۶۷۲۲۹۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

وضعیت نامشخص اکران «من یک ایرانی ام»

پس از اعتراضات مختلفی که نسبت به برخی از تصمیم های شورای صنفی نمایش صورت گرفته، روز گذشته شنیدیم که این شورا در جدیدترین تصمیم خود قصد دارد در گروه کورش دو فیلم را به صورت متوالی و در عرض دو هفته به نمایش درآورد.

بانی فیلم:پس از اعتراضات مختلفی که نسبت به برخی از تصمیم های شورای صنفی نمایش صورت گرفته، روز گذشته شنیدیم که این شورا در جدیدترین تصمیم خود قصد دارد در گروه کورش دو فیلم را به صورت متوالی و در عرض دو هفته به نمایش درآورد.
وضعیت نامشخص اکران «من یک ایرانی ام»
در حالی که اعتراضات به تصمیمات چند ماه اخیر شورای صنفی نمایش توسط سینماگران به بالاترین حد ممکن رسیده، برخی شنیده ها حکایت از این دارد که براساس تصمیم این شورا قرار است در دو هفته متوالی و در گروه کورش دو فیلم سینمایی به نمایش درآیند.
از چهارشنبه هفته گذشته فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به کارگردانی محسن محسنی نسب در سکوت خبری و بدون اعلام رسمی شورای صنفی نمایش در گروه کورش روی پرده رفته است. گروهی که پیش تر در آن فیلم سینمایی «خانه کاغذی» اکران بود و نمایش آن تنها شش هفته به طول انجامید.
اما نکته تعجب برانگیز این است که در این بحبوحه ترافیک اکران فیلم ها، تصمیم عجیب شورای صنفی در نمایش دو فیلم متوالی در گروه کورش است.
براساس شنیده ها، با توجه به اعتراض شدید احمد نجفی تهیه کننده فیلم سینمایی «من یک ایرانی ام» نسبت به تاریخ نامناسب نمایش فیلمش، شورای صنفی در جلسه ای اضطراری در روز ۱۱ بهمن ماه اعلام کرد فیلم «من یک ایرانی‌ام» در همین روز در سینما‌های سراسر کشور اکران شود و اگر سازندگان برخلاف تصمیم این شورا اقدام کنند طبق آئین نامه عمل خواهد شد!
در این جلسه همچنین اعلام شد که فیلم «پشت ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی به سرگروهی کورش در تاریخ ۲۵ بهمن ماه روی پرده می رود و اکران فیلم «من یک ایرانی ام» نیز مانع اکران قرارداد بعدی سرگروه کورش نخواهد شد.
با توجه به اکران نشدن «من یک ایرانی ام» در تاریخ اعلام شده، گویا قرار است نمایش این فیلم از چهارشنبه (۱۸ بهمن ماه) در گروه کورش آغاز شود و از هفته بعد، فیلم سینمایی «پشت ابرها» هم در همین گروه روی پرده رود. یعنی نمایش سه فیلم در سه هفته و در یک گروه سینمایی!

در واقع با توجه به تصمیم شورای صنفی نمایش، دو فیلم «شاخ کرگدن» و البته «من یک ایرانی ام» به فاصله یک هفته و پشت سر هم در گروه کورش روی پرده خواهند رفت و معلوم نیست در این فاصله بسیار کم و در جریان برگزاری جشنواره سی و ششم فیلم فجر چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج