۶۵۵۳۵۲
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

آقای روحانی؛ حرف های نگفته ات را فهمیدیم!

آقای روحانی بارها نوشتيم که بهترین و مطمئن ترین تکیه گاه مردم هستند ولي نمی دانيم چرا در همان مسیر لکنت زبان وار روسای جمهور پیشین حرکت داری، نمی‌دانيم

امید فراغت در قانون نوشت: آقای روحانی بارها نوشتيم که بهترین و مطمئن ترین تکیه گاه مردم هستند ولي نمی دانيم چرا در همان مسیر لکنت زبان وار روسای جمهور پیشین حرکت داری، نمی‌دانيم. بارها گفتی کاری خواهم کرد کسی برای بیان انتقاد لکنت زبان نگیرد اما چرا خودت لکنت زبان گرفته‌ای؟! شاید بگویی آیا می دانید منافع ملی چیست؟می گویيم می دانيم، اولین و مهم ترین آن سرزمینم ایران است!

آقای روحانی؛اين روزها عصبانی هستي، حرف های نگفته ات پیداست ولي واضح سخن بگو. گفته بوديم که از چه می ترسید؟! مگر مردم غریبه هستند؟ این نوجوانان و جوانان کوچه و خیابان کشور، فرزندانت هستند، درد دارند و همان گونه که می دانی درد نعمت است زيرا آدرس بیماری را می دهد و بیماری نيز باید درمان شود!

آقای روحانی؛ گذشته ها را مرور کن! چقدر بسط و قبض های بی خودی و بدون کاربرد وجود دارد. این‌قدر حرف نزدی و نزدی تا اینکه نوجوانان و جوانان دردهای اقتصادی و ... را خود به زبان آوردند! زبان ذهنت پر از حرف‌های نگفته ای است که نمی دانم به چه دلیل و دلایلی بیان نمی کنی. اگر مردم غریبه هستند بدان و یقین کن که اطرافیانت غریبه‌تر از مردم هستند! آشناهایی غریبه که فوبیاها قواره شان را در دیالوگ های تکراری حقیر و حقیر کرده‌اند!

آقای روحانی؛ نسل ۸۰ و ۷۰ بسيار دورتر از ادبیات‌های تکراری رایج در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها هستند. آیت ا... هاشمی سال ها پیش گفته بود نگران نسل نوجوان جامعه هستم و گوش شنوايي براي شيندن اين نكات نبود.

آقای روحانی؛ درونی ها و بیرونی ها سرزمین ایران را دوست دارند، این درست که ادبیات قدرت بین موافقان و مخالفان تفاوت قائل است! اما این را بپذیرید که اشتراک همگی سرزمین مان ایران است، این اقلیم دوست داشتنی هزاران هزار خاطره در دل خود بیدار دارد!

آقای روحانی؛ بايد با تکریم و احترام با منتقدان و معترضان رفتار كرد. آنان معنی و مفهوم محبت و صداقت را می فهمند زيرا همگی در یک اقلیم زیست داریم.

آقای روحانی؛ پیام مردم را به درستی درک و نسبت به رفع آن اقدام کنید. تخریب اموال عمومی مثل اختلاس بیت المال نکوهیده است و مورد تایید هیچ انسانی نیست. نوجوانان و جوانان عصبانی و خشمگین هستند، درد آن ها را بفهمید، در پس هیجانات شان کلی بغض فروخورده و نیازهای طبیعی نهفته استف آنان را درک کنید.

آقای روحانی؛ بر خلاف وعده‌هايي كه داده بوديد تا به مشكل خورديد به اينترنت حمله‌ور شديد. ولي بدانيد فیلترینگ شبکه های اجتماعی دوای درد نیست! در کنار مردم باشید تا تولید مقاومت نکند.

آقای روحانی؛ ما بارها در ساير رسانه‌ها نوشتيم که واقعیت های جامعه را به بالادستی ها تفهیم کنید و اولین ريیس جمهوری باشید که نقطه عطف ایجاد مي‌کنید ولي به هيچ كدام از نكات توجهي نكرديد.

آقای روحانی؛ مگر می شود بذر اختلاس، رانت، به گفته معاون اول تان فساد سیستمی، ژن خوب و شعارهای یک‌سویه و ....درخت اعتماد تولید کند؟

آقای روحانی؛ ما همه کشورمان را دوست داريم، با بغض می نویسيم و می بینيم چقدر دارد زود دیر می شود!

آقای روحانی؛ از ماست که برماست. خودمان خراب کردیم، باید خودمان نيز درست کنیم! با ادبیات تکراری نمی شود نتایج متفاوت گرفت. این سرزمین به همه ایرانیان در همه اقصی نقاط جهان تعلق دارد، بنابراین لازم است زبان مفاهمه مطلوب متکی با خرد و عقلانیت در کشور جاری و ساری شود.

آقای روحانی؛ به تصمیم سازان و تصمیم گیران بگویید با زبان تکریم و محبت با منتقدان و معترضان رفتار کنند. آنان فرزندان رشید این ملک هستند و بايد چشم‌ها راشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمدی نژاد و اطرافیانش خراب کردند روحانی و هیچ گس دیگه نمیتونن به راحتی درستش کنن

    • د

      درودبه متن شما

    • بدون نام

      عالی بود.واقعا حرف دل مامردم بوده و هست

    • بدون نام

      رئیس جمهور تدارکچی هست تاریخ همواره تکرار میشود مشکل ما مردم هستیم که نپذیرفتم ذاتا دست از خودخواهی برداریم هر وقت توانستید یک مدیر را براحتی از پشت میز بدون حاشیه جابه جا کنید و هر وقت دست از پارتی بازی، دور زدن همدیگر، منافع طلبی که عامل اول فساد در جامعه سرک کشیدن در امور یکدیگرو.... را در خود تغییر دهیم مطمئن باشید نسل آینده نسلی از مردمانی است که حتی دولتمردانشان مسئولیت پذیر و صادق هستند تاریخ را که بخوانیم بهترین درس عبرت است

    • بدون نام

      وقتی مسئولین برای حفاظت از منافع خود مردم را روبروی مردم قرار میدهند وبین مردم جدایی ایجاد میکند این برای یک کشور بسیار خطرناک است .با این کارهای دولت است که مردم احساس با هم بودن را از دست میدهند وهمیشه احساس میکنند در کشور خود شهروند درجه دو هستند....

    • علی

      افرین ولی دریغ از یه خورده جرات ...

    • بدون نام

      احسنت آفرین واقعا گل گفتی واقعا که حرف دل همه ایرانی‌ها را گفتی

    • ع

      بله البته مردم خراب نکردن وضع اقتصاد حرفش این که جیب دولت خالی وهمش به فکر اشتغال بس این زلزله اومده اخه من میگم هیچ پولی در بساط نداشت که کمک بکنه بعدا میگه جیبدولت اگرجیب دولت براش مهمه جیب ماهم مهمه کسری وخشکسالی ماچرا بدیم ادمین جان بدتان نیاد ماراضی نیستیم وارام نیستیم ونظر میدهیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم مابهترین آدمای روی کره زمین هستند.هرموقع وهرچیزی که ازشون خواستید انجام دادن ..ازرای دادن تاحاضرشدن درتمام مناسبتها وراهپیمیها وکمک به زلزله زدگان.سیل زدگان.وغیره..پس حالا که مردم ازگرانی واختلاس.رانت خواری.نامناسبتها شاکی شدن .ارازل واخلال گرمحسوب میشن؟؟ومیگذاریدتاعده ای اشوبگروفرصت طلب ازاین موقعیتها استفاده کنند وبرچسبش به ملت زده شود

    • بدون نام

      امید فراغت خیلی از مرحله پرت است. محکمترین و مطمئن ترین تکیه گاه مردم اول خدا بعد هم مقام معظم رهبریست نه آقای روحانی که ثبات شخصیتی ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج