حرف اول و آخر

بله، حرف اول و آخر را در سبک ورساچه، شکوه می‌زند. شکوهی که می‌توان آن را در مصالح، رنگ‌ها، شکل‌ها و حتی ترکیب خارق‌العاده اینها در کنار یکدیگر حس کرد.

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

سبک «جیانی ورساچه» در منزل چگونه رخ می‌نمایاند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج