۶۶۱۵۷۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

سلاطین خودروسازی ابتدای هر سال نوی میلادی هر چه در چنته دارند را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رو می‌کنند. از طرف دیگر در بین تمامی نمایشگاه‌‌های جهانی خودرو که سالانه در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود، شرکت‌های خودروسازی روی نمایشگاه دیترویت حساب دیگری باز می‌کنند و دست‌پر در این مراسم گرد هم جمع می‌شوند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: سلاطین خودروسازی ابتدای هر سال نوی میلادی هر چه در چنته دارند را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رو می‌کنند. از طرف دیگر در بین تمامی نمایشگاه‌‌های جهانی خودرو که سالانه در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود، شرکت‌های خودروسازی روی نمایشگاه دیترویت حساب دیگری باز می‌کنند و دست‌پر در این مراسم گرد هم جمع می‌شوند.

با در نظر گرفتن این موارد از آن‌جایی که قلب ما هم مانند شما برای خودروهای جدید و تراز اولِ دنیا می‌تپد، قصد داریم در این مطلب ببینیم این نمایشگاه چه چیزهایی برای عرضه دارد و سلاطین خودروسازی چه چیزهایی را برای رونمایی در این مراسم بزرگ در آستین پنهان کرده‌اند.

معرفی پیکاپ‌های جدید

سلیقه طرفداران خودرو در سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است و خودروهای سدان که روزی پرطرفدارترین خودروها به‌حساب می‌آمدند این روزها جای خود را به انواع مختلف شاسی‌بلند‌ها داده‌اند. پیکاپ‌ها نیز این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و انتظار می‌رود در دیترویت ۲۰۱۸ شاهد معرفی پیکاپ‌های مختلفی باشیم. در همین زمینه انتظار معرفی نسخه ۲۰۱۹ شورولت سیلورادو را از جانب جنرال موتورز داریم. به احتمال زیاد فیات کرایسلر نیز دست‌روی‌دست نخواهد گذاشت و در پاسخ به معرفی شورولت سیلورادو ۲۰۱۹، در این نمایشگاه رام ۱۵۰۰ نسخه ۲۰۱۹ را رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این خودرو رقیب خوبی برای شورولت سیلورادو و تویوتا تاکوما باشد.

فورد F-۱۵۰ نیز با موتور جدید انتظار رونمایی در دیترویت ۲۰۱۸ را می‌کشد، از طرف دیگر در دیترویت ۲۰۱۷ فورد سخن‌هایی از عزم این شرکت برای بازسازی فورد رنجر به میان آورد اما از آن زمان تاکنون خبر دیگری از خودرو مطرح نشده است. با این حساب چه بسا فورد رنجر ۲۰۱۹ نیز در دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شود.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

جالب است بدانید مرسدس بنز نیز وعده داده است تا نسخه‌ای جدید از خودروی پیکاپ مرسدس بنز جی کلاس را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی کند. این خودرو که برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ معرفی شده بود از آن زمان تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده و در سال ۲۰۰۲ شاهد عرضه این خودرو در بازارهای آمریکا بودیم. به لحاظ ظاهری در نسخه جدید مرسدس‌بنز جی کلاس انتظار تغییرات زیادی را نداریم اما گفته می‌شود دستیار صوتی جدید مرسدس‌بنز در این خودرو استفاده شده است.

شاسی‌بلند‌های کراس‌اوور

آکورا پیش از این وعده داده بود که قصد دارد طرحی جدید برای خودروی لاکچری و محبوب RDX خود دراندازد. به این ترتیب با توجه به افزایش محبوبیت این کلاس خودرو، انتظار می‌رود نسخه جدید آکورا RDX ظاهری جذاب و دلفریب داشته باشد. به لحاظ موتوری نیز پیش‌بینی می‌کنیم که این خودرو دستخوش تغییرات فنی زیادی شده است.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

انتظار می‌رود فورد اِج ۲۰۱۹ نیز با ظاهری اسپرت و موتوری قدرتمند در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ حضور پیدا کند، پیش‌بینی می‌شود این خودرو قدرت و جذابیت بیشتری نسبت به فورد فیوژن اسپرت داشته باشد.

سدان‌های جذاب و مشتری‌پسند

کیا فورته ۲۰۱۹ یکی دیگر از خودروهایی است که کیا خبر از حضور این خودرو در دیترویت ۲۰۱۸ داده است. با توجه به تصاویری که کیا از این خودرو منتشر کرده است انتظار داریم با خودرویی طرف باشیم که شباهت‌هایی به برادر بزرگ‌تر خود،‌کیا استینگر دارد. در حال حاضر خبری از ویژگی‌های جدید کیا فورته ۲۰۱۹ به بیرون درز پیدا نکرده است اما با توجه به تمایل کیا به استفاده از فناوری‌های جدید، پیش‌بینی‌ می‌شود فورته ۲۰۱۹ به لحاظ امکانات پیشرفته‌ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم
تویوتا آوالون ۲۰۱۹

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون تویوتا از مدل جدید آوالون به بیرون منتشر کرده است، در دیترویت ۲۰۱۸ با خودرویی طرف هستیم که نسبت به مدل قبلی خود ظاهری اسپرت‌تر دارد. فروش خودورهای سدان فول سایز این روزها با رکود روبرو شده است و تویوتا امیدوار است آوالون ۲۰۱۹ تکانی به این بازار راکد بدهد.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

کوپه‌های تادندان مسلح

در دیترویت ۲۰۱۸ شاهد بازگشت دومین نسل از کوپه هاچ‌بک هیوندای ولستر خواهیم بود. این خودرو به لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی تغییرات زیادی را شاهد نبوده است اما در داخل هیوندای ولتسر مدل ۲۰۱۹ شاهد حضور سیستم اینفوتیمنت حرفه‌ای هستیم که در خودروهایی با این رنج قیمت کمتر مشاهده می‌شود.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

حضور پررنگ فناوری‌های جدید در خودروها

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ گلچین‌ بهترین‌هاست و خبر رسیده است که آئودی قصد دارد این مراسم را به فال نیک گرفته و آئودی A۷ خود را برای اولین بار در خاک آمریکای شمالی به نمایش بگذارد. خودروی آئودی A۷ که در این نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود به امکانات پیشرفته‌ زیادی مجهز است و چندین صفحه‌نمایش لمسی به همراه نورپردازی داخلی در کابین خودرو را می‌توان از مواردی دانست که جلوه آئودی A۷ را پررنگ‌تر می‌کند.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

به احتمال زیاد شاهد نسخه‌ای جدید از فولکس‌واگن جِتا نیز خواهیم بود. انتظار می‌رود مدل جدید فولگس‌واگن جتا نسبت به مدل‌های قبلی این خودرو که در آمریکا فروش خوبی‌ داشته‌اند به لحاظ ظاهری زیبا‌تر طراحی شده باشد. از طرف دیگر امیدواریم بعضی از فناوری‌های پیشرفته‌ای که در مدل‌های جدید فولکس‌واگن گلف یا تیگوآن شاهد آن‌ها بودیم را در فولکس‌واگن جتا مشاهده کنیم.

خبرهای جدیدی نیز از عزم مرسدس‌بنز برای رونمایی سری جدید خودروهای AMG خود به‌گوش می‌رسد. این‌گونه که پیداست این خودروها به سیستم الکتریکی ۴۸ ولت‌ برای پشتیبانی از فناوری هیبرید بهره گرفته‌اند.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

برای آن‌دسته از هواداران خودروهای هیبریدی خبرهای بهتری نیز داریم،‌ جالب است بدانید هوندای اینسایت نیز قرار است در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رخ‌ نشان دهد. این خودرو که نسخه‌های قبلی آن چندان جذاب به نظر نمی‌رسیدند در مدل جدید ظاهری مشتری‌پسند‌تر دارد و انتظار می‌رود یکی از هیبریدی‌های پرطرفدار دیترویت ۲۰۱۸ باشد.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

معرفی خودروهای مفهومی

امکان ندارد در قسمتی از دنیا شاهد برگزاری نمایشگاه‌ خودرو باشیم و در این مراسم شرکت‌های بزرگ خودروسازی، نسخه‌های مفهومی خودروهای خود را به نمایش نگذارند. در نتیجه بدون شک دیترویت ۲۰۱۸ نیز میزبان خودروهای مفهومی مختلفی خواهد بود.

خودروی مفهومی اینفینیتی Q inspiration پیش از این تنها از قسمت پشت به نمایش گذاشته شده بود و در نتیجه چشم انتظار هستیم تا قسمت جلوی این خودرو نیز در دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شود.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

لکسوس نیز به احتمال زیاد نسخه مفهومی خودروی LF-۱ Limitless را رونمایی خواهد کرد، در حال حاضر خبر زیادی از این خودروی رمز‌آلود لکسوس به بیرون منتشر نشده است اما انتظار داریم با یک شاسی‌بلند خوش‌قد‌وبالا طرف باشیم.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

گفته می‌شود که شرکت خودروسازی چینی GAC نیز خودروی مفهومی الکتریکی خود را در دیترویت ۲۰۱۸ به نمایش خواهد گذاشت، به احتمال زیاد نام این شرکت تاکنون به گوش شما نخورده است اما پیش‌بینی می‌کنیم در آینده از خودروهای GAC بیشتر بشنویم.

حاشیه‌های نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

شایعات زیادی در خصوص عزم شورولت برای رونمایی از مدل جدید کوروت C8 به گوش می‌رسد اما از آنجایی که کوروت ZR1 به تازگی معرفی شده، حتی احتمال رونمایی مدل مفهومی کوروت C8 در دیترویت ۲۰۱۸ بعید به نظر می‌رسد. از طرف دیگر مدت‌های زیادی است که دستی بر سر مینی‌کوپر هارت‌تاپ کشیده نشده است با این حساب چه بسا در دیترویت ۲۰۱۸ خبرهای خوشی را از این خودروی دست‌داشتنی شاهد باشیم.
هر آنچه از نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ انتظار داریم

سعی کردیم تمامی اطلاعاتی که از دیترویت ۲۰۱۸ تاکنون به بیرون منتشر شده است را با شما در میان بگذاریم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات خوبی در این زمینه دارید ما و سایر کاربران را در قسمت نظرات بی‌خبر نگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمایشگاه های خودرو ایرانم واقعا دیدنیه توش سمند ال اکس و وانت ال 90 نشون ملت میدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج