۶۸۵۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تلاش اعضای مجمع کشتی برای بازگشت خادم

اعضای مجمع فدراسیون کشتی در تلاش هستند با برگزاری نشست فوق العاده در هفته جاری، زمینه بازگشت رسول خادم را فراهم آورند.

خبرگزاری مهر: واکنش اهالی کشتی به استعفای رسول خادم همچنان ادامه دارد و اعضای خانواده بزرگ گوش‌شکسته‌ها همچنان بر بازگشت رسول خادم تاکید دارند. در همین راستا اصغر ثمربخش رئیس هیات کشتی استان مازندران اظهار داشت: خبر استعفای رسول خادم برای ما هم بسیار غیرمنتظره و شوکه‌ کننده بود.ما هم به عنوان اعضای مجمع فدراسیون کشتی از این تصمیم بی خبر بودیم.

وی تصریح کرد: در این رابطه باید به جرات گفت که اقدام رسول خادم به هیچ عنوان یک بحث شخصی نبود و او ثابت کرده همواره با دید و هدف ملی به تمامی مسایل می نگرد. به ویژه کشتی که او همواره غم و غصه آن را می خورد و دغدغه های این رشته را با تمام وجود حس می کند.

ثمربخش در خصوص دلیل اصلی استعفای خادم نیز افزود: ما باید فکری جدی برای حل مشکل ملی پوشان خود در میادین بین المللی بکنیم. تمامی رقبای ما نسبت به این موضوع حساس شده اند و به هیچ عنوان نمی توان وضعیت کنونی کشتی ایران را با چند سال قبل مقایسه کرد. مطمئنا عدم رویارویی کشتی گیران ما با رقبای رژیم اشغالگر قدس باعث خواهد شد تا محرومیت و جریمه های سنگینی گریبانگیر ورزش ایران به ویژه کشتی شود.

رئیس هیات کشتی استان مازندران ادامه داد: رسول خادم هم چنین خواسته ای از متولیان امر دارد و معتقد است باید فکری اساسی برای حل این مشکل کرد. مطمئنا اهال کشتی نیز با تبعتیت از آرمان های نظام به هر تصمیمی از سوی متولیان امر احترام می گذارند و همچون سالهای قبل طبق همین آرمان های نظام عمل خواهند کرد.

وی در خصوص تلاش برای بازگشت خادم به فدراسیون کشتی نیز گفت:رسول از قهرمانان ملی و فرزند کشتی است و همواره نجابت و صلابت و شهامت او زبانزد بوده، در نتیجه متولیان و مسئولان امر باید به این موضوع ورود کنند و زمینه بازگشت او را فراهم آورند. ما نیز به عنوان اعضای مجمع فدراسیون کشتی تلاش کردیم تا با هماهنگی های لازم زمینه برگزاری نشست فوق العاده مجمع را در هفته جاری مهیا کنیم.

ثمربخش با تاکید بر حضور مجدد خادم در راس امور کشتی یادآور شد: برنامه های بلند مدت و مدون کشتی می بایست در چهار سال پیش رو اجرایی شود که رفتن خادم می تواند ضربه سنگینی به این اهداف و برنامه ها وارد آورد. مطمئنا رفتن خادم تبعات بدی را برای کشتی ایران به همراه خواهد داشت. رسول اهل قهر و ناز نیست و درد و دغدغه اصلی او، همان درد قهرمانان ملی است.

وی در پایان اظهار داشت: آنچه مسلم است اعضای مجمع فدراسیون کشتی خواستار این هستند تا تدبیر و تصمیمات لازم در چارچوب آرمان های نظام اتخاذ شود و ظرایطی رقم بخورد تا کشتی ایران همچون گذشته مسیر اصلی خود را طی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      کاری کردن که هیچ کشوری چشم دیدن ایرانی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج