۶۶۴۹۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساعی به تکواندو برمی‌گردد

چند هفته قبل سیدمحمد پولادگر با پیروزی در انتخابات فدراسیون تکواندو توانست برای ٤‌سال دیگر ریاست این مجموعه را برعهده داشته باشد.

شهروند: چند هفته قبل سیدمحمد پولادگر با پیروزی در انتخابات فدراسیون تکواندو توانست برای ٤‌سال دیگر ریاست این مجموعه را برعهده داشته باشد. با وجود این‌که رئیس تکواندو مخالفان سفت و سختی داشت؛ اتفاقات اخیر به خوبی نشان می‌دهد که فضا درحال تغییر کردن است و آشتی‌کنان‌های بزرگی در راه است.
برکناری بی‌باک قطعی شد؟
المپیک برزیل نقطه آغاز بحران و ناکامی‌های تکواندوی ایران بود که در دو‌سال اخیر همواره وجود داشته است و هیچ نتیجه خوبی هم در این مدت گرفته نشده است. درحال حاضر هم ناکامی‌های سریالی با سرمربیگری مهدی بی‌باک ادامه دارد و در آخرین مسابقات که گرنداسلم چین بود از ٧ نماینده ایران فقط سجاد مردانی به مدال برنز رسید و سایر نفرات در همان مراحل اول حذف شدند! این ناکامی بزرگ باعث شده که کادرفنی تیم‌ملی تکواندو در آستانه تغییرات اساسی باشد. البته قبل از گرنداسلم چین هم شایعاتی درباره برکناری بی‌باک شنیده شده بود که حالا با ناکامی به وجود آمده این تغییر قطعی به نظر می‌رسد و به‌زودی شورای فنی فدراسیون تغییرات را اعمال خواهد کرد.
دست یاری پولادگر به سوی مخالفان
در حاشیه ناکامی‌های تکواندو البته با یک اتفاق بزرگ یعنی تغییر رویکرد پولادگر نسبت به منتقدان و قهرمانان سابق این رشته روبه‌رو هستیم. اختلافات ‌هادی ساعی و پولادگر در ماه‌های اخیر و قبل از انتخابات فدراسیون تکواندو به اوج رسیده بود. حتی قهرمان سابق تکواندو از یکی دیگر از کاندیداها به شدت حمایت کرد تا بلکه پولادگر از ریاست کنار برود. البته به جز ساعی بسیاری دیگر از چهره‌های نام آشنا تکواندوی ایران با پولادگر اختلافات اساسی داشتند ولی گویا در شرایط کنونی آتش بس برقرار شده و قرار است اختلافات کنار گذاشته شود. پولادگر به این نتیجه رسیده اگر رضایت قهرمانانی چون ساعی را جلب نکند، چهار‌سال سیاه را پشت سر خواهد گذاشت وبه همین ترتیب از روزهای قبل اخباری در رابطه با همکاری این دو نفر شنیده شد.
همکاری ساعی با فدراسیون

فرهادیان، مدیر تیم‌های ملی تکواندو با اعلام خبر برگزاری نشست بین هادی ساعی و محمد پولادگر گفته است: «ما برای ساعی به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار المپیکی تاریخ کشور احترام زیادی قایل هستیم. حتما فدراسیون تلاش می‌کند و باید از توان ساعی استفاده کند. البته قبل از این هم ما قهرمان‌های صاحب‌نام را جدا از بدنه فدراسیون ندانستیم. حتما در آینده‌ای نزدیک از توانایی‌های ساعی استفاده خواهیم کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج