۶۷۵۱۷۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

عبداللهی: همه کار کردیم تا در عمان بازی نکنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:ما همه کار کردیم تا در عمان به مصاف نمایندگان عربستان نرویم اما ظاهرا زور آنها بیشتر است.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از سفر به قطر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوب است و تیم آماده رفتن به قطر برای بازی مقابل الریان و سپس الهلال عربستان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه استقلال مصدومی برای این مسابقات ندارد، گفت: تمامی بازیکنان را با خود (‌به جز قائدی) به قطر می‌بریم ولی باید این را بپذیریم که کار در مقابل تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه سرانجام این تیم مجبور است در عمان با نمایندگان عربستان بازی کند، گفت: ما اقدامات لازم را انجام دادیم اما باشگاه به تنهایی نمی‌تواند به نتیجه برسد. ما از طریق فدراسیون فوتبال همه کار کردیم ولی تلاش‌هایمان نتیجه نداد و به نوعی زورمان نرسید و ظاهرا زور آنها خیلی بیشتر است.

وی تأکید کرد: یک بازی نمایندگان عربستان در ایران از چند جهت برای ما سودآور بود، در وهله اول به کسب ۳ امتیاز بازی‌ها امیدوار می‌شدیم زیرا از میزبانی استفاده می‌کردیم و در وهله دوم کمتر تماشاگری که برای این بازی‌ها به استادیوم می‌آمد حداقل ۸۰ هزار نفر بود. با همه این شرایط درآمد حاصله از حضور ۸۰ هزار نفر خرج ۲ سفر تیم استقلال به کشورهای دیگر را می‌داد و این مسئله قطعاً به ضررمان تمام شد ولی امیدوار هستیم با عملکرد قابل قبول نام ایران را در آسیا سربلند کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیژن حیدری داورنباشه حله عزیز

    • بدون نام

      کم کاری خودتان را به زور نسبت ندهید ، الان عقل و مدیریت صحیح از زور هم بهتر عمل می کند ، چرا اشتباه و کم کاری خودتان را به مردم نمی گویید ، شما طبق آیین نامه باید یک ماه قبل از شروع بازی کشور میزبان را انتخاب می کردید وگرنه فیفا کشوری را به انتخاب خودشان تعیین می کنند .
      شما بیست روز مانده به مسابقه اقدام کرده اید و برای قانع کردن افکار عمومی می گویید زورمان نرسیده است
      یعنی خجالت نمی کشید که استعفا نمی دهید ، بازرسی نیست که کم کاری این مدیران را بر ملا کند ، یا اینکه همه با هم می دزدند و در گند کاریهای یکدیگر با هم شریک هستید و کسی دیگری را خراب نمی کند ، این ملت است که تاوان ندانم کاری و کم کاری و دزدی های مسؤلین را باید پس بدهند

    • سعید

      وای برماکه چقدعقب مانده ایم آقای تاج ازچی میترسی یعنی زورمان ازعربهاهم کمتره داری چیکارمیکنی بااعضای فدراسیون یعنی شمابلدنیستین که شکایتی به فیفابکنید

    • بدون نام

      واقعا که دیگه شورشو در اوردن یکی هم نیست که بپرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج