۶۸۲۷۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نماینده وزیر ارتباطات در رسیدگی به تخلفات اداری

محمدجواد آذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی حمیدرضا عطایی را به عنوان «نماینده وزیر و مسوول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های تابعه» منصوب کرد.

خبرگزاری مهر: نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاههای تابعه این وزارتخانه منصوب شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی حمیدرضا عطایی را به عنوان «نماینده وزیر و مسوول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های تابعه» منصوب کرد.

درمتن این حکم آمده است:

« نظر به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با تخلفات اداری و تضمین سلامت اداری، به موجب ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، جناب عالی را با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی به عنوان «نماینده وزیر و مسوول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های تابعه »منصوب می کنم.»

«ضروری است علاوه بر پیشبرد امور جاری، ساماندهی مطلوب فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری را با رعایت منشور حقوق شهروندی و صیانت از حقوق ذینفعان مورد مطالبه و پیگیری جدی قرار داده و در اجرای وظایف مصرح در ماده ۳۵ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری اقدام کنید.»

«امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج