۶۶۹۱۰۸
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش ایران به اظهارات پادشاه اردن علیه ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: سیاست اصولی، پایدار و تغییرناپذیر جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به صلح، ثبات و امنیت منطقه‌ای است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: سیاست اصولی، پایدار و تغییرناپذیر جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به صلح، ثبات و امنیت منطقه‌ای است.

بهرام قاسمی با اشاره به اظهارات اخیر پادشاه اردن و طرح موضوعاتی پیرامون سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، این سخنان را مغایر واقعیت‌ها و خواست مردم و اکثریت کشورهای منطقه برای استقرار صلح و امنیت پایدار خواند.

این دیپلمات ارشد کشورمان با اشاره به ادعاهایی مانند "هلال ایرانی" و "دخالت های ایران در منطقه " گفت: این‌گونه اظهارات نمی‌تواند نقش ثبات ساز و تلاش بی‌وقفه ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به ایجاد امنیت را نفی کند و نادیده انگارد.

وی افزود: بیان این سخنان در شرایط خطیر و سخت کنونی منطقه به هیچ‌وجه نمی‌تواند تامین‌کننده منافع دولت‌ها و مردم منطقه باشد و صرفا به سود بدخواهان، اشغالگران و متجاوزینی است که آرامش، توسعه اقتصادی، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور های این منطقه حساس از جهان را بر نمی‌تابند و تا زمانی که اراده‌ای جدی برای یافتن و توجه و تمرکز بر ریشه‌های اصلی بحران و تنش‌های موجود وجود نداشته باشد و سیاست‌های مغایر با مصالح و منافع مردم اتخاذ شود، چشم‌اندازی روشن برای تحکیم ثبات و امنیت پایدار در خاورمیانه وجود نخواهد داشت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به ایده‌های نوین و متعدد جمهوری اسلامی ایران در برقراری محیطی خالی از تنش میان کشورهای منطقه همانند ایده ایجاد مجمعی برای گفت‌وگوهای منطقه‌ای در خلیج فارس، تصریح کرد: سیاست اصولی، پایدار و تغییرناپذیر جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به صلح، ثبات و امنیت منطقه‌ای است و از هر فرصت ممکن به منظور دعوت از دیگر کشورها برای گفت‌وگو و فراهم شدن زمینه‌های لازم برای کمک به پایان دادن مشکلات و معضلاتی که در منطقه وجود دارد، استفاده کرده است.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: دعوت به انجام گفت‌وگوهای سازنده و معطوف به نتیجه‌ای سازنده در جهت زدودن سوءتفاهم‌ها و آغاز همکاری جمعی در منطقه همچنان پابرجاست و ما چون همیشه از ایده‌های مثبت و آرام‌بخش به منظور تقویت صلح و ثبات هر چه بیشتر در منطقه استقبال می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلیشه ایست، کاربردی و تاثیر گذار ایراد بفرماييد.

    • آرش

      سران اسرائیل پرست و دیکتاتور عرب ، هر روز به ما اهانت میکنن و مسئولین دولت ما هم فقط پاسخ استقبال میکنیم رو تکرار میکنن !!

    • بدون نام

      چه حال بدیه همیشه،همه علیه ایران حرف بزنند

    • بدون نام

      عبدالله اردني حرامزادهست غلط كرده حرفهاي مزخرف ودروغ عليه ايران زده اين نوكر امريكايي مادرش امريكاييه و جاسوس cia و غلام ونوكر امريكاست هر چه بگندد نمکش مي زنند واي به روزي كه ب گندد.نمک.

    • بدون نام

      ما فقط بی توجه به صحبت‌های این عربا باید سعی کنیم به آمریکا و اروپا نزدیک بشیم بعدش اینا خودشون لال میشن در غیر اینصورت ده تا زنبور عسل ی زنبور خرمایی رو هم میکشن والسلام

    • بدون نام

      ماباید فقط به جوانان خودمان متکی باشیم نه به آمریکا و غرب .دیدیم در زمان جنگ تمام غرب و شرق و دولتهای عرب پشت صدام بودند ولی نتوانستند کاری بکنند وابستگی به آمریکا جز ذلت و خواری چیزی به دنبال نخواهد داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج