۶۶۸۹۶۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشایی محور رشت - قزوین ممکن نیست

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از انسداد محورهای پونل و خلخال و همچنین رشت-قزوین و بالعکس خبر داد و گفت: به دلیل شدن بارش‌ها و کولاک عملیات برف‌روبی در محورهای مذکور غیرممکن است.

خبرگزاری فارس: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از انسداد محورهای پونل و خلخال و همچنین رشت-قزوین و بالعکس خبر داد و گفت: به دلیل شدن بارش‌ها و کولاک عملیات برف‌روبی در محورهای مذکور غیرممکن است.

محمدرضا نازک‌کار در رشت با اشاره به عملیات برف‌روبی راهداران گیلان در سطح استان اظهار کرد: علیرغم بارش سنگین برف در گیلان همچنان راهداران با حضور در گردنه‌ها و مسیرهای برف‌گیر حاضر و در حال بازگشایی محورها هستند.

وی با اعلام اینکه راهداران در ۱۶ شهرستان و ۹ راهداری سیار ارائه خدمت می‌کنند، افزود: راهداران در قالب ۴۱ اکیپ راهداری به همراه ۴۸۲ نفر راهدار و ۲۷۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک با مدیرت اداره‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های استان گیلان در حال بازگشایی راه‌های استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اعلام اینکه در برخی از گردنه‌های استان گیلان بالای یک متر و ۴۰ سانتی‌متر برف نشسته ، گفت: راه‌های اصلی و فرعی استان کماکان باز هستند اما در برخی از محورهای استان شاهد انسداد راه‌ها هستیم.

نازک‌کار با اشاره به انسداد راه در محور پونل به خلخال افزود: محور پونل به خلخال به لحاظ حفظ جان و مال مردم توسط راهداری با همکاری پلیس‌راه استان بسته‌شده است.

وی افزود: محور پونل به خلخال به دلیل اینکه بهمن‌گیر است و هم‌اکنون نیز کولاک در آن منطقه شدت گرفته عملیات بازگشایی راه و تردد را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: عملیات برف‌روبی محور پونل به خلخال پس از فروکش کردن شدت بارش‌ها آغاز خواهد شد.

نازک‌کار همچنین به مسدود شدن راه مواصلاتی گیلان و قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: جاده رشت و قزوین و بالعکس نیز به دلیل عدم دید کافی در منطقه کوهین استان قزوین بسته‌شده است.

وی از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری در محورهای برف‌گیر خودداری کنند و گفت: از همه هم‌وطنان و هم استانی‌ها انتظار می‌رود در صورت اینکه ضرورتی برای سفر به سایر استان‌ها را ندارد از مسافرت خودداری کنند تا وضعیت به شرایط عادی برگردد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اعلام اینکه عملیات برف‌روبی محور رشت قزوین و بالعکس فعلاً ممکن نیست، افزود: زمان بازگشایی محور رشت قزوین و بالعکس هنوز قابل اعلام نیست چون بارش برف به‌صورت کولاک بسیار شدید است و راهدارها توانایی دید بیش از چهار متر را نیز ندارند و ممکن است در عملیات برف‌روبی به دره سقوط کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب! بگو دستگاه برف روب نداریم.چرا بی مسولیتی تون رو توجیه میکنید

    • بدون نام

      یک نمکدان نمک کف جاده نریختی دست رودست گذاشته این شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج