۶۵۶۵۷۷
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

ثبت سفارش برنج ممنوع شد

استاندار گیلان، با بیان اینکه ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار گیلان، با بیان اینکه ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده است.

«مصطفی سالاری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به تهیه سند چشم‌انداز توسعه استان اشاره کرد و گفت: اگر به برنامه عملیاتی برسیم می‌توانیم روی سند چشم‌انداز توسعه گیلان کار کنیم.

استاندار گیلان، بر تدوین برنامه زمانبندی شده برای اجرای سند چشم‌انداز توسعه گیلان تأکید کرد و افزود: تشکیل کمیته‌های متعدد یکی از ابزارهای اجرای سند چشم‌انداز توسعه استان است و این کمیته‌ها از هفته آینده به صورت فشرده برگزار می‌شود.

وی در ادامه از پرداخت ۸۴ درصد میانگین مطالبات چایکاران گیلان خبر داد و گفت: سهم دولت به طور کامل پرداخت شده و سهم کارخانه‌ها باقی مانده است.

نماینده عالی دولت در گیلان، با بیان این‌که ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده و واردکنندگان باید ارز آزاد برنج وارد کنند و این دو عامل موجب شده به بازار خوشبین باشیم.

«محمدحسین قربانی» نیز در جلسه مذکور، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دولت لایحه بودجه را در مهلت مقرر قانونی در اختیار مجلس گذاشته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان یادآور شد: کاهش فشار اقتصادی بر مردم خروجی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی است.

وی به تدوین سند چشم‌انداز توسعه گیلان اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات استان از جمله برنامه‌ها در تدوین سند مذکور است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، هم‌چنین با قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، تصریح کرد: مشکلات ملت را باید از زبان آنها بشنویم و در این راستا مردم صفوف خود را از اخلال‌گران نظم در جامعه جدا می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین باعث گرانی کالا در بازار میشود خدا لعنت کند این دولت را که کمر همت بسته برای گرانی و گوشش هم بدهکار صدای معترضین نیست ...

    • jon

      اقامردم پول ندارن برنج ایرانی بخرن همین برنج هندی پاکستانی تایلندی راکه توان خریدش رو دارن وارداتش را ممنوع کردی .ملت حالا متوجه شدید که عامل گرانی همه چیز دولت است در همه امور گرانی ها رد پای دولت پیداست خودتون قیمت ارز و سکه رو با ترفندهای خودتون میبرین بالا وشیره مردم بیچاره رو باتورم وکرانی میدوشین .بعد باحراج سکه باقیمت بالا یک پول کلانی هم ازاین راه بجیب میزنین ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ازشون نگذره اون دنیا هم هست

    • بدون نام

      به اسم حمایت از کشاورز وارداتو ممنوع میکنن ولی در اصل اژ دلال که خودشون هستن حمایت میکنن

    • بابک

      خدا لعنتشون کنه این دولت و مدیرانش غیر بدبختی هیچ چیز برا مردم نداشتن لعنتیا اگه میخاین مردم برنج ایرانی بخرن قیمت برنج درجه یک ایرانی را برسونید به کیلوی پنج تومان تا مردم بدبخت بتونن بخرن

    • مجید ارکانی

      واقعا که,,,,,اگه برنج خارجی نباشه برنج محلی میشه کیلویی 20 هزار تومان,,,,الان هم قشر فقیر جامعه نمیتونن برنج محلی بخرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج