جاباما
۶۷۸۱۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ادغام مخابرات و همراه اول، حرف با مُسمایی نیست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تکلیف ادغام ۲ شرکت مخابرات و همراه اول تا پایان سال ۹۷ گفت: در بحث ادغام یکی شدن ۲ شرکت خیلی حرف با مسمایی نیست و بیشتر هم افزایی و استفاده بهینه و اشتراکی از منابع را دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: سید مجید صدری مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران برنامه های دوره جدید مدیریت این شرکت را اعلام کرد و در بخشی از صحبت‌ خود به سوال از موضوع مهم ادغام شرکت مخابرات ایران و همراه اول نیز پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال طبق تکلیف، همراه اول و شرکت مخابرات تا پایان سال 97 باید ادغام شود، آیا در دوره مدیریت شما این ادغام انجام خواهد شد؟ اظهار داشت: در بحث ادغام این که دو شرکت یکی شود، خیلی حرف با مسمایی نیست، ما بیشتر معتقدیم باید بتوانیم منابع مان را صحیح و به جا استفاده کنیم. با رابطه خیلی خوبی که با همراه اول داریم، تلاشمان این است که کارهایی را که می‌توان به صورت مشترک انجام داد.

وی ادامه داد:‌ معنی یکی شدن می تواند این باشد که بتوانیم منابع خودمان را در جایی که امکان پذیر است، به صورت اشتراکی استفاده کنیم و در حوزه‌های مختلف از جمله فنی، بازاریابی و بازرگانی از پتانسیل دو شرکت استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه بنابراین تاکید ندارید که طبق آنچه قبلاً مطرح شده دو شرکت از نظر حقوقی با هم ادغام شوند؟ گفت: فکر می‌کنم روی این موضوع باید قدری تامل کنیم، باید ببینیم تصمیم هیئت مدیره چه خواهد بود، اما آنچه به جدیت دنبال می‌کنیم، هم افزایی و استفاده بهینه از منابع است برای مثال در حوزه مرکز تماس، نگهداری فنی و تجهیزات فنی می‌توانیم خیلی امکانات را مشترک استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج