جاباما
۶۶۹۵۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...

همانطور که در زیر مطالعه می کنید این ستاره ها گذشته دردناکی و گاهی وحشتناکی داشته اند و درد و رنج فراوانی را متحمل شده اند، ولی حالا به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...





برترین ها: همانطور که در زیر مطالعه می کنید این ستاره ها گذشته دردناکی و گاهی وحشتناکی داشته اند و درد و رنج فراوانی را متحمل شده اند، ولی حالا به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

شارلیز ترون

این هنرپیشه و مدل زیبای آفریقایی در 15 سالگی شاهد بدترین و وحشتناک ترین صحنه عمرش بوده است. پدر او دائم الخمر بود و همیشه با مادر شارلیز در حال مشاجره و دعوا بود که یک روز او به مادر شارلیز حمله می کند و هر دوی آنها را به مرگ تهدید می کند. مادر شارلیز برای دفاع از خود و دخترش در مقابل چشمان او، شوهرش را به ضرب گلوله از پا درمی آورد.

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...

اپرا وینفری

ستاره مشهور تلویزیون یعنی اپرا زندگی سختی را پشت سر گذاشته است. پدر و مادر او دو نوجوان بودند که در فقر او را به دنیا آوردند و خیلی زود هم از یکدیگر جدا شدند. اپرا در می سی سی پی به دنیا آمد و پس از آنکه به ویسکانسین نقل مکان کردند، در ۹ سالگی دائماً از سوی اقوام مورد تجاوز قرار می گرفت. به خاطر چنین ضربه هایی او به مواد مخدر و الکل رو آورد. او یک زایمان زودرس نیز داشت و البته پسرش خیلی زود بعد از تولد مرد. وقتی او به عنوان گزارشگر تلویزیونی کارش را شروع کرد، همه چیز کم کم برای او رنگ امید گرفت.

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...

شنایا تواین

این خواننده کانادایی هم به سهم خودش سختی های زیادی را تجربه کرده است. او در فقر بزرگ شد تا جائی که در منزلشان هیچ چیز برای خوردن نداشتند. او در ۲۱ سالگی در تصادفی مادر و پدرخوانده اش را از دست داد و از آن به بعد خودش از ۳ خواهر و برادرش مراقبت کرد. نکته قابل توجه این است که طبق مطالعات دانشمندان دانشگاه تورنتو و دانشگاه کالیفرنیا و بر اساس نسبت های طلایی هندسی، تواین بی نقص ترین چهره دنیا را دارد.

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...

دمی مور

دمی از یک پدر نوجوان دایم الخمر و یک مادر با اختلال دوقطبی به دنیا آمد و پدرش هیچ وقت در کنارش نبود. پدرخوانده اش بخاطر اعتیادهای مختلفش همیشه در کاریابی مشکل داشت و خانواده آنها ۱۵ بار اسباب کشی کرد. والدین او هر دو به شدت دایم الخمر بودند و خشونت فیزیکی همیشه بین آنها وجود داشت. در سال ۱۹۸۰ پدرخوانده او خودکشی کرد. دمی بعد از ترک تحصیل توانست در General Hospital نقشی به دست آورد و از آن به بعد زندگی او عوض شد.

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...

کیانو ریوز

این بازیگر موفق در زندگی اش بارها قلبش شکست. پدر کیانو وقتی که خیلی بچه بود او را ترک کرد. در سال ۱۹۹۳، او بهترین دوستش، ریور فینیکس، را بخاطر اوردوز مواد مخدر از دست داد. در ژانویه ۲۰۰۰، کیانو و همسرش، جنیفر سایم، دختر مرده به دنیا آمده شان، اِیوا، را به خاک سپردند. درست یک سال بعد جنیفر کنترل اتومبیلش را از دست داد و در تصادفی وحشتناک مرد.

چهره هایی با گذشته دردناک و غم انگیز...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخخخخخخخخخخخخخخخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج