adexo3
۶۸۵۵۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسماعیل‌پور: امیدوارم یک نفر صدای خادم را بشنود

ملی پوش کشتی ایران گفت: خادم تنها دغدغه کشتی و کشتی‌گیران را دارد و دردهای کشتی را مطرح می‌کند و امیدوارم یک نفر صدای وی را بشنود.

خبرگزاری تسنیم: مسعود اسماعیل پور در مورد اهمیت حضور رسول خادم در رأس فدراسیون کشتی اظهار داشت: خادم تنها یک مربی و رئیس فدراسیون نیست وی به ما درس زندگی، صبر و استقامت می‌دهد.

وی ادامه داد: اداره کردن یک فدراسیون کار ساده‌ای نیست اما وی به خاطر کشتی تمام زندگی‌اش را وقف این رشته کرده است.

اسماعیل پور تصریح کرد: مسئولان گفته‌اند با استعفای خادم مخالفند از آن ها قدردانی می‌کنم، اما سئوال من و تمام کشتی گیران این است که چه اقدام عملی برای رفع دغدغه‌های مالی کشتی انجام داده‌اند.

وی تأکید کرد: در آستانه بازی‌های آسیایی هستیم و تا جایی که من می‌دانم تا امروز حدود نیمی از بودجه مصوب فدراسیون پرداخت نشده است، قطعا این موضوع اساسی است و این نشان دهنده «عدم» حمایت است.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: مگر رسول خادم گفته است با رژیم اشغالگر قدس کشتی بگیریم؟! او از مسئولان محترم خواسته است در این زمینه تعیین تکلیف کنند. او بیشتر از همه دغدغه ایران و ایرانی را دارد.

وی افزود: کشتی ورزش ملی کشور است و باید به آن توجه شود نه اینکه حتی اجازه نداد لالوویچ به دیدار رئیس جمهور برود اما رئیس فیفا دو بار به دیدار رئیس جمهور رفته است.

اسماعیل پور در پایان گفت: قطعاً نبود رسول خادم به عنوان سرمربی و بزرگتر در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، از نظر روحی و روانی خیلی به کشتی گیران ضربه زده است و امیدوارم وی هرچه زودتر با حمایت عملی مسئولان ورزش کشور به کشتی بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج