جاباما
۶۷۴۴۹۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار بانک مرکزی: مراقب دلالان ارز باشید

بانک مرکزی به منظور پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی توسط قاچاقچیان و دلالان ارز، از مردم خواست به هیچ وجه، اطلاعات حساب، کارت بانکی یا شماره آن را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.

خبرگزاری مهر: بانک مرکزی اعلام کرد: برخی معامله گران فعال در قاچاق کالا و ارز به منظور خرید و فروش ارز به صورت قاچاق و نیز جلوگیری از ردیابی حساب ها و تراکنش های خود و اقداماتی نظیر پولشویی، از اطلاعات حساب و یا کارت های بانکی سایر افراد سوء استفاده می کنند.

بر این اساس به هموطنان توصیه می شود: به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی، به هیچ وجه، اطلاعات حساب، کارت بانکی یا شماره آن را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتون جلوی خودتونو بگیرین..که مردم حواسشون بیشتر باشه

    • داریوش

      بانک مرکزی ارز رو در بازار نامتعادل می کندتاکمبود حس شود ودلال ها ارز رو ببرن بالا و بانک مرکزی هم ازاب گل آلود شده توسط خودش در بازار سود ببرد وارز دولتی را سریعا با نرخ بالا رفته بازار آزاد حراج کند وکسری ها واختلاسهای خودش را جبران کند مثل تخم مرغ را در بازار کمیاب میکنند تا شانه ای هفت هزارتومان بشود بیست هزار تومان وبعد دولت بیاد قیمت دوازده هزار ششصد تومان با سود پنج هزار و ششصد در بازار توزیع کند.یکی باید مراقب بانک مرکزی و دولت باشد

    • بدون نام

      واقعا ادم نمیدونه به دلالها و کلاه بردارها اعتماد کنه یا به سیستم بانکی , به مسئول کشور باورداشته باشه یا به وطن فروش فراری از کشور .تفو بر این چرخ گردون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج