۶۷۰۸۶۶
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد در اعتراضات اخیر

سکوت احمدی نژاد پس از جنجال‌ها و رفتارهای ساختار شکنانه‌اش، کمی عجیب به نظر می رسد. هرچند برخی اطرافیانش اخیرا تحرکاتی را برای برپایی تجمع آغاز کرده‌اند.

نامه‌ نیوز نوشت: سکوت احمدی نژاد پس از جنجال‌ها و رفتارهای ساختار شکنانه‌اش، کمی عجیب به نظر می رسد. هرچند برخی اطرافیانش اخیرا تحرکاتی را برای برپایی تجمع آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز، درباره سکوت احمدی نژاد و اقدام اطرافیان او برای گرفتن مجوز تجمع می گوید: ایشان دو دور نماینده ملت بوده اند؛ رئیس جمهور بوده اند؛ سرد و گرم روزگار چشیده اند؛ تلخ و شیرین های روزگار را دیده اند؛ توصیه من به ایشان این است که بهتر آن است که از بعضی از اطرافیان تأثیر نپذیرند و مستقل و سنجیده فکر کنند. به ویژه آنکه مقام معظم رهبری هم ایشان را به عنوان عضوی از مجمع تشخیص مصلحت نظام، منصوب کرده اند.

وی گفت: بایستی اعتماد رهبری را ارج بگذارد و در شان و جایگاه فردی که مصالح نظام را می خواهد، عمل کند. بایستی آقای احمدی نژاد جایگاه خودشان را بشناسند. امیرالمؤمنین می فرمایند: «خدا رحمت کند فردی را که قدر خود را بداند و جایگاه خویش را بشناسد.» این حرف بزرگی است و همه بایستی در آن تدبیر کنند. آنچه را که در کمال احترام خطاب به آقای احمدی نژاد می گویم -چون با توهین و برخورد بد، مخالفم- این است که بایستی به این موارد توجه کنند. برخی از اطرافیان ایشان مسئله هایی دارند که نباید این موارد به حساب آقای احمدی نژاد گذاشته شود. مصالح نظام ایجاب می کند هم شان خودشان و هم مصالح نظام را پاس بدارند. انسان بایستی خودش را در مقابل گفتارش، مسئول بداند.

احمدی نژاد درباره تجمعات اخیر سکوت کرد تا این اتفاقات را پای او ننویسند

امیررضا واعظ آشتیانی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، اظهار داشت: نه تنها آقای احمدی نژاد، هر فردی که یک موضوعی را مکرر دنبال می کند، یک سناریو دارد. مطمئناً یک هدفی را دنبال می کند. افراد دیگری را هم سراغ داریم که در نظام هستند و موضوعاتی را مطرح می کنند. هیچ کس بدون مقدمه به موضوعی ورود نمی کند. تنها بحث بر سر آقای احمدی نژاد نیست. افراد دیگری را هم که رصد می کنید، بیشتر دنبال این هستند که در عرصه سیاسی، تبدیل به یک وزن شوند و در حقیقت لیدر شوند. حالا این سناریوها و مباحثی را که مطرح می کنند، بدون در نظر گرفتن درستی و غلطی آن، برای ماندگاری در فضای سیاسی کشور و در عین حال مطرح کردن این موضوع که تفکری دیگر هم وجود دارد.

این فعال سیاسی اصول گرا در ادامه اظهار داشت: سکوت احمدی نژاد در جریان اعتراض های اخیر، شاید به این دلیل باشد که آن را به پای او ننویسند. به هرجهت بهانه جویی توسط برخی از افراد وجود دارد که هر اتفاقی را ارتباط به فردی بدهند. تحلیل من این است که اگر احمدی نژاد در طول اعتراض های گذشته حرفی می زد چه بسا سرشاخه هایی که خودشان مسبب آن ناآرامی بودند، همه اتفاقات را منتسب به او می کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب چون آقای احمدی نژاد معمم نیست نباید هر بهتانی را به او نسبت داد برادر من نمی دانستم که آقای احمدی نژاد جنجال خود را در مورد حوادث اخیر از تهران آعاز نکرد و از شهرهای دیگر آغاز کرد جناب برای هم روشن هستش که آغازگر شلوغی های اخیر چه کسی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      احمدی نژاد بهتر از حسن روحانی بود.روحانی فقط حرف میزنه و شعار میده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی زیر آوارهای احمدی نژاد له شده نمی تونه معجزه کنه .یازده حکم بر علیه احمدی نژاد تا به حال صادر شده .کلی هم پرونده ی باز داره

      • امید

        درود بر احمدی نژاد . هیشکی مثل ایشون به مردم خدمت نکرد . از یارانه تا کارای مفید . من واقعا برای بعضی ها متاسفم که بی دلیل به احمدی نژاد اتهام می زنند

    • بدون نام

      حرفی هم برای زدن داره؟....بزرگترین درد سری که درست کرده همین تعاونی اعتبارهااست که معضل بزرگ مملکت شده هیچ کس نمی تونه دست و پاشو جمع کنه کوچکترین عواقب این بانکهای بی مجوز ، شلوغی های اخیر بود......می خواد حرف هم بزنه؟

    • سرباز وطن

      از خجالت آب شده چی داره بگه کشور را به نابودی کشانده حالا طلب کار هم شده بنظر من باید محاکمه بشه و جوابگوی این همه خسارتی که به کشور زده به اشد مجازات برسه هیچ جای دنیا اينجوري نیست که فردی بیاد این همه خسارت به ملت و کشور بزنه بعدش هم طلب کار بشه متاسفم که با این آدم تا حالا برخورد نشده!!!

      پاسخ ها

      • بی طرف

        خدالعنتش کنه دردوره اوکرانی صددرصد رفت بالا

    • بدون نام

      روحانی یازده هزار میلیارد دلار رو اخیرا قبل از خزانه..،،،حالا بازم بگو زیر احمدینژاد له شد متاسفم برات.؟!

    • سرباز وطن

      ملت را با 45000 تومان یارانه بدبخت کرد درصورتیکه با آن گرانی که ببار آورد ميبايست به هر نفر 450000هزارتومان ميداد مثل این بود که هزار تومان از جیب ملت برداشت کرد صد تومان پس داد يه عده فقط 45000 هزار تومان را می بينن متاسفانه ولی متوجه نیستند که چه بلایی سر شان آمده

    • یکتا

      دوستان مواظب باشی از همه قشر مامور شده اند خواسته و ناخواسته خادم ملت رو تبدیل کنن به هولوکاست که هر کس خواست از خادم ملت حرفی بزنه کاری با او بکنن که اروپا با مخالفین هولوکاست میکنه اینطور هم که پیش داره میره در اینده نزدیک نام احمدی نژاد جرم محسوب خواهد شد

    • باقر رمزی باصر

      چیزی برای گفتن نداره
      همه بگم بگم ها رو گفته دیگه
      حیوونکی گناه داره بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج