اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۱۱۰۰
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

جناب معاون محترم! مردم دوزنه و چندزنه شده‌اند

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: یکی از مسئولان قضایی کشور خبر داده است که فعالیت تلگرام ۹۰درصد کاهش پیداکرده و میلیونها نفر به پیام رسانهای ایرانی مهاجرت کرده اند.

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: یکی از مسئولان قضایی کشور خبر داده است که فعالیت تلگرام ۹۰درصد کاهش پیداکرده و میلیونها نفر به پیام رسانهای ایرانی مهاجرت کرده اند.

این خبر بسیار خوشی است ، به شرطی که واقعیت داشته باشد. نمی دانم رقم ۹۰درصد از کجا آمده اما بر اساس بررسیها، کانالهای تلگرامی که خبر منتشر می کنند حداکثر تا ۳۰درصد از مخاطبان خود را از دست داده اند و آن هم با سرعت خیره کننده استفاده از فیلترشکن بزودی به جای خود برمی گردد!

از سوی دیگر، رسانه های رسمی کشور از جمله خبرگزاریهای فارس و مهر و تسنیم، اطلاع رسانی روی کانال تلگرام خود را متوقف نکرده اند و حتی خبرگزاری محترم قوه قضائیه هم همچنان دارد روی کانال تلگرام خود خبر می فرستد. این هم سندش که چنددقیقه قبل کپی شده!

جناب معاون محترم! مردم دوزنه و چندزنه شده‌اند

آن مقام قضایی می گویند میلیونها مشتری تلگرام به سایر پیام رسانها مهاجرت کرده اند صدالبته صحیح است اما این مشتریان در واقع به مردهای دوزنه یا چندزنه تغییر هویت داده اند! که لابد تاثیرات منفی این تعدد زوجات هم پنهان نمی ماند.

بعدالتحریر: به نظرم خوب است مسئولان محترم توجه کنند که تلگرام یک ابزار است و مهم محتوایی است که در آن می چرخد. اگر ما محتوای درست تهیه کنیم و به جای تلگرام توی فرغون هم بریزیم مشتری خود را پیدا می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.r.a

      متاسفانه دروغ صفت بسیار ناپسند و بدی است که وجهه زشت خودشو این روزها در کشور ما از دست داده و هر کسی به هر بهانه ای به خودش اجازه میده که دروغ بگه...متاسفانه فکر میکنند هدف وسیله را توجیه میکند و این نه تنها راه اسلام نیست بلکه از وسایل شیطان برای جلوه دادن شر به جای خیر است...

    • یوسف اصغرزاده

      عالیه

    • had laleg

      دروغ دروغ و بازهم دروغ

    • ن خ

      از بس دروغ شنیدم دیگه بریدم...

    • بدون نام

      دروغ حناق نیست که.میگه

    • بدون نام

      همه هم قسم شدن به مردم دروغ بگن ولی مردم بلدن چیکار کنن مهم اینه که داریم از تلگرام استفاده میکنیم و میکنیم به امید اینترنت رایگان.....

    • بدون نام

      شما نمیفهمید مردم میخواهند در مورد شما وکاراتون بدونن .فکر کردید الان همه میان چیزهایی که شما میگویید را باور کنند .خیلی در اعتراضات با انها خوب رفتار کردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج