۶۶۹۵۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تصاویر مایکروسافت بند۳ منتشر شد

مایکروسافت ساخت دستبند هوشمند بند ۳ را زمانی متوقف کرد که هنوز دستبند‌های سلامتی مشتری زیادی در بازار نداشت، در این بین تصاویر از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ منتشر شده است که از بهینه‌سازی‌هایی نسبت به مایکروسافت بند ۲ در این دستبند حکایت دارد.

فارنت: مایکروسافت ساخت دستبند هوشمند بند ۳ را زمانی متوقف کرد که هنوز دستبند‌های سلامتی مشتری زیادی در بازار نداشت، در این بین تصاویر از نمونه‌ اولیه مایکروسافت بند ۳ منتشر شده است که از بهینه‌سازی‌هایی نسبت به مایکروسافت بند ۲ در این دستبند حکایت دارد.

از قرار معلوم در دست‌بند مایکروسافت بند ۳ از سنسورهای Electrocardiogram استفاده شده بود و در نتیجه دست‌بند مایکروسافت بند ۳ می‌توانست با دقت بیشتری ضربان قلب کاربر را تشخیص دهد. از طرف دیگر میزان سطح استرس و همچنین فشار خون کاربر را نیز این دستبند در کنار درجه حرارت بدن وی می‌توانست تشخیص دهد.
تصاویر مایکروسافت بند۳ منتشر شد

به این ترتیب دست‌بند مایکروسافت بند ۳ با زیر نظر گرفتن فرآیند‌های حیاتی بدن فرد میزان سلامت وی را گزارش می‌داد. اگر خاطر شما باشد مایکروسافت بند ۲ در برابر آب تا حدی مقاوم بود اما این‌گونه که پیداست مایکروسافت بند ۳ کاملاً در برابر آب مقاوم بوده است.

در نتیجه دست‌بند مایکروسافت بند ۳ گزینه خوبی برای شناگران بود تا تعداد نفس‌ها در هر دقیقه و تپش قلب کاربر را در حین شنا کردن رصد کند. از روی تصاویری که از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ به بیرون منتشر شده است می‌توان حدس زد که این دستبند نسبت به مایکروسافت بند ۲، باریک‌تر طراحی شده بود.
تصاویر مایکروسافت بند۳ منتشر شد

در کنار این موارد مایکروسافت یک شارژ جدید نیز برای مایکروسافت بند ۳ در نظر گرفته بود تا میزان شارژ این دستبند تندرستی از ۱.۵ ساعت به ۱ ساعت کاهش پیدا کند. در مایکروسافت بند ۳ یک اسکنر برای خواندن تگ‌های RFID نیز تعبیه شده بود.
تصاویر مایکروسافت بند۳ منتشر شد

با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که از دستبند تندرستی مایکروسافت بند ۳ هم اکنون در اختیار داریم می‌توان گفت این دستبند اگر عمرش به دنیا بود محصول خوبی از کار در می‌آمد، اما رقابت تنگاتنگی که در دنیای فناوری وجود دارد اجازه عرضه اندام به مایکروسافت بند ۳ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج