هنگام عصبانیت، این‌ کارها را انجام دهید
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
کلاسینو_1
دکتر نداف کرمانی 1
ریزخور_1
زمردی_داخلی1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
لاله زار مال_3
زمردی_داخلی3
دکتر نداف کرمانی 3
ریزخور_3
اپیلاسیون نانا 3
کلاسینو_3
اپیلاسیون نانا 4
زمردی_داخلی4
کلاسینو_4
ریزخور_4
لاله زار مال_4
دکتر نداف کرمانی 4
کلاسینو_2
لاله زار مال_2
زمردی_داخلی2
ریزخور_2
دکتر نداف کرمانی 2
اپیلاسیون نانا 2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۶۸۲۵۲۹
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
۱۰۲۴۷
وقتی مساله ناراحت‌کننده‌ای پیش می‌آید و شما نمی‌توانید جلوی عصبانیت خود را بگیرید باید به این فکر کنید که شاید این هیجان منفی چند دقیقه دیگر فروکش کند و آن‌وقت این شما هستید که با حرف‌های ناشی از بی‌فکری یا کارهایی که شایسته یک انسان متشخص نیست، درمانده‌اید و امکان جبران کردن هم ندارید.

وب سایت روزیاتو: وقتی مساله ناراحت‌کننده‌ای پیش می‌آید و شما نمی‌توانید جلوی عصبانیت خود را بگیرید باید به این فکر کنید که شاید این هیجان منفی چند دقیقه دیگر فروکش کند و آن‌وقت این شما هستید که با حرف‌های ناشی از بی‌فکری یا کارهایی که شایسته یک انسان متشخص نیست، درمانده‌اید و امکان جبران کردن هم ندارید.

به جای فشردن دندان‌ها به هم و تند نفس کشیدن، ترفندهایی که در ادامه این مطلب نوشته شده‌اند را بیاموزید و تمرین کنید. با این کارها می‌توانید به تدریج از میزان خشم و هیجانات منفی و پرخاشگری‌های خود بکاهید و برای خود و اطرافیان زندگی آرام‌تری را به ارمغان بیاورید.

همه ما عصبانیت را تجربه کرده‌ایم و بدون شک می‌دانیم که کنترل زبان، رفتار و افکار در این دقایق به‌هیچ عنوان آسان نیست. اما شک نداشته باشید که با تمرین کردن راهکارهای کسب آرامش زیر می‌توان به این توانایی دست پیدا کرد.

وقتی عصبانی هستید چه مسایلی را باید به خاطر بیاورید؟

۱- محل را ترک کنید

وقتی احساس می‌کنید خشم شما در حال افزایش است و هر آن ممکن است دهان خود را باز کرده و حرفی بزنید که درست نیست، موقعیت فعلی خود را عوض کنید. مثلا از اتاق بیرون بروید و کمی قدم بزنید. یا کاری را انجام دهید که حواستان را پرت می‌کند. با ایجاد یک وقفه هرچند کوتاه می‌توانید از شدت عصبانیت بکاهید. حتی اگر لازم است میز شام یا جلسه کاری را ترک کنید. مطمئن باشید خارج شدن از شرایط کنونی باعث کاهش عصبانیت خواهد شد.

از دیگر مزایای ترک کردن محل و شرایطی که در آن حاضر هستید این است که امکان نمایش رفتار خصمانه یا بیان حرف‌های ناشی از عصبانیت را نخواهید داشت. این موجب حفظ وجهه و احترام اجتماعی شما می‌شود.

۲- نفس عمیق بکشید

هر زمان که تنها می‌شوید، نفس عمیق کشیدن را تمرین کنید. برای این منظور باید به مدت ۵ ثانیه از بینی نفس بکشید، دو ثانیه آن را نگه دارید و سپس به مدت ۱۰ ثانیه آن را از دهان بیرون دهید. این کار را چند بار پشت سر هم تکرار کنید. این تمرین باعث می‌شود تا سیستم عصبی بدن آرام شده و از افکاری که در ذهنتان جولان می‌دهند هم فاصله بگیرید زیرا مجبور هستید ثانیه‌های نفس کشیدن خود را بشمارید.

۳- نظرتان را عوض کنید

پس از عصبانیت، وقتی آرام‌تر هستید از خودتان چند سوال بپرسید: آیا می‌توانید به شرایط پیش آمده کمی منطقی‌تر بیندیشید؟ برای دیده شدن یا شنیده شدن صدایتان به چه چیزی نیاز دارید؟ طرف مقابل به چه چیزهایی نیاز دارد – آیا ممکن است او هم خواسته‌های مشابه شما را داشته باشد؟
فکر کردن به نیازها و خواسته‌های طرف مشاجره، باعث می‌شود تا کمتر روی عصبانیت و خواسته خود پافشاری کنید و به این ترتیب از میزان هیجانات منفی شما کاسته خواهد شد. این نخستین قدم برای شناخت و درک کسی است که موجب ناراحتی شما شده است.

۴- برای حرف زدن یا نزدن برنامه‌ریزی کنید

حرف زدن در مورد شرایط پیش آمده به موقعیتی که در آن حاضر هستید بستگی دارد. گاهی هنگام عصبانیت حرف می‌زنیم تا بگوییم تقصیر ما نیست و از گناه خود کم کنیم، نه برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل. اما پیش از باز کردن دهان و بیان هر آنچه در ذهن دارید، چند ثانیه به این فکر کنید که نتیجه این سخنان چه خواهد بود و آیا در بهتر شدن اوضاع تاثیری دارد یا نه! اگر موثر است، حرف بزنید اما اگر باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود بهتر است هیجانتان را کنترل کنید.

۵- برای توضیح دادن زمان بگیرید

برای بیان موضوعاتی که موجب عصبانیت شما شده‌اند بهتر است زمان تعیین کنید. اول همه سخنان خود را روی برگه یادداشت کنید و سپس در زمان مناسب در رابطه با آنها حرف بزنید.

۶- مسئولیت‌پذیر باشید

اگر به‌شدت اصرار دارید که در اولین فرصت در مورد موضوعی که موجب خشم شما شده صحبت کنید، خود را برای قبول هر نوع مسئولیتی آماده کنید. پاسخگو باشید. به طرف مقابل توضیح دهید که چرا این حرف را گفته‌اید. حتما برای کارهایی که کرده‌اید و حرف‌هایی که گفته‌اید از ضمیر اول شخص یعنی «من» استفاده کنید.

انتشار یافته: 11
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
10:45 - 1397/05/04
برای عصبانی ترین مردم دنیا این تکنیکها اونقدرها کارا نیست

کار از جای دیگه خرابه .... باید اونو درستش کرد!
Iran, Islamic Republic of
16:23 - 1397/05/04
فقط برا کنترل باید موهای طرفو کشید از نظر من
ارااامش بخشععع اوووف
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
دقيقااااااا
شيدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اين روش همه جا جواب نميده ...
بعضي وقتا از چنگ، نيشگون و گاز هم به عنوان روشهاي مكمل ميشه استفاده كرد ! :D
Iran, Islamic Republic of
16:28 - 1397/05/04
این عصبانیت بیشتر مال پسراس، اونان که باید یاد بگیرن چطور عصبانیت خودشون رو کنترل کنن، ما دخترا در این مورد خیلی بهتر و منطقی تر عمل میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
23:09 - 1397/05/06
^_^ اینا تا حدودی جواب میده ولی فوش و نفرین از قرص ارامش بخش قویی تره کیا موافقن؟؟
Iran, Islamic Republic of
22:06 - 1397/05/07
وای وای گاز گرفتن و نیشگونو ک نگووووو وششش سیلی ک واوووو عاااشقشم جووون ب یکی سیلی بزنیع وعییی
داد زدن و این ک بگی خفه شو وگرنع جیغ میزنماا وععععی یکی بیاد دعوا کنیم
Iran, Islamic Republic of
22:07 - 1397/05/07
شیداع جون فوشو نگوووو واااای دلم خواااس
Iran, Islamic Republic of
12:20 - 1397/05/08
یبار دوستم ب خواننده موردعلاقه من توهین کرد یدونه زدم در گوشش گریع کرد:)))
قاتل شب های تاریک ( همون خشم شب یا نیلوفر )
Iran, Islamic Republic of
05:09 - 1397/05/14
من موقع عصبانیت از طرف مقابلم آتو میگیرم بعد میکوبم تو سرش
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
خرید باکس 1
دکتر نائبی_1
عارفی_1
سوییچ ایران_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
سوییچ ایران_3
عارفی_3
خرید باکس 3
شیرآلات زمانی_3
دکتر نائبی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
شیرآلات زمانی_4
عارفی_4
سوییچ ایران_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
خرید باکس 4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
شیرآلات زمانی_2
عارفی_2
دکتر نائبی_2
خرید باکس 2
سوییچ ایران_2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
دارو سازی عبیدی - فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
فنی آتل_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
زمردی_فوتر موبایل اصلی
آیلین_فوتر کاشت ابرو
رستوران پارسیان_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
رستوران باغ بهشت _فوتر
زمردی_فوتر اصلی
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی ادیب_فوتر
دارو سازی عبیدی - فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
شفا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
تدبیرکالا_فوتر
فنی آتل_فوتر