۶۷۲۴۳۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸

پس از گلکسی اس ۹، دستگاه‌ های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸ شامل تبلت و گوشی‌های بالارده خواهد شد. آیا سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز گوشی و تبلت های قدرتمند، با بهترین کیفیت و به‌روزترین سخت‌افزار موجود عرضه می‌کند؟

وبسایت گجت نیوز - پویان ایزدی: پس از گلکسی اس ۹، دستگاه‌ های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸ شامل تبلت و گوشی‌های بالارده خواهد شد. آیا سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز گوشی و تبلت های قدرتمند، با بهترین کیفیت و به‌روزترین سخت‌افزار موجود عرضه می‌کند؟
دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸

جدیدترین گوشی‌هایی که توسط سامسونگ رونمایی خواهند شد، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس هستند. هر دو گوشی مجوز دریافت کرده و آماده معرفی هستند. اما اطلاعاتی در مورد دستگاه‌ های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز به دست آمده که احتمالا تولید محصولاتی همچون گلکسی اس ۹ اکتیو و گلکسی نوت ۹ را نشان می‌دهد.

یکی از اعضا فروم توسعه دهندگان XDA، کدنیم برخی از گوشی ها و تبلت های عرضه نشده سامسونگ را در کدهای فاش شده ‌اندروید اوریو ۸.۰ گلکسی نوت ۸ فاش کرد. این لیست گلکسی اس ۹ را با نام Star، گلکسی اس ۹ پلاس را با نام Star ۲، گلکسی اس ۹ اکتیو با نام astarqlte و گلکسی نوت ۹ را با کدنیم crown مشخص کرده است.

عرضه گلکسی اس 9 اکتیو پس از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸

سری اکتیو سامسونگ در ادامه تولید هر سری اس این شرکت عرضه می‌شود همچنین گوشی‌های اکتیو سامسونگ همگی از متریال های با دوام و مستحکم نظامی ساخته شده‌اند.

گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در آخر ماه فوریه معرفی می‌شوند و به احتمال زیاد در ماه مارس عرضه خواهند شد. بر اساس تجربه‌ای که زمان عرضه سری اکتیو گوشی‌های سامسونگ داریم، گلکسی اس ۹ اکتیو، در تابستان وارد بازار می‌شود.

گلکسی نوت 9 یکی از دستگاه‌ های جدید سامسونگ در سال 2018

دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸

پس از عرضه گلکسی اس ۹ در فصل بهار، و گلکسی اس ۹ اکتیو در تابستان، احتمال رونمایی از گلکسی نوت ۹ تا اواسط تابستان وجود خواهد داشت.

جزییات زیادی از این گوشی در دسترس نیست اما ممکن است به سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود، قابلیتی که امکان بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش گوشی را نیز خواهد داد. سنسور اثر انگشت موجود در گلکسی اس ۹ نیز آن‌طور که تا به حال از شایعات مشخص شده، در پشت بدنه قرار دارد، اما احتمالا سامسونگ جایگاه آن را برای لمس راحت‌تر تغییر دهد.

دیگر دستگاه‌ های جدید سامسونگ در سال 2018

دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸

دیگر گوشی‌های موجود در این لیست، گلکسی سی ۱۰, گلکسی سی ۱۰ پلاس، گلکسی جی ۲ ۲۰۱۸، گلکسی جی ۳ نئو، گلکسی جی ۴، گلکسی جی ۶ و گلکسی جی ۸ خواهد بود. این گوشی ها همگی به صورت جهانی در آسیا، اروپا، آفریقا و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

در این لیست نام گلکسی ای ۸ ۲۰۱۸ و گلکسی ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ نیز به چشم می‌خورد.

تبلت های سامسونگ در سال 2018

دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸

تبلت های موجود در این لیست شامل گلکسی تب اِی ۱۰.۱ ۲۰۱۸ ، گلکسی تب ای ۲۰۱۸ و گلکسی تب اس ۴ می‌شود همچنین کدنیم های دیگری نیز وجود دارد که هنوز تاریخ معرفی دقیق آن‌ها معرفی نشده اما احتمالا در سال ۲۰۱۸ این امر محقق خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج