۶۸۳۴۴۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: دربی ۸۶، پنالتی و اخراج دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من دوست دارم پرسپولیس با شکست استقلال جشن قهرمانی بگیرد با این حال فکر می‌کنم این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

خبرگزاری فارس: مرتضی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد دربی ۸۶ پایتخت اظهار داشت: من در دربی‌ها بازی کرده‌ام این مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و گاهی تیمی که قدرتمندتر است بازنده مسابقه می‌شود. استقلال هم اکنون در جدول لیگ بالا آمده و در رده سوم است اما ۱۷-۱۸ امتیاز بالا پرسپولیس اختلاف دارد. اما رشد فنی استقلال در نیم فصل دوم کاملاً مشهود بوده است.

فنونی‌زاده با اشاره به بازی نکردن برخی از بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم برانکو لجبازی را کنار بگذارد و ازبازیکنانی مثل محسن مسلمان، بشار رسن و نوراللهی در ترکیب اصلی استفاده کند که در این صورت شانس برد پرسپولیس بیشتر می‌شود هرچند مساوی هم برای پرسپولیس نتیجه بدی نیست در این بازی اگرچه استقلال میزبان است اما همه می‌دانند تماشاگران پرسپولیس بیشتر هستند.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: من دوست دارم پرسپولیس با شکست استقلال جشن قهرمانی بگیرد با این حال فکر می‌کنم این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد و این دربی برای هر دو تیم پنالتی و اخراج هم خواهد داشت. استقلال خط هافبک بسیار خوبی دارد، مهدی رحمتی هم درون دروازه‌ یک دربی‌باز است اما پرسپولیس در خط حمله، دفاع و دروازه عالی است. با این حال حدس می‌زنم بازی مساوی تمام شود اما یک مساوی پرگل و جذاب هرچند که دوست دارم پرسپولیس برنده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازاون حرفابودکه بچهاهم میخندن بیرانوند و آمارش خخخخخخ...خودتم جربدی بیرانوندهمینه آخه کپسول اتشنشانی که روحیه بگیرنیست.خخخخ

    • بدون نام

      ازاون حرفابودکه بچهاهم میخندن بیرانوند و آمارش خخخخخخ...خودتم جربدی بیرانوندهمینه آخه کپسول اتشنشانی که روحیه بگیرنیست.خخخخ

    • بدون نام

      میگن فوتبال جادوگرنداره.. پس این چیه؟

    • بدون نام

      تورو قرآن فقط بیرانوند رو تو دروازه نذاره صد در صد برده.اینو مطمئن هستم.بیرانوند با یه کپسول آتش نشانی خالی هیچ فرقی نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج