اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۴۷۹۸
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

بازیگر «لاتاری» از رشیدپور عذرخواهی کرد

هادی حجازی‌فر بابت درخواستش از محمدحسین مهدویان برای «زدن در دهان مجری برنامه هفت»، از رضا رشیدپور عذرخواهی کرد.

سینما سینما: هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم «لاتاری» که مطلبی در صفحه اجتماعی‌اش در مورد رضا رشیدپور، مجری برنامه «هفت» سر و صدا به پا کرده بود شب گذشته، پنجشنبه ۱۹ بهمن در برنامه تلویزیونی «سینما دو» به صورت تلفنی در این خصوص توضیحاتی داد.
بازیگر «لاتاری» از رشیدپور عذرخواهی کرد
حجازی‌فر، رشیدپور را به لو دادن داستان «لاتاری» متهم کرده بود و از کارگردان فیلم، محمدحسین مهدویان که مهمان آن برنامه بود گلایه کرده بود که چرا «در دهان مجری نزده است»، او در این مورد گفت: «فردای همان روز کامنتی در صفحه اجتماعی آقای رشیدپور گذاشتم و بابت کلمه‌ای که استفاده کردم، عذرخواهی کردم. اما علت ناراحتی و عصبانیت من این بود که ساعت سه صبح برنامه «هفت» را دانلود کردم و دیدم حسین مهدویان دارد بال بال می‌زند و خواهش می‌کند این بخش از داستان را لو ندهید اما باز هم مجری برنامه این کار را تکرار می‌کند.»

او اضافه کرد: «ما یک تیم هستیم که منافع شخصی‌مان را در قبال منافع گروهی نادیده می‌گیریم. یعنی این گونه نیست که وقتی یک فیلم را بازی می‌کنم، برایم کار تمام شده است و این حس را برای تمام فیلم‌های دیگری که بازی می‌کنم نیز دارم و این از روحیه تئاتری من می‌آید.»

بازیگر فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «به وقت شام» درباره آن ماجرا ادامه داد: «همین احساس باعث شد، وقتی اتفاقات برنامه را دیدم، عصبانی شوم و همان موقع آن مطلب را در صفحه اجتماعی‌ام نوشتم. اما وقتی ساعت هشت صبح می‌خواستم به سر کار بروم، پشیمان شدم و آن را پاک کردم اما دیدم بعد از ظهر آقای رشیدپور عکس پست من را گذاشتند و باعث پخش شدن این مطلب شدند و زیر آن نیز مطلبی نوشتند و از موضع بزرگوارانه با من صحبت کردند. اما به هر حال همین مسئله باعث شد لشکر زامبی‌ها به صفحه من حمله کنند و ما را بی‌نصیب نگذاشتند اما باز هم بابت استفاده از آن کلمه، عذرخواهی می‌کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      فعلا که امثال شما زامبی سینمای ایران شده اید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چی کاره سینمای ایرانی؟

    • شیر خشک مهناز

      رشید پور باید از ایشون معذرت خواهی میکرد
      واقعا دنیا برعکس شده

    • بدون نام

      درسته که عذرخواهی کردی ولی خب حرفتم زدی دیگه.اون زامبی ها به عذرخواهیت حمله نکردن که به فحشات حمله کردن.حق بده دیگه دیر پشیمون شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون زامبی ها همیشه در حال حمله کردن هستند.فرقی نمی کنه کی چی بگه .عجیبه که زامبی ها این همه وکیل وصی دارند!

    • بدون نام

      امیدواریم که فرهنگ مسئولیت و عذرخواهی بین مسئولین هم رواج بیشتری پیدا کند،
      آن زامبی هایی هم که گفتید افکار عمومی هستند که فشار آنها باعث اقدامات مثبتی در جوامع دموکرات می گردد، البته چون در کشور ما در ابتدای راه است (به علت استفاده تازه از شبکه های اجتماعی و جمعیت بالای نسل جوان)کمی با فوران هیجان و احساس همراه است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زامبیها افراد بیشعور و بدون هیچ نشانی از انسانیت هستند که به طرز دیوانه واری به هر کسی که دم دستشون باشه هجوم می برند و عقده هاشون رو خالی می کنند .من این توحش رو در بین هیچ مردم دیگری ندیدم .

    • بدون نام

      آخه به مردم که همه چیزاین مملکت هستن میگه زامبی بعددرخبری دیگه عده ای بیسوادازفردوسی بابت ترکهاایرادمیگیرن متاسفم برات این دیالوگهاهم ازروحیه تاتریت میادنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از قدیم گفتند فحش رو بیانداز وسط صاحبش میاد برمیداره .حالا خوبه در سایتها نظرات تایید میشه وگرنه خدا می دونست اینجا چه خبر بود!

    • دریا

      من لاتاری رو تو جشنواره دیدم فوق العاده عالی بود.
      بازی بازیگران و فیلم برداری و کیفیت صدا و موسیقی و هیجان کل فیلم و موضوع غیرت و شجاعت همگی عالی بود و کل سینما بسیار طولانی فیلم رو تشویق کردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا فیلم ساختن از مفهوم عقب افتاده ای مثل غیرت خیلی احمقانه ست و دامن زدن به خشونت زامبی ها .چه زنها که به دلیل غیرت ورزی از هستی ساقط شدند...اینها خودشون هم نمی دونند با خودشون چند چندند .

    • بدون نام

      بچه باحالیه این حجازی دمش گرم :)

      پاسخ ها

      • بدون فکر

        تو هم باحالی ... اصلا هنرمند که نتونه بزن تو دهن یه مجری ... خاک تو دهنش ... البته یه وقت به هنرمندها بر نخوره ... بالاخره بعضی هاشون خیلی هنرمندن ... میگید نه.... از فردوسی بپرسید

    • بدون نام

      بچه نیومده خودتوخراب کردی متاسفم برات گرگدامعتبرشودازخدابی خبرشود

    • عاریایی

      غیرتی که حجازی فر داره زامبی های فاشیست مجازی نداشته ندارند
      بعد هم این مردک رشید پور به خاطر لو دادن فیلم باید معذرت خواهی میکرد

    • بدون نام

      دلیل عصبیت زامبی ها چی بود؟ چون یه بازیگر به یک مجری فحش داده؟! خب به شما دیوانه ها چه؟! امروز رشیدپور نچسب رو می برند می رسونند به عرش و فردا مثل فردوسی پور می کوبندش به زمین که هزار تیکه بشه.

    • یاغی ایرانی

      رشیدپور در برابر حجازی فر عددی نیست

      پاسخ ها

      • حسین

        یه جوری میگی حجازی فر انگار برنده جایزه کن یا اسکار شده..این بازیگر هنوز تعداد فیلم هاش به چهارتا نرسیده اینقدر بزرگش میکنی جناب..امثال مهدویان کارگردان فیلم هم مشخصه چه منطقی پشت کارهاش...باید بابت توهین به فردوسی بزرگ عذرخواهی کنه بیسواد..سفارشی ساز..فاشیست تو آثارش موج میزنه بعد ادعا میکنه فردوسی اشعارش فاشیستیه...تو و تفکرت و اون نهادهای که خرجت میدن مشخصن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج