۶۵۳۸۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اظهارات امیر جعفری در یک اکران خاص

امیر جعفری و حامد محمدی بازیگر و کارگردان فیلم «اکسیدان» در نمایش ویژه‌ی این فیلم، برای ناشنوایان و کم شنوایان حاضر شدند و از این نمایش ابراز خرسندی کردند.

خبرگزاری ایسنا: طبق گزارش رسیده، روز گذشته ۸ دی ماه فیلم سینمایی «اکسیدان» برای ناشنوایان و کم شنوایان با دوبله زبان اشاره طبیعی-لب‌خوانی و همچنین زیر نویس فارسی در سینما «فرهنگ» به نمایش گذاشته شد.
اظهارات امیر جعفری در یک اکران خاص

امیر جعفری بازیگر و حامد محمدی نویسنده وکارگردان پیش از نمایش فیلم چند دقیقه‌ای را برای حاضران صحبت کردند.

حامد محمدی ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت: «امروز لذت بخش‌ترین اکران مردمی برای من است و برای هیچ کدام از اکران‌های مردمی «اکسیدان» اینقدر هیجان زده نبودم و دیدن فیلم با شما لذت بخش است.امیدوارم با همت دوستان از این دست اتفاقات خوب داشته باشیم.»

او ادامه داد:«من یک عذر خواهی هم به شما بدهکارم، ببخشید ممکن است گاهی شماها را نبینیم ولی به عمد نیست.شاید به این دلیل است که بین‌مان فاصله افتاده است اما امیدوارم در فیلم‌های بعدی خودم تعدادی سالن سینما را مشخص کنم برای اینکه شما دوستان راحت‌تر فیلم ببیند و هم زمان با اکران،فیلم را در سینما تماشا کنید.»

امیر جعفری هم در ادامه گفت:« این روزها کمی گرفتارم اما با عشقی که به شما عزیزان داشتم به این مراسم آمدم. متاسفانه هیچ دولت و ارگان و سازمانی به نیازهای شما توجه نمی‌کند که طبق امار رسمی نزدیک به چهار میلیون در کشور هستید. در این شرایط حداقل ما بتوانیم کاری برای شما انجام داده باشیم. امیدوارم که این رویه و اکران‌های اینچنینی ادامه داشته باشد، چرا که هیچ فرقی بین ما و شما نیست. یک وقت‌هایی هم ما ظاهرا نابینا و ناشنوا می‌شویم. نعمتی که شما دارید و با گوش دل می‌شنوید را ما نداریم. امیدوارم ما را لایق جمع خودتان بدانید و از فیلم لذت ببرید.»

شبنم مقدمی هم که در این مراسم حضور نداشت با ارسال پیغام صوتی برای حاضران این اکران ویژه گفت:«خیلی خوشحالم که دعوت ما را قبول کردید و برای دیدن فیلم ما آمدید. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سویی هم متاسفم که نمی‌توانم حضورا در خدمتان باشم و در کنارتان بنشینم، فیلم را با شما ببینم. امیدوارم اوقات خوبی را سپری کنید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج