۶۵۷۷۹۰
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

وضعیت بدهکار ۵۰۰ میلیاردی صندوق فرهنگیان

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آخرین وضعیت پرداخت بدهی، بدهکار ۵۰۰ میلیارد تومانی این صندوق را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: اسدالله عباسی سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه گزارش این تحقیق و تفحص تدوین و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است، گفت: زمان قرائت این گزارش در صحن علنی پارلمان باید از سوی هیئت‌رئیسه تعیین شود.

وی با تاکید بر اینکه تخلفات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان احصا و به قوه قضائیه ارجاع شده است، ادامه داد: قوه قضائیه نیز در حال رسیدگی به این پرونده است، البته در روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نیز قوه قضائیه همکاری‌های لازم را با مجلس داشت.

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای پرداخت بدهی ۵۰۰ میلیاردی یکی از متهمان صندوق ذخیره فرهنگیان که به کشور آلمان متواری شده است، گفت: در حال حاضر وکیل این فرد در جهت پرداخت بدهی‌ها به صندوق، پیگیر موارد است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: هنوز قیمت‌گذاری کارشناسانه بر روی اموال این فرد انجام نگرفته است، این فرد در ایران اموالی دارد و هنوز این اموال قیمت‌گذاری نشده و قوه قضائیه در حال حاضر مشغول بررسی روی این اموال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      يه دزد 500 ميليارد تومان پول معلم هاي بيچاره رو ميدزده بعد ميترسيد اسمش و نام ببريد !!!!!!!

    • بدون نام

      این هم خسارت به بیت المال محسوب میشه ؟؟ آیا ؟!

    • ع ا

      من که سر در نمی آورم صندوق از حقوق معلم صندوق شده ، پولش تو جیب غیر معلم ها چیکار میکنه ، گردنشونم کلفت پول ها را پس نمی دهند . دیگه نه به صندوق ها و نه به تعاونی ها میشه اعتماد کرد .

    • بدون نام

      چند وقته می گن وکیلش داره ترتیب برگردوندن پول و می ده وکیل پیاده می رفت المان الان اومده بود پولم اورده بود اگه می خواست بده که بر نمی داشت معلومه که بانصد میلیارد اموال نداره

    • بدون نام

      چند وقته می گن وکیلش داره ترتیب برگردوندن پول و می ده وکیل پیاده می رفت المان الان اومده بود پولم اورده بود اگه می خواست بده که بر نمی داشت معلومه که بانصد میلیارد اموال نداره

    • بدون نام

      اسمشون چیه؟

    • علیرضا

      مهم نیست.نگران هم نشید.دولت باید این مبلغ را از پول نفت برگردونه سر جاش.حالا اینکه اختلاس گر چه اتفاقی براش میفته اون دیگه یک موضوع قضایی ست. دولت این پولها را باید از جیب خودش برگردکنه تا یاد بگیره کارمندان صدیق و معتبری استخدام کنه

    • مردم

      خدایا به فریادمون برس خدایا خودت صاحب قدرتی سرطانی لا علاج براشون بفرست برای خودشون و جد آبادشون ،فرزندانشون و همه ی جنبندگانی که به این اختلاس کنندگان مربوط میشن/ آمین/ خدایا نذار که پس انداز معلمان زحمتکش بر باد بره اونا از گلوی زن و بچه شون گرفتن تا به امیدی پس انداز کنند

    • مهدی

      بنظر بنده باید نام این فرد را فاش کنند و باید در این مورد شفاف سازی کامل صورت بگیره.شفاف سازی حق مردم است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج