۶۸۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوربین D۷۰۰۰ نیکون

وقتي در ماه سپتامبر جاری نیکون اعلام کرد که قصد دارد D۷۰۰۰ را راهی بازار کند، بسیاری از کاربران شگفت‌زده شدند. در واقع این دوربین جایگزین D۳۰۰S شد و بیشتر از اینکه ادامه و نسل بعدی آن باشد، رقیب سرسختی برایش شد.

دوربین D7000 نیکون

دوربین D7000 نیکون

در بازار دوربین‌هاي عکاسی حرفه‌ای همه می‌دانند که نیکون یکی از تاثیر‌گذارترین عناصر بازار است و بيشتر حرفه‌ای‌ها به دنبال سری‌های جدید این برند هستند. این موضوع را كه یک دوربین حرفه‌ای باید چه مشخصاتی داشته باشد، می‌توانید در نسل‌های مختلف نیکون جستجو کنید زیرا این شرکت سعی کرده است خود را با خواسته‌های عکاسان حرفه‌ای تطبیق دهد و به‌روز شود. وقتي در ماه سپتامبر جاری نیکون اعلام کرد که قصد دارد D۷۰۰۰ را راهی بازار کند، بسیاری از کاربران شگفت‌زده شدند. در واقع این دوربین جایگزین D۳۰۰S شد و بیشتر از اینکه ادامه و نسل بعدی آن باشد، رقیب سرسختی برایش شد.


دوربین D7000 نیکون

مشخصه‌اي کلیدی که این دوربین را از دیگر دوربین‌های نیکون متمایز می‌کند بايد حسگر ۲/۱۶ مگاپیکسل CMOS DX آن دانست. اين حسگر را شرکت سونی ساخته است و نیکون آن را برای دوربین‌های جدیدش آماده می‌کند. CMOS DX دومین حسگر با رزولوشن بالا در دوربین‌های نیکون، پس از دوربین‌های DSLR حرفه‌ای سري FX فرمت ‌D۳X، به حساب می‌آید. نورسنج و حسگر فوکوس خودکاری که در آن به کار رفته است نيز بالاترین دقت را بین همه دوربین‌های DSLR شرکت نیکون دارد.


D7000 از نظر ويژگي‌هاي ارگونومیک شباهت بسياري به D90 دارد. بدنه اين دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده اما کمی ضخیم‌تر از آن است؛ به‌ خصوص در بخش بالایي‌اش.


دوربین D7000 نیکون

حسگر ۲/۱۶ مگاپیکسل آن با استفاده از لنز AF فیلم‌ها را با کیفیت HD ضبط مي‌كند و با وضوح تصویر عالی نمایش می‌دهد. کاربر اين دوربين هنگام فیلمبرداری یا عکسبرداری می‌تواند لنز را به شکل دستی تنظیم کند اما در آن، قابلیت ویرایش فیلم تقریبا محدود است و پردازنده عملکرد اطلاعاتی لنز هم وجود ندارد. باتری اين دستگاه EN-EL۱۵ لیتیوم‌ یون است. D۷۰۰۰ یک به‌روزرسانی خوب برای دو مدل قبل و بعد از خود به حساب مي‌آيد! این دوربین نسبت به D۹۰ - مدل قبل از آن - سریع‌تر و دقیق‌تر است و امکانات ویدئویی بهتری دارد. اما محصول فوق تقریبا همه امکانات d۳۰۰s - مدل بعدی‌اش - را - جز بدنه بزرگتر و سرعت عکاسی بیشتر - دارد. البته همگی آن برتری‌ها نسبت به D۹۰ درباره D۳۰۰s نیز صدق می‌کند!


با این دوربین می‌توان ویدئو‌های Full HD (1080p) را با سرعت 24 فریم در ثانیه ضبط کرد. از دیگر امکانات آن هم می‌توان به منظره‌یاب چشمی با پوشش 100 درصد، نمایشگر 3 اینچ باکیفیت، شاتر بسیار سریع با حداکثر سرعت 1/8000 ثانیه و طول عمر 150 هزار شات تضمین شده، سرعت عکاسی پی‌درپی 6 فریم در ثانیه، مکانیسم تمیزکننده حسگر و امکان استفاده از دو کارت حافظه SD به طور هم‌زمان اشاره کرد.


دوربین D7000 نیکون

با امکاناتي كه به آنها اشاره كرديم، D۷۰۰۰ سایه‌ای از D۳۰۰s به نظر مي‌رسد. اين محصول با وجود بدنه کوچکی که دارد، در رده دوربین‌های D۹۰ و D۵۰۰۰ قرار نمي‌گيرد. محصول مورد نظر ما از استاندارد ۱۰۰-۶۴۰۰ ISO برخوردار است و می‌تواند فیلم‌ها را با کیفیت Full HD و وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های D۷۰۰۰ می‌توان به دو کارت حافظه SD و صفحه‌نمایش LCD و ۳ اینچ اشاره کرد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

دوربین D7000 نیکون


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج