۶۷۳۸۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایسر به دنبال حضور جدی‌تر در ایران

کمپانی ایسر (Acer) یکی از برندهای خوش‌نام و موفق حوزه سخت افزار و عرضه‌کننده محصولاتی چون نوت بوک، تبلت و مانیتور است. حالا به نظر می‌رسد ایسر در ایران برای حضور جدی‌تر و گسترده‌تر برنامه‌ریزی کرده است.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: کمپانی ایسر (Acer) یکی از برندهای خوش‌نام و موفق حوزه سخت افزار و عرضه‌کننده محصولاتی چون نوت بوک، تبلت و مانیتور است. حالا به نظر می‌رسد ایسر در ایران برای حضور جدی‌تر و گسترده‌تر برنامه‌ریزی کرده است.

ایسر (Acer) را همه می‌شناسید، برند خوش‌نام سخت افزار که با نوت بوک، مانیتور، تبلت، پروژکتور و دیگر محصولات IT در بازار ایران و بسیاری از کشورهای جهان حضور دارد و همواره جزو برترین‌های IT در دنیا فعالیت کرده است.

ایسر در ایران همچون سایر برندها حضور رسمی نداشت و محصولات این برند و خدمات آنها، فقط از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده و گارانتی و با استانداردهای آنها انجام می‌شد. اما به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد فعالیت جدی‌تری را در ایران پیش بگیرد و اهمیت این بازار را به خوبی درک کرده است. بازار سخت افزار ایران، دارای پتانسیل فراوانی است و سهم بازار برند ایسر در ایران همواره جزو اولین‌ها بوده و هست.

همان‌طور که می‌دانید، امروزه ایسر از غول‌های تولیدکننده محصولات رده بالا High-end بازار محسوب می‌شود و محصولاتش، از نوت بوک های گیمینگ گرفته تا اسمارت فون را شامل می‌شود.

سمینار گیمینگ ایسر در ایران

ایسر فعالیت مستقیم خود را از دو سال پیش در ایران شروع کرد و از اوایل بهمن‌ماه 1396 با برگزاری سمینار گیمینگ ایسر، معرفی تیم ایسر در ایران و اعلام برنامه‌های متعدد به نمایندگان، جدیت خود را برای حضور در لیست برترین‌های فروش در ایران به نمایش گذاشت. این برنامه‌ها شامل پروژه‌های بزرگی است که در راستای توزیع جدی‌تر محصولات این کمپانی و حضور گسترده‌تر در بازار ایران و همچنین، جلب رضایت بیشتر کاربران محصولات ایسر است. برگزاری سمینار بزرگ گیمینگ با حضور نزدیک به هزار نفر از نمایندگان فروش و خبرنگاران حوزه IT و بهترین مدال‌آوران و کارشناسان حوزه گیم برای معرفی محصولات جدید این کمپانی و به چالش کشیدن محصولات نوظهور گیمینگ ایسر برگزار شد.

از آنجایی که ایسر کمپانی با سابقه طولانی و درخشان محسوب شده و آشنایی خوبی با بازار آسیا و خاورمیانه دارد، قطعا تاثیر حضور جدی این برند در ایران، با اقدامات مثبت وسیعی همراه خواهد بود و در آینده، شاهد برگزاری رویدادها و کمپین‌های مختلف این کمپانی در ایران خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج