۶۸۵۹۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همکاری پورآذری با «آمادئوس»ی‌ها

طراحی صحنه‌ی نمایش « آمادئوس»نوشته پیتر شفر به طراحی و کارگردانی جواد مولانیا که نوروز ٩٧ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود بر عهده‌ی حمید پورآذری خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: طراحی صحنه‌ی نمایش " آمادئوس " نوشته پیتر شفر به طراحی و کارگردانی جواد مولانیا که نوروز ٩٧ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود بر عهده‌ی حمید پورآذری خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این گروه ، طراحی صحنه‌ی نمایش " آمادئوس " نوشته پیتر شفر به طراحی و کارگردانی جواد مولانیا که نوروز ٩٧ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود، بر عهده‌ی حمید پورآذری خواهد بود.

حمید پورآذری ، کارگردان تئاتر که در کارنامه‌ی خود همکاری با دکتر علی رفیعی ، بهمن فرمان آرا ، کیومرث پوراحمد ، آروند دشت آرای ،نادر برهانی مرند ، کوروش نریمانی و ... را داشته و داوری بخش آف استیج سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر از آخرین فعالیت‌های وی بوده است، در این پروژه به عنوان طراح صحنه همکاری خواهد کرد؛ حضور نادر مشایخی ، آهنگساز در این نمایش چهار زبانه پیشتر قطعی شده است.

«پیتر شفر»، نمایش‌نامه‌نویس انگلیسی، خالق نمایش‌نامه‌های مختلفی است که برنده جوایز مختلف و برخی از آنها مبدل به فیلم شده‌اند؛ نمایش‌نامه آمادئوس، جوایز اونینگ استاندارد و منتقدان لندن را به خود اختصاص داد، همچنین این اثر برنده جایزه تونی ١٩٨١ شده است .

این نمایش‌نامه، داستان ده سال از زندگی «ولفگانگ آمادئوس موزارت» و آهنگساز دربار «آنتونیو سالی یری» را روایت می‌کند که در حسد غرق می‌شود.

نمایش موزیکال " آمادئوس " به نویسندگی پیتر شفر با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا و به صورت چهار زبانه فروردین و اردیبهشت در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود ، مایکل لانگرست نیز این اثر را همزمان در تئاتر " نشنال " شهر لندن با بازی آدام گیلن و لوسیان ساماتی به روی صحنه خواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج