۶۵۶۰۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

قیمت هواوی پی اسمارت در اروپا مشخص شد

قیمت هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) ، که پیش تر به نام هواوی انجوی ۷ اس (Huawei Enjoy ۷S) شناخته می‌شد برای عرضه در اروپا مشخص شد.

وبسایت گجت نیوز - پویان ایزدی: قیمت هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) ، که پیش تر به نام هواوی انجوی ۷ اس (Huawei Enjoy ۷S) شناخته می‌شد برای عرضه در اروپا مشخص شد.
قیمت هواوی پی اسمارت در اروپا مشخص شد

اخیراً شایعاتی از منابع موثق شنیده‌شده که نشان می‌دهد گوشی هوشمند هواوی انجوی ۷ اس که به تازگی عرضه شده با نام هواوی پی اسمارت روانه بازار جهانی خواهد شد. در حال حاضر قیمت هواوی پی اسمارت در خارج از چین، جایی که در آن برای اولین بار رونمایی شد، به صورت آنلاین به معرض نمایش گذاشته شده است. اطلاعات نشان می‌دهد که آلمان بیش‌ترین احتمال را برای رونمایی از این دستگاه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی داشته باشد و آن را باقیمت ۲۴۹ یورو (معادل ۲۹۹ دلار) راهی بازار خواهد کرد. همه اطلاعات تا کنون نشان می‌دهد که این گوشی در پایان ماه ژانویه با اروپا می‌رسد.

قیمت هواوی پی اسمارت در اروپا مشخص شد

هواوی پی اسمارت با چیپست Kirin ۶۵۹ همراه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می‌شود. هواوی پی اسمارت مجهز به صفحه نمایش IPS LCD ۵.۶۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۴۲۸ PPI و نسبت تصویر ۱۸:۹ است.

این گوشی هوشمند با رابط کاربری EMUI ۸.۰ اجرا می‌شود و مجهز به اندروید اوریو و باتری ۳،۰۰۰mAh می‌باشد.

در بخش دوربین، Huawei P هوشمند با دوربین دوگانه اصلی، درست مانند بسیاری از گوشی های هوشمند که اخیراً منتشر شده‌اند ، وارد بازار خواهد شد. این دوربین دارای پیکربندی ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی دوربین دوگانه است که توسط یک دوبین سلفی ۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود.

ویژگی های دیگر شامل اسکنر اثر انگشت روی پشت گوشی، دو سیم کارت، میکرو USB، بلوتوث ۴.۲، NFC، ۴G LTE و Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج