۶۶۸۳۳۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

احتمال عفو بابک زنجانی در صورت رفع مال

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه قرار بود مذاکره با شرکای زنجانی برای پرداخت جزای نقدی او محرمانه باشد، گفت:‌ مقرر بود تا وصول نتیجه یعنی پرداخت محکوم به که معادل یک میلیارد ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰هزار یورو است طرفین مفاد این قرارداد را بصورت محرمانه حفظ کنند و رسانه‌ای نشود و این موضوع مورد تایید مقامات امنیتی وقضایی بود.

خبرگزاری ایلنا: وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه قرار بود مذاکره با شرکای زنجانی برای پرداخت جزای نقدی او محرمانه باشد، گفت:‌ مقرر بود تا وصول نتیجه یعنی پرداخت محکوم به که معادل یک میلیارد ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰هزار یورو است طرفین مفاد این قرارداد را بصورت محرمانه حفظ کنند و رسانه‌ای نشود و این موضوع مورد تایید مقامات امنیتی وقضایی بود.

رسول کوهپایه زاده در رابطه با اظهارات اصغر هندی مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت که اعلام کرده که شرکای خارجی بابک زنجانی قصد پرداخت بدهی او را دارند گفت: متاسافانه آقای هندی برخلاف تصمیماتی که در مذاکرات فی‌مابین صورت گرفته و مقرر شده بود که تا حصول نتیجه این مساله محرمانه بماند، این موضوع را رسانه‌ای کردند.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه مذاکره با شرکای خارجی زنجانی در یکی از کشور‌های خارجی صورت گرفت است، تاکید کرد: مقرر شد تا وصول نتیجه یعنی پرداخت محکوم به که معادل یک میلیارد ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰هزار یورو است طرفین مفاد این قرارداد را بصورت محرمانه حفظ کنند و رسانه‌ای نشود و این موضوع مورد تایید مقامات امنیتی وقضایی بود.

وی افزود: اگر افراد می‌گویند که دغدغه استیفا حقوق بیت‌المال را دارند نباید با اظهار نظر‌های غیر مسئولانه این قرارداد را به خطر بندازند.

کوهپایه‌زاده گفت: پیش‌نویس قرارداد حاضر است و به نقطه‌ای رسیدیم که اگر با تدبیر عمل شود می‌توان این مبلغ را وصول کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا پرداخت محکوم‌به تاثیری در اجرای حکم بابک زنجانی دارد یا خیر گفت: قطعا این موضوع تاثیر دارد در خود حکم که در دیوان عالی کشور تایید شده است مقرر شده در صورت رد مال می‌توان از مزایای ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی استفاده کرد. این ماده به عفو اشاره کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی شد؟ با پول حل شد اختلاس؟

    • بدون نام

      باز هم برد با اونهاست به فرض که این پول را پرداخت کنند این افراد خارجی با زنجانی مدت یک دهه است که یک پول مفت را به چنگ اوردند واگر بگیم که این مبلغی را به همراه یک سری اموال که قطعا با اغماص وبخششش قانون همراه بوده به ما تحویل دهند به جرات سود پولی است که تا امروز با ان کار کرده اند ایا اگر میرفتند یک بانک این مقدار سرمایه در اختیار شان قرار میداد که در سراسر جهان سرمایه گذاری کنند . این شخص باید تاوان این سودجوی را پرداخت کنه وبا اعدام او پس از دریافت پول درسی خواهد شد که دیگر کسی جرات این کار را به خود ندهد

    • بدون نام

      خدا کند عفو ،باعث تداوم فساد و پایمال کردن بیت المال نگردد.

    • بدون نام

      ییادمه سالهای ۵۸،۵۹یه مایه داری رو بازداشت کرده بودند وتحت بازجویی از کجا اورده ای قرار داده بدوند،طرف میگفت برا اینکه ثابت کنم زمان نیاز دارم وحاضرم اموالی رو که دارم بدهم ولی یه نامه بدین بمن که شهرداری فضای سبز وپارک دورمیدان ازادی شهر رو بمن بده ظرف ۳سال متوجه میشید از کجااورده ام

    • جانباز

      یک نفررااعدام کردندسرمایه دارشمالی رامیگم چی شدپولهایی که بابک برگرداندبه هرایرانی۲۹۵میلیون تومان میرسد اگراعدام شودکل پول مال تاجیکستان وهند میشودخواهشا نگیداعدام بگذارپول برگردد البته اگراقایان قبرش رانکنده باشندمثل ان۴میلیارددلارکه به ایران نرسید مستقیم رفت به حساب ازمابهتران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج