۶۸۰۶۱۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ادعای عجیب دیگو مارادونا در مورد الفجیره

دیگو مارادونا معتقد است به واسطه حضورش در لیگ یک امارات و تیم الفجیره مردم آرژانتین طرفدار این تیم شده و نتایج آن ها را دنبال می کنند.

ورزش سه: به نقل از روزنامه البیان ، دیگو مارادونا ستاره اسبق فوتبال جهان و سرمربی حال حاضر تیم الفجیره امارات در مصاحبه ای اختصاصی گفت:« تیم فجیره یک فضای بسیار خوبی دارد و آن شوق و اشتیاقی که بین کل تیم و بازیکنان می بینم، باعث می شود که من در این تیم بمانم. تا الان یک مسیر بسیار خوبی داشتیم و امسال در مسابقات شکستی را تجربه نکردیم.»

وی در ادامه افزود: « این هفته هم شور و هیجان بسیاری داریم تا مقابل تیم صدرنشین یعنی بنی یاس به برتری برسیم. ما این اعتماد به نفس را داریم که در این بازی برنده باشیم. من تمام اطلاعات ریز و درشت تیم بنی یاس را در اختیار دارم و اگر اشتباهات کوچیک بازی قبلمان را تکرار نکنیم، می توانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم و صدر جدول مسابقات را به دست آوریم .

ادعای عجیب دیگو مارادونا در مورد الفجیره


من از بازیکنان به دلیل داشتن روحیه بالا و از تماشاگران که تیم ما را تنها نمی گذارند، تشکر می کنم. یک تشکر ویژه هم از هیئت مدیره و مدیر تیم دارم که تمام امکانات را برای نتیجه گیری تیم فراهم کرده اند.»

سرمربی مشهور و آرژانتینی الفجیره در آخر و در اظهار نظری جالب اعلام کرد: « من از تلویزیون دوبی به دلیل پخش مسابقات لیگ یک به صورت مجانی تشکر می کنم.


کار این شبکه باعث شده است که تیم ما در آرژانتین معروف شود و خیلی از افراد بازی های تیم ما را به صورت زنده از این شبکه مشاهده می کنند. با اینکه بین آرژانتین و امارات اختلاف 12 ساعته وجود دارد. البته این پیگیری مردم و مطبوعات کشورم به ما انرژی مثبت می دهد و باعث اراده بیشتر الفجیره برای صعود به لیگ برتر می شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول به این میگن محبوبیت واقعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج